طرح مفهمومی موتور سیکلت Bulldog از هوندا

طرح مفهمومی موتور سیکلت Bulldog از هوندا
  • 1394/1/8
  • مجتبی
  • 0

موضوعی که در مورد طرح های مفهومی وجود دارد این است که همیشه ما شاهد خلاقیت هایی هستیم که شاید در دنیای واقعی و فیزیک واقعی نتوان وجودشان را در دهن تداعی کرد و قوانین فیزیکی در اینگونه طرح ها غالبا جایی ندارد و طراحان خیلی آزادانه عمل می کنند. با در نظر گرفتن این گفته، حالا با طرحی بی نظیر از موتوروسیکلت ساخت هوندا مواجه هستیم که احتمالا نظر هر کسی را جلب می کند. بنظر می رسد اگر چنین وسیله ای را در خیابان ها ببینیم خیلی ها توجهاشان به ان جلب گردد چرا که طرح های خاص و نو آورانه همیشه طرفداران زیادی دارند.

نام این موتور سیکلت Bulldog است و همانطور که گفتیم فعلا فقط یک طرح مفهومی از جابت شرکت معروف هونداست. این موتور از یک موتور ۴۰۰ سی سی دو سیلندره بهره گرفته و از تایرهای عریض ۱۵ اینچی در آن استفاده شده. موتور مورد بحث می تواند دو نفر را حمل کند و به رنگ مشکی طراحی شده. باک و فضاهای ذخیره سازی که در دو طرف زین آن قرار گرفته اند به صورتی هستند که یکپارچه بنظر می رسند

images

انتظار می رود که این طرح در رویداد مربوط به موتور سیکلت ها که از ۲۷ تا ۲۹ مارچ در توکیو برگزار می شود، رونمایی شده مورد بازدید عموم قرار بگیرد. چنین طرحی می تواند خیلی از افراد را به استفاده از موتور سیکلت ها مشتاق سازد. ظاهرا این روزها شرکت های خودرو سازی و موتورسازی هم توجه ویژه ای به طرح های مفهومی دارند. استفاده از طرح های طراحان مختلف و دادن جایزه به بهترین طرح، یکی از روش های جدید و البته بسیار مناسب برای انتخاب طرح جدید محصولات است که این روزها در بین شرکت های مختلف رواج دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *