نیکون از دوربین بدون آینه ۱ J5 رونمایی کرد

نیکون از دوربین بدون آینه ۱ J5 رونمایی کرد
  • 1394/1/13
  • مجتبی
  • 0

نیکون از سری جدید دوربین های بدون آینه کوچک خود رونمایی کرد که Nikon 1 J5 نام دارد. این دوربین یک لنز ۲۰/۸ مگاپیکسلی یک اینچی CX دارد و به پردازشگر تصویری EXPEED 5A مجهز شده و نیز نقطه کنتراست بالای ۱۷۱ را داراست. AF این محصول هم ۱۰۵ است.

سرعت بسیار بالایی در ثبت تصاویر برای دوربین مورد اشاره در نظر گرفته شده که ۲۰ فریم بر ثانیه در حالت رزولوشن کامل است و نیز از قابلیت فوکوس خودکار بهره می گیرد. در حال فوکوس فیکس شده نیز سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه است. دوربین یاد شده همچنین قابلیت ضبظ ویدئو با کیفیت ۴k را داراست اما با نرخ ۱۵ فریم بر ثانیه که برای اکثر افراد عدد چندان جالبی نیست. خوشبختانه در Nikon 1 J5 امکان فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه وجود دارد و نیز در حالت ۷۲۰p می توان فیلم هایی با نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را ثبت نمود.

gsmarena_002

در پشت این دوربین یک صفحه لمسی ۳ اینچی قرار دارد که می تواند تا ۱۸۰ درجه چرخش داشته باشد. محصول یاد شده مجهز به وای فای و NFC داخلی است و با لنزهای سری ۱ NIKKOR کاملا همخوانی دارد.

دوربین مورد بحث در دور رنگ نقره ای و مشکلی عرضه خوهاد شد. قیمت J5 ۴۹۹/۹۵ دلار اعلام شده که مجهز به لنز NIKKOR 10-30mm f/3.5-5.6 PD-Zoom است. و مدل دیگر با لنز ۱ NIKKOR 10-30mm f/3.5-5.6 PD-Zoom قیمتی ۷۴۹/۹۵ دلاری دارد. بهترین مدل این سری هم با یک لنز ۱ NIKKOR 10-100mm f/4-5.6 نیز ۱۰۴۹/۰۴ دلار قیمت دارد.

[منبع: Gsmarena Blog]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *