در فیلم سریع و خشن چند ماشین خراب شده اند؟

در فیلم سریع و خشن چند ماشین خراب شده اند؟
  • 1394/1/15
  • مجتبی
  • 0

همیشه سرعت و ماشین های سوپر اسپورت یکی از بهترین جذابیت ها برای طیف وسیعی از مردم بوده تا توجه انها به فیلم ها وبازی هایی با این مضمون معطوف گردد. استفاده از ماشین های بسیار زیبا و رانندگان ماهر و حرکات اکشن در سرعت های بالا همیشه در سینما طرفداران پرو پا قرصی داشته و همین دلایل اصلی برای موفقیت سری فیلم های سریع و خش یا همان Fast & Furious شده. اگر شما هم از طرفداران این فیلم باشید حتما اطلاع دارید که در سال ۲۰۰۱ میلادی اولین سریع این فیلم زیبا عرضه شد و توانست تعداد زیادی را به تماشای خود میخکوب نماید. همین موفقیت آنقدری کافی بود که حالا سری ۷ این فیلم جذاب هم به روی پرده سینما ها رفته و مشتاقان آن که از مدت ها برای دیدنش انتظار می کشیدند می توانند‌ان را تماشا کنند.

اما چه چیز جذابیت این خودروها را بیشتر می کند؟ آیا صرفا وجود چند خودرو سوپر اسپرت می تواند بینندگان را هیجان زده کند؟ قطعا خیر و فیلم سریع و خشن همیشه نشنا داده علاوه بر جلوه های ویژه در تخریب ماشین های گران قیمت و محبوب مهارت خاصی دارد!

url

همانطور که گفتیم سری جدید این فیلم به تازگی شروع به پخش نموده و هنوز بازخورد جهانی آن مشخص نیست اما می دانید که این سری هم مانند گذشته موفقیت چشمگیری خواهد داشت. اما آیا تا بحال شده با خود فکر کنید که در هر سری این فیلم چند ماشین زیبا و دوست داشتنی تخریب می شوند؟ بر اساس مطلبی که نویسنده Ubergizmodo نوشته، وی بیان کرده که سه ماشین پلیس و در کل ۱۵ خودرو بسیار گران قیمت سوپر اسپرت در این فیلم به نابودی کشیده شده اند. اما اگر این تعداد شما را به فکر فرو برده باید بگوییم تعداد بیشتری در واقع برای ساخت این فیلم به نابودی کشیده شده اند و بر اساس گفته منبع این خبر ۹۱ ماشین در سری آخر آن از بین رفته اند! لازم به ذکر است این تعداد واقعی خودرو های تخریب شده است و مواردی که با جلوه های ویژه انجام شده اند محاسبه نگشته.

نظر شما در اینباره چیست؟

[منبع: Ubergizmodo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *