راهنمای خرید ؛ گوشی هوشمند GLX Luster 1 و تبلت Huawei MediaPad X1 7.0

راهنمای خرید ؛ گوشی هوشمند GLX Luster 1 و تبلت Huawei MediaPad X1 7.0
  • 1394/1/16
  • مجتبی
  • 0

خرید آنلاین از جمله برترین خدماتی است که در چند سال اخیر به لطف وجود شبکه جهانی اینترنت بسیار توسعه یافته و در سراسر دنیا از آن استقبال بی نظری شده است. اهمیت این موضوع به قدری است که وب سایتی مانند آمازون که یک فروشگاه اینترنتی خرده فروشی است، اکنون به یکی از بزرگان دنیای فناوری مبدل گشته. همچنین نمونه چینی آمازون با نام Alibaba بسیار پیشرفت خوبی داشته و اینها همه نشان از این دارد که پتانسل خرید های آنلاین بالاست.

در ایران هم از سال های گذشته امکانات خرید اینترنتی فراهم شده و روز به روز بر خریداران آنلاین کشور افزوده می شود. شما می توانید امروزه انواع و اقسام کالاهای مورد نیازتان را از طریق اینترنت و با چند کلیک خریداری کنید. اما خرید کالاهای دیجیتال همیشه یکی از پرطرفدار ترین سفارشات کاربران در خرید های آنلاین است. ما در گویا آی تی تصمیم داریم در غالب مطالب با عنوان راهنمای خرید، هر بار چند محصول تخفیف خورده را به شما معرفی کنیم تا بتوانید یک خرید اینترنتی ارزانتر را تجربه کنید.

نکته مهم: دقت کنید که تمامی کالاهای معرفی شده از فروشگاه اهی معتبر و دارای نشان اعتماد الکترونیکی انتخاب می شوند، ولی با اینحال گویا آی تی هیچگونه مسئولیتی در قبال خرید های شما نخواهد داشت و راهنمای خرید، صرفا چند کالای تخفیف خورده را در هر روز به شما معرفی می کند.

در راهنمای خرید امروز دو محصول را برای شما در نظر گرفته ایم:

  • تلفن هوشمند GLX Luster 1
  • تبلت Huawei MediaPad X1 7.0

در ادامه مطلب با گویا آی تی و بخش راهنمای خرید همراه باشید.

تلفن هوشمند GLX Luster 1

Mobile-GLX-Luster1c42515

گوشی لاستر یکی از گوشی های هوشمند جی ال ایکس بوده که در فروردین ماه ۹۲ به بازار عرضه شد. این موبایل با توجه به پردازنده قدرتمند۱Ghz به راحتی توانایی کار با سیستم عامل Android را دارا می باشد. از مهمترین ویژگی های این گوشی موبایل می توان به قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر گوشی های هم رده ی خود اشاره کرد. ضخامت این گوشی نسبتاً مناسب بوده و برای پوشش سلیقه های مختلف در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می گردد. گوشی لاستر دارای ۵۱۲MB حافظه داخلی برای نصب نرم افزار و خود سیستم عامل است و امکان استفاده از حافظه ی خارجی microSD را به کاربر می دهد. گوشی لاستر دارای صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی بوده که از کیفیت بالایی بر خوردار است و تاچ حرارتی آن حساسیت خوبی دارد که از مهمترین نقاط قوت این تلفن محسوب می شود. این گوشی دارای دوربین ۲ مگاپیکسلی بوده که امکان زوم دیجیتال تا ۷x، حالت عکس برداری متوالی ، فوکوس خودکار و عکس ماکرو را دارد. همچنین توانایی ذخیره سازی عکس های گرفته را بدون استفاده از کارت حافظه دارا می باشد. در بخش نرم افزار این گوشی مجهز به سیستم عامل Android 2.3 بوده که امکان استفاده از اکثر نرم افزارهای Android را به کاربر می دهد. قابلیت استفاده از دو سیم کارت نیز به موفقیت لاستر کمک شایانی کرده است. گوشی لاستر جزو ارزانترین گوشی های اندرویدی تولید شده می باشد که از سخت افزار و کیفیت نسبتاً مناسبی بر خوردار است. از مهمترین ویژگی های آن می توان به صفحه نمایش و تاچ سریع ، سرعت مناسب و روان ، طراحی زیبا ، اندازه مناسب ، پشتیبانی از حافظه micro SD ،پشتیبانی از شبکه Wi-Fi ودو سیم کارته بودن آن اشاره کرد. گوشی ایرانی لاستر برای کسانی تولید شده است که می خواهند یک گوشی اندرویدی زیبا و خوش ساخت با کیفیت مناسب و قیمت بسیار پایین داشته باشند و به مکالمه تصویری و Gps نیازی نداشته باشند.

مشخصات کلی:

دو سیم کارته – وزن : ۱۲۵ گرم
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی از نوع TFT – سایز صفحه نمایش: ۳٫۵ اینچ – دارای رزولوشن ۳۲۰X480 – قابلیت نمایش ۶۴ هزار رنگ
حافظه:حافظه داخلی ۵۱۲ مگابایت – حافظه رم ۲۵۶ مگابایت – قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD
شبکه های ارتباطی:GPRS – قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای – بلوتوث
دوربین:۲ مگاپیکسل – فوکوس اتوماتیک
صدا:فیش ۳٫۵ میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android 2.3 Gingerbread – نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس – نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات:رادیو – قطب نما – باتری ۱۴۰۰ میلی آمپر ساعت
قیمت واقعی این محصول ۱۴۵۰۰۰ تومان است که با تخفیف امروز می توانید آن را با قیمت ۱۲۹۰۰۰ تومان خریداری کنید. لینک خرید آنلاین از دیجیکالا

تبلت Huawei MediaPad X1 7.0

Tablet-Huawei-MediaPad-X1-70-3G-16GB8a0a7e

شاید ایده اولیه تبلت ها به سال‌ها قبل برگردد. اما رقابت تنگاتنگ بین شرکت‌های فعال در این حوزه رسما در ابتدای سال ۲۰۱۰ کلید خورد، یعنی زمانی که اپل از صفحه الکترونیکی هوشمند خود موسوم به آیپد پرده برداشت. همان سال سامسونگ و دِل هم از تبلت های خود رونمایی کردند. به تدریج پای کمپانی‌های دیگری چون موتورولا، بلکبری، توشیبا و ایسوس به این رقابت باز شد.  اما یکی دو سالی است که چینی‌ها به طور همه جانبه وارد این عرصه شده‌اند و محصولات خود را با قیمت‌هایی بسیار متنوع روانه بازار کرده‌اند. یکی از قدرترین این شرکت‌ها، هوآوی است. این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان تلفن هوشمند در دنیا محسوب می‌شود. هوآوی را می‌توان یکی از غول‌های نسل چهارم فناوری‌های مخابراتی در دنیا دانست.
برمی گردیم به بحث اول خود یعنی تبلت ها. هوآوی پس چند تجربه تقریبا موفق در زمینه تولید تبلت، این بار محصولی بی نظیر خلق کرده است. این شرکت در زمستان ۹۲ از یکی از بهترین ۷ اینچی‌های دنیا رونمایی کرد. عرضه عمومی Huawei MediaPad X1 در بهار ۹۳ آغاز شد و توانست در همان ابتدا تمام نگاه‌ها را معطوف خود کند.
در کلوب ۷ اینچی‌ها رقبای زیادی برای Huawei MediaPad X1 وجود دارند. اما شاید مدل ۲۰۱۳ نکسوس ۷ به عنوان تنها رقیب گردن کلفت و سرسخت محصول هوآوی خودنمایی کند.
تبلت Huawei MediaPad X1 به نمایشگری ۷ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ × ۱۹۲۰ مجهز است. نمایشگر این تبلت علاوه بر زاویه دید خوبی که به کاربر می‌دهد، از تراکم پیکسلی بسیار بالایی نیز برخوردار است. از مهم‌ترین مشخصات سخت افزاری این محصول می‌توان به پردازشگری ۴ هسته ای با فرکانس کاری ۱٫۶ گیگاهرتز، پردازشگر گرافیکی Mali-450MP4، دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. دوربین‌های قدرتمند، شیار سیمکارت، امکان مکالمه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر-ساعتی از دیگر مشخصه های قابل ذکر در مورد این تبلت بی نظیر هستند.

مشخصات کلی:

ابعاد: ۷٫۱۸ × ۱۰۳٫۹ × ۱۸۳٫۵ میلی متر – وزن: ۲۳۹ گرم
پردازنده:Hisilicon Kirin 910 Quad-core, Cortex-A9
حافظه داخلی:حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت – قابلیت نصب کارت حافظه
صفحه نمایش:صفحه نمایش لمسی از نوع LED-backlit IPS LCD – اندازه ۷ اینچ – ۱۲۰۰ × ۱۹۲۰ – تراکم پیکسلی: ۳۲۳ پیکسل بر اینچ
امکانات ارتباطی:- قابلیت نصب سیم کارت به همراه قابلیت مکالمه ۳G – GPRS – قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای – بلوتوث – DLNA – GPS – USB
دوربین:۱۳ مگاپیکسل – وب کم ۵ مگاپیکسل
امکانات:- قطب نما ، شتاب سنج ، ژیروسکوپ ، سنجش نور محیط ، مجاورت
سایر مشخصات:اندروید ۴٫۲

قیمت واقعی این محصول ۱۰۳۰۰۰۰ تومان است که با تخفیف امروز می توانید آن را با قیمت ۹۹۵۰۰۰ تومان خریداری کنید. لینک خرید آنلاین از دیجیکالا

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *