۱۰ شهر پر شکوفه در بهار که ارزش دیدن را دارند

۱۰ شهر پر شکوفه در بهار که ارزش دیدن را دارند
  • 1394/1/23
  • مبين
  • 0

در بهار به اندازه کافی گل و شکوفه های زیبا پیدا می شود که همه مشتاق به دیدن آن ها هستند. در این فصل طبیعت از خواب بیدار می شود و سرسبز تر از همیشه خواهد شد.

بهار شگفتی های زیبایی دارد و همیشه مناطقی خاصی هستند که این زیبایی را به نقطه اوج خود می رسانند. امروز در گویا آی تی قصد داریم که ۱۰ شهر برتر و پر شکوفه در بهار را برای شما معرفی کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

۱۰٫ آمستردام – هلند

در واقع می توان گفت که در سراسر پایتخت هلند شکوفه درخت های گیلاس در فصل بهار نیز دیده می شود. پارک انگلیس که در این شهر وجود دارد تقریبا سه برابر اندازه پارک مرکزی است و شکوفه های زیبای آن محیط آن را عاشقانه کرده اند.

چه زمانی برای رفتن به امستردام مناسب است؟

تقریبا ۱۱ آوریل همزمان با برگزاری فستیوال بهاری که انوع گل در آن جا به نمایش گذاشته می شود.

Top-10-Blossoming-Amsterdam-Photo-by-Invivo-Oz-740x502

Top-10-Blossoming-Amsterdam-Photo-by-Amsterdamian3-740x506

۹٫ ویلنیوس – لیتوانی

پایتخت این کشور در فصل بهار تاریخی می شود. مردم محله ها با رویش گیاهان سبز شاداب می شوند در رودخانه Neris گالری هنری ملی شکوفه های گیلاس تمامی منطقه را تحت پوشش  خود قرار می دهند.  آب هوای آنجا مقداری سردتر است.

چه زمانی برای رفتن به ویلنیوس مناسب است؟

برای دیدن درخت های زیبا معمولا بهتر است که اواسط آوریل تا اوایل می به آن جا بروید.

Top-10-Blossoming-Vilnius-Photo-by-Tomas-Vinickis-740x493

۸٫ لندن – بریتانیا

پارک ها و باغ های زیای در لندن وجود دارند که باغ کنزینگتون و پاریک گرینویچ از مشهورترین آن ها هستند و وجود درخت ها در خیابان های مختلف باعث به وجود آمدن یک جشن می شوند.

چه زمانی برای رفتن به لندن مناسب است؟

آوریل زمان مناسبی است که شکوفه های زیبای را در آن جا ببینید با این حال پارک ها و باغ ها جاذبه محبوبی در سرتاسر سال برای دیدن هستند.

Top-10-Blossoming-London-740x430

Top-10-Blossoming-London-Photo-by-thewanderblogger

۷٫ استکهلم – سوئد

برای دیدن زیبایی های پارک Kungsträdgården واقع در استکهلم که یکی از مکان های محبوب این شهر است باید به دیدن آن رفت چراکه تصاویر و فیلم ها کفایت نمی کنند. اینجا مکانی است که مردمانش را فعالیت در فضای باز تشویق می کند. در تابستان بسیاری از رویداد ها از قبیل کنسرت و دیگر رویدادهای فرهنگی در این پارک انجام می شود همچنین در فصل زمستان سرسره های یخی مهمانان را جذب می کند اما شکوفه های بهاری این پارک به هیچ گونه قابل توصیف نیستند و دیدن آن ها همه چیز را ثابت می کند.

چه زمانی برای رفتن به استکهلم مناسب است؟

این پارک جای خوبی برای رفتن در هر زمان است. در این پارک مردم ملاقات های خود را انجام می هند که در آن کافه های متعدد وجود دارد و همچنین در اطراف Kungsträdgården رستوران های معروفی دیده می شود.

Top-10-Blossoming-Sweden-Photo-by-Hector-Melo-740x490

 ۶٫ پارک Jacarandas – پرتوریا – آفریقای جنوبی

درختان گرمسیری بنفش که مطعلق به بومی جنوب آمریکا است بیش از ۱۰۰ سال پیش به اینجا آورده شده اند. تخمین زده شده است که تقریبا ۷۰ هزار درخت در اینجا وجود دارد.

چه زمانی برای رفتن به پرتوریا مناسب است؟

در بهار آفریقای جنوبی – در ماه اکتبر که درختان به اوج شکوفه های خود می رسند.

Top-10-Blossoming-Pretoria3-740x555

۵٫ ونکوور- کانادا

ونکوور در حال حاضر یکی از شهرسات های مشهور کاندا است. ونکوور همیشه پر جنب جوش بوده و پر از چیزهای سرگرم کننده است و با نزدیک شدن به آوریل بهار را در آن جا جشن می گیرند.

چه زمانی برای رفتن به ونکوور مناسب است؟

جسنواره از ۲ آوریل تا ۲۹ برگزار خواهد شد پس زمان مناسب بازدید از ونکوور این تاریخ است.

Top-10-Blossoming-Vancouver-740x489

۴٫ نیویورک – ایالات متحده آمریکا

نیویورک شهر زیبایی است و بهار آن زیباتر از  فصل های دیگر است. شکوفه درخات آن در پارک بروکلین و پارک مرکزی دارای زیبایی خاصی هستند و در این فصل بسیار شلوغ خواهند بود. همچنین بازدیدکننده گانی با لباس های سنتی ژاپن دیده می شود.

چه زمانی برای رفتن به نیویورک مناسب است؟

در اواخر ماه آوریل و اواسطت ماه می برای بازدید بسیار مناسب است.

Top-10-Blossoming-NYC-Photo-by-Michael-Jurick-740x494

۳٫ کیتاکیوشو – ژاپن

تقریبا ۲۰ گونه مختلف از درخت ها  ویستریا  در پارک Kawachi دیده می شود که تقریبا ۵ ساعت از توکیو دور است. گلبرگ های سفید، آبی، صورتی و بنفش یک تصویر افسانه ای را ایجاد می کنند و قدم زدن در آن بسیار آرام بخش و هیجان انگیز است.

چه زمانی برای رفتن به کیتاکیوشو مناسب است؟

بهترین زمان برای دیدن این پارک زیبا اواخر ماه آوریل و اواسط ماه می است.

Top-10-Blossoming-Wisteria2-740x494

۲٫ چانگون – کره جنوبی

شهر چانگوون یکی از بزرگترین جشنواره های گل گیاه است و بزرگترین جشنواره شکوفه در کل کشور نیز می باشد. در این مکان رژه های نظامی انجام می شود که این جشنواره از سال ۱۹۵۲ نیز برگزار می شود و هنوز درختان پر شکوفه هزاران نفر را برای بازدید روزانه در سراسر کشور نیز جذب می کند.

چه زمانی برای رفتن به چانگون مناسب است؟

این مکان از ۱ تا ۱۰ آوریل برای بازدید نیز مناسب است.

Top-10-Blossoming-Korea-Photo-by-Aaron-Choi-740x462۱٫ پارک Chidorigafuchi – توکیو – ژاپن

این پارک یکی از محبوب ترین پارک ها برای دیدن شکوفه های درختی است. که در قسمت پیاده روی آن ۲۶۰ درخت گیلاس وجود دارد. در سال گذشته تقریبا یک میلیون بازدید کننده را در سراسر کشور داشت. علاوه بر قایقرانی دیدن شکوفه ها از آب رودخانه می تواند بسیار سرگرم کننده باشد که تقریبا هر روزه شلوغ است.

چه زمانی برای رفتن به Chidorigafuchi مناسب است؟

از ۲۷ مارس تا ۵ آوریل برای دیدن مناسب است.

Top-10-Blossoming-Chidorigafuchi-Photo-by-Shane-Hayes-740x491

۱۰ تا از بهریتن و زیباترین شهرهای جهان را در فصل بهار برای شما معرفی کردیم که می توان گفن توکیو زیباترین آنهاست. پس اگر قصد سفر به توکیو را دارید حتما از پارک Chidorigafuchi دیدن کنید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [placestoseeinyourlifetime]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *