جزئیات بیش تر در مورد گلکسی A8 سامسونگ منتشر شد

جزئیات بیش تر در مورد گلکسی A8 سامسونگ منتشر شد
  • 1394/1/27
  • مبين
  • 1

قبلا سامسونگ اعلام کرده بود که می خواهد دستگاه های جدیدی را به طیف وسیع سری گلکسی A خود اضافه کند که یکی از این دستگاه ها گوشی هوشمند A8 است.

گوشی هوشمند گلکسی A8 سامسونگ با شماره مدل SM-A800F در چین عرضه خواهد شد که دارای یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی فول اچ دی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و پردازنده هست هسته ای ۶۴ بیتی است.

پردازنده Qualcomm Snapdragon 615 قدرت گلکسی A8 را به همراه رم ۲ گیگابایتی تامین خواهد کرد. علاوه بر این حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت بوده و دارای دوربین جلویی و پشتی نیز می باشد.

galaxy-a7-311

در جلوی دستگاه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی وجود دارد که برای تصویر برداری سلفی و همچنین مکالمه تصویری مناسب است همچنین یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در پشت این دستگاه تعبیه شده است. سیستم عامل آن آخرین نسخه از اندروید یعنی ۵٫۰ آبنبات چوبی است و دارای  رابط کاربری TouchWiz نیز می باشد. نظر شما درباره این دستگاه چیست؟

منبع: [geeky-gadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. slm site khobi darin vali mese sithaye dg amozeshaton kame hame sitha alan roz ye amozesh az har matlabi daran mobile – windows tarfndahaye interneti vali shoma hamchenan har az gahi amozesh mizarin va kheyli kam mizarin omidvaram az nazaram narahat nashin mamnon

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *