Project Cars در ماه اردیبهشت منتشر می شود

Project Cars در ماه اردیبهشت منتشر می شود
  • 1394/1/28
  • مبين
  • 0

بازی Project Cars مدتی است که مورد توجه قرار گرفته است. این بازی که توسط توسعه دهنده گان استودیو Slightly Mad انجام می شود در واقع قرار بود که در نوامبر سال ۲۰۱۴ نیز عرضه شود و سه بار به تاخیر افتاد.

این تاخیر بیش تر به دلیل ارائه یک بازی بهتر برای نسل جدید کنسول ها و پی سی است اما کسی از علت اصلی این تاخیر خبر ندارد. امروز تاریخ جدیدی برای انتشار بازی Project Cars مشخص شد و قرار است در ۶ مه برابر با ۱۸ اردیبهشت در سراسر ایالات متحده آمریکا برای پی سی منتشر شود.

project-cars-bandai-namco

این بازی همچنان برای کنسول های پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان نیز در حال ساخت است اما دارنده گان این کنسول ها باید کمی بیش تر از دارنده گان پی سی برای انتشار این بازی صبر کنند که قرار است در تاریخ ۱۲ مه نیز برای انتشار آماده شوند.

Project Cars با هدف طراحی معتبر ترین و زیباترین بازی مسابقه ماشین طراحی شده است و تجربه جدیدی را برای گیمر به ارمغان می آورد. با توجه به اینکه بازی Project Cars سه بار تایخر داشته است طرفداران آن به طور طبیعی انتظارات فراوانی دارند و در نهایت ماه آینده این بازی منتشر شده و همه چیز درباره آن مشخص خواهد شد. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [ubergizmo]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *