پیش فروش گوشی هوشمند One Touch Idol 3 آلکاتل با تخفیف بزرگی آغاز می شود

پیش فروش گوشی هوشمند One Touch Idol 3  آلکاتل با تخفیف بزرگی آغاز می شود
  • 1394/1/30
  • مبين
  • 0

شرکت آلکاتل گوشی هوشمندOne Touch Idol 3 را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۵ معرفی کرد و قرار است که به زودی روانه بازار شود. این دستگاه اندرویدی با قیمت ۲۷۹٫۹۹ دلار در ماه مه عرضه می شود.

اکنون آلکاتل برای خریداران خود خبر خوشی را دارد چراکه آن ها می توانند به زودی این دستگاه را با قیمت ۱۹۹٫۹۹ دلار پیش خرید کنند. با این وجود کاربران برای خرید این گوشی ۸۰ دلار تخفیف دریافت کرده اند.

پیش فروش گوشی هوشمند One Touch Idol 3 قرار است در ۲۱ آوریل نیز آغاز شودو بعد از آن قیمت این دستگاه به حالت قبلی باز می گردد، این کاهش قیمت زیاد بسیار به نفع خریداران است.

Alcatel-idol-onetouch-17-1280x960

Idol 3 دارای صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰p، پردازنده هشت هسته ای Snapdragon 615، دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین ۸ مگاپیکسلی، رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی است که به لطف اسلات کارت میکرو اس دی حافظه آن ارتقاء می یابد.

اگر شما به دنبال یک گوشی هوشمند با قیمتی ارزان هستید این دستگاه گزینه خوبی است چراکه هم مشخصات بالایی دارد و هم زیبایی کامل را نیز دارا است. شما می توانید که گوشی هوشمند ۵٫۵ اینچی Idol 3 آلکاتل را در فروشگاه آمازون پیش خرید کنید و از تخفیف در نظر گرفته شده بهره ببرید. نظر شما درباره این خبر چیست؟

منبع: [engadgets]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *