آموزش های ضروری بسته‌ی الحاقی PES 2018

آموزش های ضروری بسته‌ی الحاقی PES 2018
  • 1396/8/6
  • زهرا معبودی
  • 1

در این مطلب می خواهیم به معرفی و آموزش روش دانلود فایل جزئیات و اضافه کردن لایسنس‌ها، لباس‌ها، لوگوها و گزینه‌های دیگر بر روی کامپیوتر شخصی و PS4 بپردازیم اما شاید برایتان سوال پیش بیاید که بسته الحاقی یا فایل جزییات چیست؟

گویا آی تی: فایل جزئیات، و یا بسته‌ی الحاقی، فایلی است که با اضافه کردن لایسنس‌های رسمی، تجربه‌ی بازی بصورت کامل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که تمامی بازیکنان مطرح، در PES 2018 بصورت رسمی قرار دارند.

بازی کردن با تیم Man Red به جای منچستر یونایتد و یا تیم MD White به جای رئال مادرید، در خود بازی تاثیری ندارد ولی مطمئنا از لذت بازی کردن با اسامی واقعی و جلوه‌های کلی بازی می‌کاهد.

خوشبختانه برای کامپیوترهای شخصی و کنسول PS4 یک راه ساده برای تبدیل نام‌های پیش فرض به اسامی حقیقی وجود دارد.

با دانلود فایلی که توسط هواداران این بازی ساخته شده و انتقال آن به کنسول PS4 بوسیله USB (و یا کپی کردن بصورت مستقیم در فایل‌های پوشه‌ی بازی در کامپیوتر شخصی) می‌توانید تمامی تیم‌ها، استادیوم‌ها، لباس‌ها و لوگوهای غیر رسمی را به موارد واقعی تبدیل کنید و با اینکار یکی از خوش‌ ساخت‌ترین بازی‌های شبیه سازی فوتبال را از لحاظ بصری نیز بسیار واقع گرایانه‌تر نمایید.

PES 2018

چگونه بسته‌ی الحاقی را به PS4 اضافه کنیم

اکنون کاربران PS4 این قابلیت را دارند که اطلاعات حجیم بسته‌ی الحاقی PES 2018 را به دستگاه اضافه کنند. این قابلیت نه تنها ورود اطلاعات را ممکن می‌سازد، بلکه می‌توان با یک پوشه بر روی USB، اطلاعات چندین پروفایل جداگانه را بروزرسانی نمود.

برای انجام این کار بر روی PS4 مراحل زیر را انجام دهید :

  1. فلش USB را با فایل سیستم FAT32 فرمت کنید.
  2. یک پوشه با نام WEPES بر روی USB ایجاد نمایید.
  3. فایل بسته‌ی الحاقی مورد نظرتان را در اینترنت پیدا کنید. سایت پیشنهادی ما PES World است.
  4. اگر فایل دانلود شده بصورت فشرده است آن‌را از حالت فشرده خارج نموده و در پوشه‌ی WEPES در USB قرار دهید. اگر فایل صورت فشرده نیست مطمئن شوید که تمامی فایل‌ها در پوشه‌ی WEPES قرار گرفته باشند.
  5. فلش USB را به کنسول PS4 نصب کنید و بازی PES 2018 را اجرا کنید.
  6. به منوی Edit رفته و از آنجا به قسمت Data Management بروید و سپس گزینه‌ی Import/Export کلیک نمایید.
  7. بعد از انجام این‌کار، Import Team را انتخاب نموده و در قسمت Select File تیک تمامی گزینه ها را زده و Continue را انتخاب کنید. بعد از آن به قسمت Detailed Setting می‌رسیم. در این قسمت تمامی موارد را انتخاب نشده باقی بگذارید.
  8. بعد از این مرحله فایل‌ها بطور خودکار اضافه خواهند شد. زمان این‌کار به این مورد بستگی دارد که در حال اضافه کردن چه تعداد تیم و لیگ باشید.
  9. بعد از اتمام این کار حتما گزینه‌ی Save را در قسمت Data Management انتخاتب نمایید تا تمامی جزئیات تنظیم گردد.
  10. البته هنوز کار تمام نشده و بایستی لوگوی مسابقات را بصورت دستی اضافه نمایید. به قسمت Data Management و قسمت Import/Export بازگردید و گزینه‌ی Import Images را انتخاب کنید.
  11. در این قسمت Competition Emblems را انتخاب کنید.
  12. تمامی تصاویر را بصورت تک تک (پوشه ها را نه) انتخاب نمایید و دکمه‌ی OK را بزنید.
  13. در نهایت، باید با هر مسابقه را بصورت دستی و با لوگوهایی که وارد بازی کردید ویرایش نمایید. اینکار را می‌توانید از قسمت Competition Category انجام دهید.

با انجام این مراحل، مجموعه‌ای کامل از اسامی، لوگوها، مسابقات، لباس‌ها و آرم تیم‌ها را خواهید داشت و اینگونه بنظر خواهد رسید که نسخه‌ای از بازی با تمامی لایسنس‌ها را بازی می‌کنید.

PES 2018

چگونه بسته‌ی الحاقی را دانلود نموده و به فایل‌های کامپیوتر شخصی اضافه کنیم

برای کاربران کامپیوترهای شخصی به علت اینکه انواع متفاوتی از بازی وجود دارد، مراحل کمی نسبت به  انتقال بوسیله‌ی USB در PS4 مبهم تر است. موضوع دیگر اینکه بسته‌های الحاقی مربوط به کامپیوترهای شخصی دیرتر معرفی می‌شوند، اما در اینجا چند نمونه از آن‌ها را برای شما قرار دایدم.

یک بسته‌ی الحاقی این فایل و دیگری این فایل است.

این سایت نیز بزودی بسته‌ی الحاقی خود را معرفی خواهد نمود.

برای نصب این بسته‌ها مراحل زیر را دنبال نمایید :

  1. یکی از لینک‌های بالا را باز کرده و فایل مورد نظر را دانلود نمایید.
  2. دستورالعمل‌ها را انجام داده و با یکسری دسترسی‌ها موافقت کنید تا زمانی دانلود به پایان برسد.
  3. زمانی که ویندوز از شما آدرس یک پوشه را سوال کرد تا فایل‌ها را به آنجا کپی کند، آدرس پوشه‌ی نصبی بر روی کامپیوتر را انتخاب نمایید. به عنوان مثال برای کاربران steam این آدرس بصورت زیر خواهد بود :

C:SteamSteamAppsommonPro Evolution Soccer 2018

البته به این مورد توجه کنید که بسته به اینکه بازی را در کدام درایو نصب نموده‌اید اید حرف C تغییر کند.

  1. به منوی Edit در داخل بازی رفته و بررسی نمایید که آیا نصب بسته بدرستی صورت پذیرفته است یا خیر. برای اینکار به منوی تیم‌ها رفته و اسامی، لوگو و لباس آن‌ها را ببینید.

این مراحل باید برای کامپیوترهای شخصی صورت بگیرد. با گذشت زمان بسته‌های بهتری نیز برای کامپیوترهای شخصی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. بصورت مرتبط سایت‌هایی مانند PesWorld و https://www.pes-patch.com/category/pes-2018-patchPre-Patch را برای بسته‌های جدید جست و جو نمایید.

چگونه اسامی حقیقی باشگاه‌ها، مسابقات و لباس‌ها را در بازی PES 2018 برای کنسول XBOX One تغییر دهیم

متاسفانه کاربران XBOX One در حال حاضر قابلیت انتقال و نصب بسته‌های الحاقی را بوسیله‌ی USB دارا نیستند. به جای آن، کاربران کنسول مایکروسافت باید بصورت دستی این‌کار را انجام دهند.

اما خوشبختانه بازی PES 2018 درون بازی دارای یک ویرایشگر حرفه‌ای است. به منوی Edit بروید تا به امکانات مورد نیاز برای تغییر جزئیات بصورت دستی دسترسی داشته باشید. این جزئیات می‌تواند شامل نام تیم‌ها، نام مسابقات، رنگ پیراهن‌ها (دسترسی به تغییر لوگو و اسپانسر را برای لباس ندارید) و غیره باشد.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *