چگونه در اینستاگرام از فیلتر های افکت صورت استفاده کنیم؟

چگونه در اینستاگرام از فیلتر های افکت صورت استفاده کنیم؟
  • 1396/2/30
  • زهرا معبودی
  • 6

همیشه گفته ایم، که اینستاگرام رقیب قدرتمندی برای اسنپچت به شمار می آید که بسیاری از ویژگی هایش را به تقلید از این برنامه، ایجاد کرده است. در آخرین بروز رسانی هایی که از این سرویس مشاهده کرده ایم، شاهد این بودیم که اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد که از افکت هایی برای صورت، استفاده کنند و تصاویر خود را جذاب تر کنند.

این قابلیت هم از اسنپچت قرض گرفته شده است اما به نظر می رسد با اینستاگرام شناخت کاربران بدان بیشتر شود. کاربرانی که می خواهند از قابلیت افکت صورت روی تصاویر خود استفاده کنند می توانند هم اکنون با بروز رسانی اپلیکیشن اینستاگرام به آن دست پیدا کنند اما دیگر نکته ای که حائز اهمیت است این است که، این افکت صرفا بر روی دوربین جلویی گوشی و تبلت ها یا همان دوربین سلفی گیر فعال است. همچنین کاربران می توانند این افکت ها را روی صورت، خواه در فیلم و خواه در عکس ایجاد کنند تنها محدودیت این است که صرفا باید با دوربین سلفی گیر خود تصاویر را ایجاد کنند.

apply-face-filters-in-instagram

این قابلیت در اینستاگرام دارای ۸ افکت متفاوت است که می توانید هنگام ایجاد تصویر از آن ها استفاده کنید و روی صورت خود آن ها را تنظیم کنید. برای استفاده از این قابلیت نکته ها و روش هایی وجود دارد که توصیه می کنیم این مقاله گویا آی تی را در این باره دنبال کنید.

ابتدا وارد برنامه اینستاگرام بشوید، و از ان جا برای گرفتن تصویر اماده شوید و اپلیکیشن را برای گرفتن عکس یا فیلم فراخوانی کنید

به تصویر زیر نگاه کنید:

در تصویر در بالا و سمت چپ عکس دوربین مشاهده می کنید. آن را لمس کنید تا دوربین اینستاگرام فعال شود، بدین ترتیب می توانید تصویر خود را مشاهده کنید. این قابلیت تقریبا شبیه به زمانی است که می خواهید یک استوری یا لایو ایجاد کنید.

بعد که تصویر خود را مشاهده کردید، در سمت راست و پایین پانل مطابق ان چه در بالا مشاهده می کنید، یک شکلک فیس مشاهده می کنید که برای فعال کردن افکت ها باید روی این گزینه ضربه بزنید.

فیس افکت اینستاگرام

زمانی که آیکون مرتبط با فیس را می زنید، لیست فیس ها و افکت ها در زیر پانل دوربین مثل بالا قابل مشاهده است. شما می توانید هر کدام را که می خواهید انتخاب کنید و تفاوت چهره تان را با هر فیس افکت مشاهده کنید.

بعد از این می توانید از این افکت ها برای گرفتن فیلم یا عکس استفاده کنید. برای گرفتن عکس کافی است دکمه وسط را یکبار لمس کنید اما با لمس طولانی مدت آن، می توانید به سادگی فیلم تهیه کنید.

در صورتی که بخواهید افکت ها را غیر فعال کنید بر روی گزینه شکلک افکت که ابتدا روی آن ضربه زدید دوباره ضربه بزنید تا غیر فعال شوند و رول افکت ها پنهان شوند.

این افکت ها ترکیبی از چهره های حیوانات و تزئیناتی است که مطمئنا به زودی اینستاگرام از آن پر خواهد شد و آن را به یک قابلیت تکراری تبدیل خواهد کرد بنابراین تا وقت دارید، از این افکت ها استفاده کنید و تصاویر جدیدی ایجاد کنید.

این ترفند را برای اطلاع دوستان خود، روی شبکه های اجتماعی نشر دهید و در صورتی که از آن استفاده کرده اید و نکته ای ذکر کردنی در این باره دارید با ما در میان بگذارید. همچنین در صورتی که اپلیکیشنی می شناسید که این افکت ها را با جزییات بیشتری روی تصاویر اعمال می کنند آن را در بخش نظرات به ما و دوستان خود معرفی کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. سلام ببخشید من وقتی می رم تو استوریم این گزینه رو ندارم نسخه اینستاگرام من آخرین نسخه است

  2. من افکت های صورتو پنهان کردم ولی الان میخوام از پنهانی درش بیارم باید چی کار کنم

  3. سلام
    من افکت های صورت رو گااهی دارم ولی بعضی وقت ها کلا ایکون مربوط به اون که پایین صفحه بغل دوربین هستو برام نمیاره ممنون میشم راهنماییم کنید؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *