قیمت و تاریخ عرضه میت ۱۰

قیمت و تاریخ عرضه میت ۱۰
  • 1396/7/24
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

هواوی ساعتی پیش از سه گوشی میت ۱۰، میت ۱۰ پرو و میت ۱۰ پورش دیزاین رونمایی کرد، محصولاتی که مجهز به سخت‌افزاری قوی با مشخصاتی عالی هستند تا بتوانند بازار گوشی‌های همراه را با رقیبی تازه و جذاب روبه‌رو کنند.

گویا آی تی – هواوی در این مراسم، قیمت و زمان عرضه رسمی گوشی‌ها را نیز اعلام کرد تا بدانیم این پرچم‌داران تازه با چه بهایی عرضه خواهند شد.

قیمت ارایه شده برای میت ۱۰، ۶۹۹ یورو اعلام شد و این گوشی در همین ماه جاری به بازار خواهد آمد. طبق اعلام هواوی، پرچم‌دار جدید این کمپانی در ۴ رنگ مختلف عرضه خواهد شد و دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. لازم به ذکر است که میت ۱۰ در تاریخ ۳۰ اکتبر وارد خاورمیانه می‌شود.
میت 10
محصول بعدی این کمپانی که میت ۱۰ پرو نام دارد، مجهز به ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و دارای ۶ گیگابایت رم بوده و قرار است از اواسط ماه نوامبر وارد بازار شود. این گوشی جدید برچسب قیمتی ۷۹۹ یورو را بر روی خودش می‌بیند.

محصول آخر که می‌توان آن را یک گوشی لوکس و در عین حال قدرتمند عنوان کرد، میت ۱۰ پورش دیزاین نام گرفته که قیمت بسیار بالاتری نسبت به دو گوشی دیگر دارد، ۱۳۹۵ یورو بهایی است که باید برای این محصول خاص پرداخت تا با استفاده از پردازنده قدرتمند کایرین، ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، یک اسمارت‌فون قوی را در اختیار شما قرار دهد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *