بهترین سایت های اشتراک گذاری ویدئو

  • 1388/6/6
  • سپهر خيري
  • 58

امروزه با وجود دوربین بر روی تلفن های همراه لپ تاپ ها و دوربین های مختلف , مردم از چیز های مختلف فیلم می گیرند و به اشتراک می گذارند. در ادامه به معرفی برخی از سایت ها برای به اشتراک گذاری ویدئو اشاره می کنیم.

blip.tv (در حالت Basic : رایگان ,  در حالت Pro :96$ در سال)

blip.tv

Blip.tv  یک سرویس به اشتراک گذاری ویدئو با هدف نمایش ویدئو های تولید شده توسط مردم است.طراحی سایت طوری نیست که فقط بتوانید یک ویدئو آپلود کنید و از ویدئو های ویروسی هم جلوگیری می کند. این سایت تمایل دارد که کاربرانش به طور پیوسته  ویدئو قرار دهند و برای ویدئو های تبلیغاتی هم  در 50% از سود آن سهیم می شود.

کاربران Basic  و Pro  هردو محدودیت 1 گیگابایتی دارند ولی از مزیت های کاربران Pro  این است که امکانات اضافه ای برای تبدیل ویدئو ها  وتبدیل ویدئو ها برای آنها در اولویت وقت انجام می شود.که به آنها اجازه می دهد از ویدئو های با کیفیت تر استفاده کنند. اگر شما زیاد ویدئو آپلود می کنید و می خواهید تبدیل ویدئو ها را سریع انجام دهید حتما باید از سرویس Pro  استفاده کنید. پس سرویس مجانی به درد همه مخصوصا کسانی که ویدئو های سریالی تولید می کنند.

YouTube رایگان

youtube

YouTube  تقریبا با میلیون ها کاربر اینترنتی به غول اشتراک گذاری ویدئو تبدیل شده. YouTube  تنها سرویس به اشتراک گذاری است که همه  در نظر سنجی ها از آن نام برده اند. ویدئو هایی که بر روی این سرویس اپلود می کنید در صورتی که از اکانت Basic استفاده می کنید باید کوچکتر از2 گیگابایت و کمتر از 10 دقیقه  باشند. YouTube هیچ محدودیتی برای تعداد ویدئو ها قائل نشده است در صورتی که 2گیگابایت و 10 دقیقه کمتر باشند. وقتی که ویدئو ی خود را آپلود کردید دیگر نمی توانید آن را ویرایش کنید ولی می توانید اطلاعات آنها را عوض کنید.YouTube به شما اجازه ی تغیر پلیر را به صورت رایگان می دهد.

Vimeo (Basic: رایگان ,  Plus : 60$ در سال)

vimeo_logo_1

Vimeo یک سرویس به اشتراک گذاری ویدئو با تاکید زیاد برروی ایجاد خلاقیت و ایجاد ارتباط است. شما نمی توانید ویدئو های تبلیغاتی بر روی این سرویس بگذارید همچنین همه ی ویدئو ها باید نسخه ی اصلی باشند.اکانت های Vimeo  به دو صورت هستند. اکانت Basic  که رایگان است و 500 مگابایت محدودیت در هفته دارد. که هفته ای یک ویدئو HD هم می توانید آپلود کنید. شما 3 آلبوم یک گروه و یک شبکه می توانید داشته باشید.در اکانت Basic  شما می توانید برای  ویدئو های خود محدودیت دسترسی بگذارید. با اپگرید کردن به اکانت Plus  شما می توانید ظرفیت خود را به 5 گیگابایت افزایش دهید همچنین محدودیت ویدئو های HD هم برداشته می شود همچنین به صورت نامحدود می توانید آلبوم و گروه و شبکه بسازید. اکانت های Plus  به شما امکان کنترل برای محدودیت دسترسی و همچنین انتخاب پلیر را می دهد.

Viddler رایگان

viddler_logo

اگر از داشتن محدودیت زمانی خسته شده اید می توانید از Viddler  استفاده کنید چون تا زمانی که ویدئو ی  شما زیر 500 مگابایت باشد می توانید آن را هر چقدر که دوست دارید طولانی کنید. در کنار این 500 مگابایت شما محدودیت 2 گیگابایتی در ماه  هم دارید. اگر به جای اکانت شخصی Personal یک اکانت مشارکتی Partnership داشته باشید ممکن است تبلیغات هم همراه ویدئو ی شما باشد ولی در عوض محدودیتی برای ظرفیت ندارید. هردوی اکانت های Personal و partnership  رایگانند.

Dailymotion رایگان

dailymotion_itunes

Dailymotion به شما اجازه ی انتخاب یکی از دو نوع اکانت را می دهد. اکانت Basic  به شما اجازه ی آپلود ویدئو تا 1 گیگابایت را می دهد.اگر شما ویدئو های غیر کپی را می خواهید اپلود کنید می توانید از اکانت Motionmaker  استفاده کنید. این نوع اکانت ها به منظور توزیع ویدئو های Creative commons  هستند و به شما اجازه ی اپلود ویدئو های HD  را می دهند . Motionmaker  ها در صفحه های اول نتایج جستجو بیشتر وجود دارند.

این اطلاعات تخصصی در سرویس های اشتراک گذاری مختلف معمولا در قسمت Help پیدا می شوند و به صورت واضحی بیان نشده اند. اگر انتخاب خود را بر اساس خصوصیت های خاصی پایه گذاشته اید که مثلا بتوانید فایل های .mov  را بتوانید آپلود کنید بدون اینکه آن را تبدیل کنید.یا اینکه بتوانید صدای آن را با کیفیت 256 KB  آپلود کنید پیشنهاد می کنم حتما این نمودار ها را ببینید که بر روی ویکی پدیا قرار دارد.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 58 دیدگاه
  1. با تشکر از مطالب خوبتون
    لطفا اگر مقدور است چگونگی قرار دادن لینک در وسط متن را به من توضیح دهید
    ترجیحا به ایمیلم ارسال کنید البته اگر ممکن است باتشکر

  2. ما بدبخت های روزگار به هیچ یک از این سایت ها اشتراک دسترسی نداریم لطفا داغ ما را تازه نکنید.

    1. خب مشكل ما همينه ديگه خارجي ما رو محروم كردن
      مملكتم ما رو تحريم كرده
      اين وسط كسي نيست كه اينكار رو بكنه و خدمات بده البته اگر هم بدن بلافاصله فيلتر شه… .

    2. پس آپارات کشکه؟
      سایت به این خوبی.
      شما دنبال یه سری فیلم غیر مجاز هستید
      الکی بهونه نیارید

    3. عزیزم سایت اپارات دانلود داشت اما یه مدت بسته بودن الان هم لینک دانلود سر کاری دارد

    4. این سایت اپارات چرند ترین سایتی که من دیدم همش شده ویدیوهای به درد نخوره از تلویزیون ایران.کسی نیست بگه بهشون بابا تلویزیون رو که داریم و ازش خسته شدیم.

    5. دوست عزیز،من یه وب بارسایی دارم و باید توش کلیپ هم بزارم،یوتیوب که چیلتره،آپارات هم همون ویدیو های یوتیوب،با کیفیت آشغال،آخه این شانسه؟

    6. سایت اپارات ازون سایت های … تو قوانین رو بخون نوشته بعد اپلود ویدیو ماله سایت اپارات حساب میشه و هرکاری هر استفاده ای بخوان ازش میکنن.

    7. انصافا خارجیا بهترن.هم از نظر امکانات هم کلی چیزای دیگه.
      این آپارات که دیگه هیچی…وقتی اسمش میاد حالم بهم میخوره
      خیلیییییییی مزخرفه

    8. هه…آپاراتم شد سایت؟؟؟؟؟؟ یه بار حوصلم سررفته بود خواستم ببینم تو اپارات چی پیدا میشه
      یه ویدیو داشت از عروسی یه بنده خدا تو مرند!اونم چه فیلمی!کیفیت آشغال!8-9 تا پیرمرد جمع شدن وسط یه کوچه تنگ باهم رقصیدن دس زدن!
      آخه که چی؟ این فیلم به چه دردی میخوره؟چرا باید همه دنیا از ما جلوتر باشن؟چرا؟

      بعدشم سرویسای خارجی که فقط چیزای غیرمجاز نیست…میشه توش کلی ویدئوی به دردبخور و جالب یا علمی پیدا کرد
      بزرگترین آرزوم اینه که حداقل ویمو از فیلتر درآد _آمـــــیـــــــــن_

    9. آپارات از کاربراش سر مسابقه اعجوبه 93 کلاه برداری کرد
      1-برنده شدن کلیپ هایی خلاف قوانین
      2- هماکنون بین جایزه اپورتیج این سایت و ایرانسل ….

    10. آره آپاراتم شد سایت…شما وقتی هیچی از سایت ها سر در نمیارین بهتره که حرف مفت نزنین..آپارات یه ایده ۳۰ میلیون دلاریه…اینو من نمیگم…اکونومیست میگه…

  3. Vimeo یکی از سایت های حرفه ای اشتراک ویدئو هستش که متاسفانه فیلترش کردند 🙁

  4. من نميدونم چرا هر چی سايت آموزنده و به درد بخوره فيلتر می کنند بالغ بر ميليون ها ويدو مفيد از سر تا سر دنيا رو Youtube است که ما ايرانيها ازشون محروميم واقعاً واقعاً مسخرست بد اين سرویس داخلی آپارات داریم که اشغاله و یک مشت ویدیو مزخرف روشه اونم با امکانات فوق العاده محدود و ضعیف

  5. وای که وقتی می بینم سایتی فیلتره چقدر داغون میشه با این الترا سرف اشغال هم که می شاشه تو سرعت سایت ها

  6. سلام
    مطلب خوبی ارسال کردید اما بهتر بود سایت های اشتراک ویدئویی که هنوز فیلتر نشدن رو هم معرفی میکردید(فکر کنم هیچ سایت بدون فیلتری نمونده!مگه نه؟)
    (;

  7. من راضیم یک مامور صبح تا شب کنار متنیتور وایسته و توشو نیگاه کنه ، ولی youtube و vimeo فیلتر نباشه !!!!
    آقا بخداااااااااااااااااااا برا کار های آموزشی گرافیکی استفاده میکردم !!!
    بخدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

  8. خدایی ببینید چه گرفتاری شدبم مثل این که عقب افتاده ایم
    هیچ سایتی نمی تونیم بریم!!!!!!!!(youtube-facebook…….)اینم بدبختیه ماست دهن مارا سرویس کردن خدایی
    خدا انشالا همه را از دست اینا نجات بده(الاهی امید)

  9. بابا همش فیتررررررررررررررررررررررررررر
    باید برم vpn بخرم
    فایده نداره
    بخدا یوتیوب مشکلی نداره
    بخدا من برا کارهای قرآنی میخواستم ازش استفاده کنم ……
    به امام زمان

  10. یعنی چی اقا که چرا فیلتره باید فیلتر باشه
    اگه نه ما باهاشون کارهای زشت انجام میدیم و میریم جهندم
    اینها به فکر اون دنیا ی ما هستند :ِِd
    عوض قدر دانی چرا این حرفا رو میزنید
    مرگ بر یوتوب و فیسبوک
    سلام بر تبیان و اپارات

    1. یعنی اگه کسی به یوتیوب نگاه کنه میره جهنم ، در ضمن نمیخاد کسی به اون دنیای ما رحم کنه ،اگه راست میگن برن به آخرت خودشون برسن که خون مردم رو میکنن تو شیشه

    2. حالت خوبه روانی چی میگی تو من رفتم موزیک ویدیو بابک جهااااانبش (خواننده ایرانی)فیلتر بود حتما اینم کار های بدی توش داره هااا؟کلا مملکت ما همه چیو بد میبینن تو امدی اینجا مرگ بر ..میندازی برو حال ندارم

  11. با سلام به همه دوستان
    آیا جلیقه ضد گلوله پوشیدن سختی و سنگینی نداره؟ بله انسان اذیت می شه ولی در عوض از تیر مستقیم دشمن در امان است…

    فیلترینگ هم همینه… درسته که از این محرومیت ناراحت می شیم ولی خب مطمئن باشید اگه ما برای مقابله جنگ نرم کار خاصی نمی کنیم ولی دشمن دائم داره کار می کنه … پس بهتره بعضی ها یه کم صبورتر باشن و این سختی ها رو به قیمت حفظ انقلاب و اسلام تحمل کنند.

    1. حق با شماست دوست عزیز

      یادمون نرود که شهدا برای حفظ انقلاب و اسلام جانشان را فدا کردند… ولی بعضی از ما از جان گذشتن که نه، بلکه حتی بین یک سایت اینترنتی و اسلام متاسفانه سایت رو انتخاب می کنیم…

      به این می گن ایمان های آبکی …
      دیروز جبهه بوی ایمان می داد ولی امروز ایمانمان بو می دهد…!
      ما هم سعی کنیم اگه برای اسلام و قرآن مفید نیستیم لا اقل مضر هم نباشیم…!

      شهدا شرمنده ایم…!

    2. خوب ما نمیگیم فیلتر بده ولی خوهشا اونایی هم که فیلتر نیستند رو بتونیم ازش استفاده کنیم ، شما میدونید اختلاف سرعت اینترنت در ایران با بقیه دنیا چقدر فرق داره؟ما میگیم لااقل کاری کنن که بشه گفت داریم از اینترنت استفاده میکنیم . لازم بذکر نیست که بگیم حتی با سرعت 512 هم نمیشه شبکه های ملی خودمون رو تو اینترنت ببینیم . باید مشکل رو اساسی حل کرد،اینطور نیست؟

    3. یه چیزی میگم بهش زیاد فیکر کن چون عقل تو امثال تو خیلی خیلی محدود انگار نه انگار که انسانید.الان زمانه توریه که اگه قسط یه نفر این باشه که فیلم مبتذل ببینه یا اصلا خودش مبتذل بشه خیلی راحت میتونه اینکارو بکنه.نیازی هم به یوتیوب و فیس …نداره.خودتم خوب میدونی.پس برو ببین واسه چی سایت های از این قبیل رو فیلتر کردن.به خدا تا شماها هستید همینه که هست. خدا ظهور امام زمان رو نزدیک کنه انشالله. خسته شدیم از عوام .هر طرف ایران رو میبینی عوام عوام عوام…

    4. شما فکر نمی تونی بکنی؟!!
      این تیری که میگی همون اطلاعاته، که می تونی با مطالعه ی زیاد به سطحی برسی که نذاری هر نوع از اطلاعات روی ذهنت تاثیر بذاره.
      اگر هم نمیخوای بری پی چیزی و تحقیق کنی، حداقل می تونی اطلاعات جدید رو به ذهنت راه ندی تا منحرف نشی.
      ولی اگه میخوای اطلاعات جدید رو بدون تحقیق و فکر قبول کنی، پس دیگه مشکل از خودته.

    1. آیا آپارات میتونه جای یوتیوب رو بگیره ؟ سایتی که گردانندگانش یک فیلم رو به خاطر عفت عمومی پاکش میکنه در حالی که تا بخواهی توش رقص و پایکوبیه . نه میشه ازش فیلم دانلود کرد نه میشه فیلم نگاه کرد (بخاطر لود شدن خیلی ضعیف) نه میشه بدون ثبت نام کردن نظر داد و نه امکاناتی تویسایتش هست ونه ………

    2. احسنت واقعا که جواب قانع کننده ای بود
      آپارات خیلی ضعیفه و سرعت سروراش هم کمه

  12. سلام دوست عزیز مطالب خوبی بود آیا میتونم کلیپ های که قبلا در یه سایتی آپلود کردم به اشتراک بزارم؟ اگه سوالم رو جواب بدی ممنون میشم(ایمیل کن)

    من این کلیپ هارو قبلا آپلود کردم شادی هواداران آلومینیوم هرمزگان

    1. منم همین سوالو دارم اگه میشه جواب بدین

  13. یک سوالی دارم اونجایی که نوشته
    “اکانت های Vimeo به دو صورت هستند. اکانت Basic که رایگان است و ۵۰۰ مگابایت محدودیت در هفته دارد. که هفته ای یک ویدئو HD هم می توانید آپلود کنید”
    کلا حجمی که ما می تونیم تو سایت Vimeo ویدیو اپلود کنیم چقدر هست؟

    1. behtarin filter shekan hotspot shield hast.to google search kon miad.man bahash download mikonam soratam rooye 200 ya 300 kb/s

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *