3 راه برای فرار از ثبت نام اجباری!

  • 1388/6/6
  • سپهر خيري
  • 3

این اتفاق زیاد برای من می افتد: در گوگل دنبال راه حلی برای مشکلم می گردم بر روی یکی از نتایج بدست آمده کلیک می کنم (اکثر مواقع یکی از سایت های فرومی است) و یکدفعه ….. باید برای دیدن مطالب در سایت ثبت نام کنم یا اینکه بدتر در بعضی مواقع باید پول هم بپردازم!

ولی در عوض من به فکر راهی برای کنار گذاشتن ثبت نام در سایت افتادم.bugmenot

در ادامه چند راه را به شما معرفی می کنم:

1.Bug Me Not

اگر بخاطر داشته باشید قبلا در مورد یکی از محصولات دیگر این گروه طراح نرم افزار به نام PDF Me Not  که در مورد باز کردن فایل های PDF به صورت آنلاین بود مقاله گذاشته بودم. اخیرا این گروه Bug Me Not را که یکی از سرویس های فوق العاده ی آنهاست را برای دور زدن ثبت نام در اکثر سایت ها و فروم ها  عرضه کرده.شما می توانید از ID  و پسورد هایی که در اختیار شما می گذارد استفاده کنید و از ثبت نام اجباری فرار کنید. اکثر مواقع برای سایت های معروف کارتان را راه می اندازد. همچنین یک بسته ی الحاقی برای فایرفاکس هم موجود دارد.

bugmenot-disposable-logins

البته واضح است که Bug Me Not  برای همه ی سایت های موجود در اینترنت نام کاربری و پسورد ندارد. بعضی اوقات هم نام کاربری و پسورد هایی هم که دارد بعد از مدتی از کار می افتند. در این صورت شما باید از راه های زیر اقدام کنید:

2.Google Cache

اگر در نتایج بدست آمده کوچکترین چیزی در مورد مطلب مورد نظر خود دیدید احتمال خیلی زیادی وجود دارد که Google Cache  یک کپی از وب سایت دارد. مثلا برای سایت Expert-Exchange  این کار عملی است.

gcache

به جای کلیک بر روی لینک فقط بر روی Cached کلیک کنید که نزدیک به لینک سایت وجود دارد. تمام صفحه ی جدید را چک کنید احتمالا چیزی را که می خواهید پیدا می کنید.

3.Be The Bot

bethebot_thumb

در بعضی مواقع وقتی که Google Cache  هم جواب نداد می توانید از Be The Bot استفاده کنید.

Be The Bot سایت ها گول می زند . وانمود می کند که Google Crawler  نیاز به دسترسی برای سایت دارد. و از این رو  شما می توانید سایت واقعی را ببینید.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. خیلی جالب بود، مخصوصا برای سایت Experts-exchange، خیلی دوست داشتم ببینم داخلش رو!
    ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *