Icon Finder

  • 1388/6/22
  • سپهر خيري
  • 0

در Icon Finder  برای وب سایتان آیکون و دکمه های رایگان بگیرید

چند وقت پیش متوجه شدم که چقدر دکمه های سایتم زشت هستند البته دلیلش این بود که تنها دکمه هایی بود که داشتم. همه می دانند که دکمه ها و آیکون ها از مهم ترین قسمت های هر وب سایت است. پس بیایید از آیکون های جدید استفاده کنیم.

خیلی وقت ها برای مشتری هایم دکمه های مختلفی ساختم. ولی الان با Icon Finder این چیز های وجود ندارد. Icon Finder  یک موتور جستجو است که آیکون ها و Png  ها و آیکون های سایت ها را در اختیارمان می گذارد. به شما اجازه می دهد که پشت صحنه را عوض کنید و رنگ آن را سیاه یا سفید کنید. یا تاریک و روشن کنید و از آن برای وب سایت های تبلیغاتی یا شخصی استفاده کنید.

حالا نگاهی به IconFinder می اندازیم

مثل هر موتو جستجوی دیگری نوار جستجو و تنظیماتی در بالا وجود دارد. موضوع مورد نظر را تایپ کنید و دکمه ی Search  را بزنید .  سپس از بین 109067 ایکون رایگان و 206 ست کاملی که دارد شروع به جستجو می کند. که البته برای یک سایت نو پا خیلی بد نیست.

بعد از زدن Search  به شما نتایجی همانند این نشان داده می شود.

حالا می توانید بر روی هرکدام کلیک کنید و آن را ببینید یا دانلود کنید . ولی به این قابلیت ها هم توجه کنید, بر روی Transport  یا آن دکمه ی سیاه کلیک کنید تا پیش زمینه ی آن را تغیر دهید و آیکون های رایگان را آنطور که می خواهید طبق نیازتان داشته باشید.

همچنین می توانید نتایج را محدود به تصاویر تبلیغاتی و شخصی کنید . با استفاده از این قسمت

زمانی که شما تصویری را که خواستید دیدید بر روی آن کلیک کنید و یک صفحه ی دیگر مثل این می بینید.

شما در این صفحه می توانید فایل را با فرمت PNG یا ICO   بگیرید. همچنین می توانید اندازه ی آن را به مثلا 128*128 که اندازه ی مناسبی برای آیکون است تبدیل کنید. یک لینک هم وجود دارد که می توانید همه  ی آیکون های آن ست و رتبه و چیز های مربوط به آن را ببینید.

وقتی بر روی Show all icons in this icon set کلیک کنید این قسمت را می بینید.

این تصاویر برای استفاده ی تبلیغاتی رایگانند!  یعنی هیچ پولی نباید برای استفاده ی آنها در در سایتی که از آن کسب در آمد دارید بپردازید. خیلی فوق العاده است.مثلا شما همین مساله را در Creative Commons  بررسی کنید!

من چند جستجو انجام دادم . از جمله فلش سمت چپ:

این آیکون ها برای طراحی جلو و عقب بردن  سایت خیلی مناسبند.

سایت تقریبا تازه تاسیس است و من فقط می توانم بگویم که با مرور زمان این سایت عظیم تر خواهد شد و پر از آیکون های مختلف. اگر شما آیکون می سازید مطمئنم که می توانید با آپلود کردن آن در آین سایت خودتان را معرفی کنید.

می توانید در ست های مختلف با زدن دکمه ی Browse set   چرخی بزنید.

شما به صفحه ای مشابه این می روید.

شما می توانید بر روی ست کامل کلیک کنید تا همه ی آنها را نشان دهد .

این کار برای داشتن یک Theme  ثابت خوب است.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *