کاغذ یا Ebook Reader؟

  • 1388/7/28
  • سپهر خيري
  • 0

Kindle DX انتخاب دانشجویان

kindle-dx

Amazon پیشبینی کرده که کتاب های متنی آینده با جوهر الکترونیکی نوشته می شوند نه روی کاغذ. البته هنوز روی این مطلب کار زیادی مانده و باید مورد تایید جهان قرار بگیرد. Kindle DX که تقریبا صفحه ی بزرگتری نسبت به eBook Reader های دیگر دارد.که البته قیمت آن 489 دلار است و شما را از حمل هزاران کتاب از این کلاس به اون کلاس خلاص می کند. اما کاستی که دارد این است که بعضی از دانش آموزان ترجیح می دهند که روی کاغذ بنویسند ونمایی مصور داشته باشند . طبق گفته ی Associated Press “من نوشتن بر روی کاغذ و نوشتن ساده ی هر چیزی که به ذهنم می رسد را دوست دارم”یکی از دانشجویان قبلا در این مورد گفته بود که متونی که بر روی وسیله های این چنینی نوشته می شوند معمولا نامفهوم ترند چون کمتر حاشیه دارند و او هم چنین به امکان Highlight کردن هم به عنوان یک راه حل اشاره کرده بود.
وقتی پرسیده شده بود که چطور وسایل این گونه می توانند ارتقا بیابند یکی دیگر از دانشجویان گفت سیستم بهتری برای مدیریت بوک مارک ها لازم است و راهی برای شماره صفحات که تغییر نکند و در این صوردت دانش آموزان و معلمان می توانند به آن صفحه مراجعه و استناد کنند. بقیه هم گفتند که PDF ها خیلی مشکلند و اگر مرتب نشده باشند زوم کردن هم باعث نا خوانا شدن آن می شود. البته بعضی هم برای پرینت کردن از PDF استفاده می کردند.بعضی از گفته های دانشجویان: “برای بعضی از موارد که محاسبات زیادی لازم است به نظر من کاغذ بهتر است. ” “من سریع تر می توانم تفکراتم را در حاشیه ای بنویسم.”
البته همه ی این ها به این معنی نبود که حرف Amazon اشتباه بوده. دانش آموزان این راه را همراه خلاقیت دوست داشتند و خیلی ها هم از آن به عنوان نمایش گر متن سخنرانی استفاده می کردند .

منبع: maximumpc.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *