كامپيوترتان را با خيال راحت پاك‌سازي كنيد

  • 1388/8/1
  • سپهر خيري
  • 2

کامپیوترتان را با استفاده ازHard Drive PowerWash Windows با خیال راحت پاک سازی کنیدMenu
آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که چه مقدار از فضای سیستم ویندوز شما را فایل های موقت و فایل هایی که دیگر نیازندارید اشغال کرده اند. آیا به راستی لازم است که فایل های اینترنتی موقت دو سال گذشته را داشته باشید؟ راجع به این فایل های مزاحم thumbs.db چطور؟ من یک برنامه کاربردی پیدا کرده ام که می تواند به سادگی حجم عظیمی از این نوع فایل ها را روی هارد درایو شما پاک کرده و فضای ارزشمندی را برای شما باز نماید.
این برنامه Hard Drive Power Wash نامیده می شود. بیایید با هم بررسی اش کنیم.
من ورژن Hard Drive Power Wash این برنامه را ابتدا از سایت here بطور مجانی دانلود کردم. با استفاده از این برنامه توانستم برنامه پاکسازی را به صورتی تنظیم کنم که خودش بطور اتوماتیک کل برنامه را اجرا نماید. متوانید آنرانصب و بعد

فراموشش کنید.
وقتی این فایل 2.05 MB را به دست آوردید باید آنرا نصب کنید. سپس پنجره ای به شکل زیر را مشاهده خواهید کرد.

Menu Software PowerWash

می توانید کل آنرا اجرا یا بخش هایی را انتخاب و به منوی سمت چپ آپشن اضافه نمایید.

Hard Darive PowerWash
بیایید با اجرای برنامه آنلیز توسط زدن دکمه در بخش یوزر اینترفیس کار را شروع کنیم. این برنامه بال رولینگ را آغاز می کند. خود برنامه پیشنهاد می کند که برنامه ویلی نیلی را اجرا نکنیم چون شما قبل از حذف کامل فایل ها آنها را مشاهده خواید کرد. برنامه خودش جستجو کرده و فایل هایی از نوع زیر را حذف خاهد کرد.
*._tm / *.1st / *.bak / *.nav / *.log / *.$$$ / *.old / *.prv / *.??~ / *.gid / *.tmp / *.syd / *.~* / *.~mp / *~.* / *.bk! / *.bk$ / *.bk4 / *.bk5 / *.bk6 / *.bk7 / *.bk8 / *.bk9 / *.bkp / *.$a / *.$db / *.&&& / *.— / *._dd / *._mp / *.chk / *.xlk / *.db$ / *.diz / *.dmp / *.err / *.ftg / *.fts / *.ilk / *.ncb / *.pch / *.sik / *.temp / chklist.* / mscreate.dir / pspbrwse.jbf / Thumbs.db
اجرای برنامه مدتی وقت می گیرد و شما در زمان اجرا پنجره زیر را خواهید دید.

Loadin PowerWash

و نتیجه

Final Loading PowerWash

خوب! من که شگفت زده شدم یک آن نفسم گرفت . یک خروار فایل بدرد نخور را دیدم که بعد از هر کلیک چیز بدرد بخوری در انها وجود نداشت. هر کدام از فایل ها را خوب بررسی کنید و قبل از اوکی کردن برای حذف کاملشان تصمیم بگیرید. آنها همه با برنامه دیفالت انتخاب شده اند. شما در انتهای پنجره پیش رو یتان دکهم دارید که می توانید گزینه دلخواه را انتخاب نمایید.

Yes
دکمه یس را بزنید و شاهد حذف فایل ها باشید. برنامه در همه قسمت ها از جمله فایل لوگو، عکس ها و غیره قابل اجرا ست و هر نوع فایلی را که بخواهید حذف می کند. حذف فایل های اینترنتی من حدوداً ده دقیقه طول کشید. می توانید تصور کنید چقدر فایل بدرد نخور آنجا بود؟ بعد از اجرای برنامه شما مجدداً پنجره ای را می بینید که فایل های باقی مانده را به شما نشان میدهد. من که از شر یک سری فایل که 636 مگابیت جا گرفته بودند خلاص شدم.

Menu Final
فوق العاده خوشحالم و آنرا در برنامه زمانبندی از program’s settings قرار می دهم.

Program Setting PowerWash
آیا شما هم برنامه دلخواهی مثل Hard Drive Power Wash دارید که بتواند هر جه را که می خواهید از روی درایو هاتان جارو کند؟ خوشحال می شویم اگر در این باره برای ما هم کامنت بگذارید.
منبع: www.makeuseof.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
    1. ممنون از لطف شما… اگر مطلبي هم داشتيد ما به اسم شما در سايت خود قرار مي‌دهيم… .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *