Yolinkیک پلاگین شتاب دهنده برای کاوش و جست و جو در اینترنت بوسيله فايرفاكس

  • 1388/8/10
  • سپهر خيري
  • 2

Yolinkوقتی که ما در اینترنت جستوجو میکنیم آرزوی مان این است که فوری آن چیزی که دنبال اش هستیم پیدا کنیم. که من وقتی با گوگل کار میکنم این جستوجو را خیلی بهتر کرده است. اما این پایان خط در جستوجو نیست.
ظاهرا راه های زیادی برای بیشتر کردن نتایج جست و جو دارد ولی باز آنچنان دقیق موضوع مورد نظر یافت نمیشود.
این برای جست و جو های گاه به گاه و بدون دقت زیاد مشکل نیست و میتوان به خوبی خودتان بدونه هیچ ابزاری موضوع مورد نظر خود را پیدا کنید ولی اگر دنبال نتایج دقیق تر و بهتر هستید این کار کمی مشکل تر میشود .
حال آیا میخواهید در جست و جوی خود نتایج بهتر و دقیق تری داشته باشید؟

برنامه و ابزار های زیادی برای بهتر کردن جستوجو وجود دارد ، که Yolink یکی از چندین ابزار هست.
Yolink میتواند در مقایسه با بقیه شتاب دهنده های جستوجو بهتر و دقیق تر عمل کند. بیاید از Yolink استفاده کنیم و ببینید که چه تاثیری بر بهتر کردن و سریع تر کردن جست و جو دارد.

Yolink چه کاری انجام میده ؟

Yolink میتواند نتایج جست و جویی که به صورت خیلی عادی انجام شده است را طبقه بندی و شرح دهد ، و لینک هر صفحه ای را میتوان در کادر Yolink قرار داد.
فقط کافی هست که کلیک کنید روی دکمه کنار Search Links .

به عنوان مثال من یک سرچ درمورد یک بازیگر که برنده اسکار شده است را انجام میدم . از طریق این ابزار جستوجو میتوان تمام اطلاعات خاص این بازیگر را با جستوجو گر ها تطبیق داد. Yolink یک شتاب دهنده و کامل کننده نتایج جست و جو است که در نوار و یا split-pane مرورگر قرار میگیرد.

Search To Yolink

میتوان گفت نتایج بدست آمده Yolink شبیه به پیش نمایش های کوچک هست ، که به شما در موقع تصمیم گرفتن برای انتخاب اطلاعات بدست آماده کمک میکند و شما میتوانید سریع تر به دنبال موضوع مورد نظر خود بگردید و آن را پیدا کنید ، اما محتوای بدست آمده در چهارچوب موتور های جست و جو گر ها هست.
Yolink برنامه کاربردی هست که در مورد موضوع شما به عمق و تمام مطالب سایت های مختلف رجوع میکند تا بهترین نتیجه را به شما نشان دهد ، که باعث صرفه جوی در زمان شما میشود و کار شما را راحت تر میکند که مدت زیادی در پیدا کردن موضوع خود نباشید.

وقتی دیدید که موضوع شما ربط بیشتری به اون موضوعی که Yolink آماده کرده است دارد ، روی آن کلیک کنید و صفحه مورد نظر شما در سمت چپ و جدا از صفحه اصلی نمایش داده میشود.

برای تغییر تنظیمات Yolink میتوانید روی آیکون سبز رنگ که در نوار ابزار مرورگر تان وجود دارد کلیک کنید ، برای مثال خاموش و یا روشن کردن استفاده Yolink در جستو جو های شما.

YoLink-Settings

شما میتوانید نتایج جست و جوی خودتان توسط modifying که در Options نوار ابزار Yolinkوجود دارد را تنظیم کنید ، پنچ تنظیم برای کلمات کلیدی وجود دارد که خودشان از معنی شان معلوم هست ، Best Match, Match All, Exact Match, Match Any, Allow Breakouts – معنی به ترتیب : بهترین تطبیق ، تطبیق همگی ، جواب دقیق ، تطبیق هر کدام .
تنها مرورگر Firefox هست که اجازه استفاده از صفحه دوگانه (نصف شدن تصویر در مرورگر به صورت عمودی) را نمیدهد.

Toolbar Yolink

ذخیره و اشتراک گذازی نتایج بدست آمده Yolink

شما به راحتی میتوانید نتایج به دست آمده Yolink خود را برای دیگر کاربران آنلاین به اشتراک بگذارید ، همه این کارها توسط ایمیل و ID انجام میشود ، و با ایمیل میتوان آنرا تایید کنید.
اگر میخواهید این اشتراک گذاری را امتحان کنید از این روش استفاده کنید:
برای ذخیره لینک ها ، از دکمه Save & Share استفاده کنید که در نوار Yolink و به صورت دکمه سبز رنگ کوچک هست.
برای جزئیات بیشتر در مورد راهنمای کاربران به سایت Yolink.com بروید

نتیجه گیری

به عنوان یک پلاگین قوی و بزرگ ، که حجم آن با نصب آن تنها 6.9 مگابایت هست ، کاربرانی که میخواهند یک مرورگر چابک و قدرتمند در مورد جست و جو داشته باشید از این پلاگین یا افزونه کم حجم استفاده کنند.
این ابزار برای کسانی که وقت کافی ندارن و یا صبر کافی برای پیدا کردن موضوع خود را ندارن هم میتوان مفید و بدرد بخور هست.
من راحت میتوانم آن چیزی را که دنبال اش میگردم در متن های طولانی اخبار و مقاله ها پیدا کنم ، همچنین میتوان آن را به عنوان یک ابزار دستی multi-word برای جست و جو چند گانه تبدیل کرد ، به این گونه هست که میتوان چند کلمه را همزمان با هم و بدون اتلاف وقت و مشکل انجام داد.

شما می خواهید این ابزار را برای بهتر کردن و دقیق کردن جست و جو نصب کنید؟از کدام روش میتوان راحت تر ، دقیق تر و سریعتر نتایج جست و جو را پیدا کرد؟
آیا فکر کرده اید که Yolink میتواند باب دل کاربران اش باشد؟ نظرات خودتان را برای ما بفرستید.

Youlink (ورژن 2.0) با مرورگر های Firefox (PC یا MAC ) و IE (ورژن های 6 ، 7 ، 8 ) سازگار هست و به راحتی میتوانید آنرا نصب و استفاده کرد.

منبع: makeuseof.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام و خسته نباشيد
    در صورت تمايل وبسايت ما را با عنوان ITCOM و به آدرس http://itcom.pnuab.ac.ir لينك كرده و عنوان مورد نظر خود براي ثبت لينكتان را برايمان ارسال كنيد .
    page rank ما هم 3 هست
    خوشحال مي شويم ….
    با تشكر

    1. شما را در صفحه تبادلات خود لينك كرديم… .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *