دوربین IP (پروتکل اینترنتی) موج شکن Astak طبق استاندارد WiFi با امکان ارتباط با یوتیوب و توئیتر

  • 1388/8/11
  • ITTeach
  • 0

Astak دوربین موج شکن اینترنتی هوشمندی را اعلام نموده است که اولین دوربین از این نوع است که خودتان می توانید با آن براحتی کار کنید، از تمامی جهات دید داشته باشید و مناسب برای کاربردهای خانگی و تجاری می باشد، بهداشت و مراقبت های فامیلی (کودک و خردسال)، اشتراک دسته جمعی نت ورک (شبکه ای) ، برای مراقبت از حیوانات خانگی و پرندگان، و دیگر رویدادهای خانوادگی مثل گرد همایی های فامیلی.

Astak-Mole-IP-Camera-with-WiFi-and-YouTube-Twitter-Integration

موج شکن آن یک وب2.0 و social networking آماده است. دوربین IP حساس به فعالیت های حرکتی ، قدرت دید در شب و امکانات شنیداری دو طرفه و یک DVR داخلی از دیگر طراحی های مخصوص این دستگاه است. به علت وجود حسگر حرکتی دوربین امکان آپلود اتوماتیک به یوتیوب و ارسال مستقیم به توئیتر هم وجود دارد. قابلیت ساپورتت برقراری ارتباط با اترنت و وی فی را نیز دارد.
دوربین موج شکن Astak همچنین برای دسترسی مستقیم به همه انواع web browser ها طراحی شده است که برای کاربران در هر کجایی که باشند امکان تماشای فوری فیلم های ویدئویی را باضافه در اختیار بودن آیفون iPhone فراهم کرده است . این دوربین قرار است از اوایل نوامبر با قیمت 299دلار به بازار عرضه شود.

منبع: [marketwire]

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *