دانلودياهومسنجرYahoo Messenger 10.0.0.1102

  • 1388/8/23
  • ITTeach
  • 4

یاهو مسنجر اولین و قدرتمندترین پل ارتباطی است که ما سراغ داریم. این محصول یاهو که سال هاست در میان کاربران رواج داشته و البته به دلایل مختلف که از جمله آن ها محبوبیت بی اندازه سرویس های یاهو و این مسنجر است. هرسال معمولا یاهو نمونه های جدیدی از این مسنجر را ارائه می دهد.

logo yahoo

در جدیدترین به روز رسانی شرکت یاهو نسخه ی آزمایشی این مسنجر که به یاهو مسنجر نسخه 10 معروف شده را ارائه نموده است. این نسخه هم به طبعیت از نسخه های قبلی علاوه بر قابلیت هایی که در کلیه نسخه های قبلی وجود امکانات جدیدی را به خود می بیند.

yahoo-messenger-10-sing-in-screen
Yahoo Messenger v10.0.0.525 Beta از سرعت نسبتا بالاتری نیز بهره برده ضمن این که از نظر ظاهری هم تغییرات متعددی را در خود ایجاد کرده است. هرچند این نسخه به صورت آزمایشی است تا در این مدت کوتاه عرضه هزاران بار از سرورهای شرکت یاهو دریافت شده است و متاسفانه به دلیل تحریم علیه ایران این نسخه برای کاربران ایرانی به صورت مستفیم قابل دریافت نیست. اما از جمله مهم ترین امکانات یاهو مسنجر می توان به چت و ارتباط صوتی و تصویری با تمامی کاربران در سراسر دنیا بدون محدودیت ، محیط کاربری جذاب و کاربر پسند ، امکان چت در اتاق های مختلف ، استفاده از ده ها شکلک زیبا ، سرعت بسیار مناسب در برقراری ارتباط با اینترنت ، دسترسی سریعتر به قابلیت های مختلف یاهو که از نمونه آن ها می توان به Yahoo Profile  اشاره نمود.

beta_fr_3

یاهو مسنجر قابلیت های فراوانی دارد که با توجه به این که کاربران معمولا با این نرم افزار آشنایی دارند نیاز به تعریف و تمجید نیست.

yahoo masenger 10

تغییرات نسخه 10:
1- افزایش کیفیت گفتگوهای ویدئویی
2- طرح جدید “Y! Updates”
3- اطلاعات بیشتر درباره چت کردن
4- بخش جدید Yahoo! Insider
5- تغییر آسان زبان
6- روش جدید مرتب کردن فهرست
7- آیکان‌های جدید در پنجره چت
و …
نکات نصب نرم افزار Yahoo! Messenger 10.0.0.1102 :
1- از این نسخه می توانید برای نصب در ویندوز XP، ویستا استفاده کنید.
2- برنامه نصب و تست شده است.
یکی از مزایای استفاده از نسخه جدید یاهو مسنجر این است که روشها یا نرم افزارهایی که می توانند پسورد ذخیره شده در این برنامه را بدست بیاورند و ایمیل شما را هک کنند از کار می افتند.

اما در ادامه با امكانات جديد ياهومسنجر آشنا هواهيد شد…! اونهم از نوع 10

Yahoo Messenger 10 is Ready! No more beta!, Yahoo Messenger 10 got the ability to send them instant messages. Yahoo Messenger 10 offers firewall support, a Yahoo Messenger 10 standby mode that minimizes the Webcam of any Yahoo member who has granted you reach. Yahoo Messenger 10 also includes Launchcast Radio,Yahoo Messenger 10 have upcoming events recorded in your Yahoo Mail or Yahoo Personals accounts, or Yahoo Messenger 10 when you have Yahoo Games, and print your conversations, Yahoo Messenger 10 and to save, and a tabbed interface that allows you to see who you’re chatting with, or view the program until an Internet connection is a free service that provides quick access to your favorite stocks,Yahoo Messenger 10 news, and Yahoo Messenger 10 sports scores.Other features include the ability to create a chat room automatically, stock price alerts, Yahoo Messenger 10 the ability to send messages to friends (even if they’re not online when you are), Yahoo Messenger 10 a Quick Compact mode that hides the Messenger tools to maximize your viewing area,Yahoo Messenger 10 Themes, and voice chat,Yahoo Messenger 10 which allows you to talk for free to anybody else on the Internet.Yahoo Messenger 10 also can see when friends come online and Yahoo Audibles.Yahoo Messenger 10 allows you to Using a Webcam, you can alert you to new e-mail in your Yahoo Calendar.

Website

Download Yahoo Messenger 10.0.0.1102

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. خاهشن درمورد دانلود ياهومسنجر ب من توضيح دهيد اگه امکانش هست برنامشوبرام بفرستيد نصب کنم

  2. Rabin 6600@Yahoo.comلطفابرنامه ياهو مسنجر رو برام ارسال کنيد تانصبش کنم امير 24ساله ازتهران ممنونم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *