همكاري سامسونگ و مايكروسافت در استفاده بهينه از انرژي در رايانه‌ها

  • 1388/8/24
  • ITTeach
  • 0

ايتنا – سامسونگ، حامی ویندوز 7، در آغاز سال2010 این سیستم عامل جدید را بروی تمام رایانه‌های شخصی شرکت‌های بزرگ خود در سراسر جهان نصب می‌کند.
Samsung-Microsoft
سئول ، کره جنوبی — 2 نوامبر 2009 : پس از جلسه‌اي در سئول بین یون وولی نایب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت سامسونگ الکترونیک، و استيو بالمر مدیر عامل مایکروسافت، سامسونگ الکترونیک اعلام کرد که از این پس با مایکروسافت در استفاده بهینه از انرژی در رایانه‌ها همکاری خواهد کرد.
هدف دو شرکت این است که کاربران کامپیوتر را به خرید بیشتر سیستم‌های کامپیوتر سازگار با محیط زیست تشویق نمایند.
سامسونگ پیش‌بینی می‌کند هنگامی که که سیستم عامل ویندوز 7 مایکروسافت و حافظه رم کلاس DDR3 40 نانومتری با هم استفاده می‌شوند صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف انرژی صورت خواهد گرفت.

سامسونگ، حامی ویندوز 7، در آغاز سال2010 این سیستم عامل جدید را بروی تمام رایانه‌های شخصی شرکت‌های بزرگ خود در سراسر جهان نصب می‌کند.

با توجه به بحران اقتصادی که باعث ركود بازار IT شده است انتظار می‌رود همكاري مشترك بين شركت شماره یک حافطه جهان و شركت شماره یک نرم‌افزار جهان ، به احياي بازار جهاني IT بينجامد.

در آغاز ماه سپتامبر، سامسونگ شعار بازاريابي خود را در سطح جهاني با تمركز بر «انرژی کمتر ، سرعت بیشتر» آغاز كرد و از ابتدا بروی انرژی کارآمد حافظه رم 40 نانومتری GB DDR3 متمرکزشد.
همچنین ، مایکروسافت اعلام کرده است که با عملکرد جدید مدیریت انرژی در سیستم عامل ویندوز 7كه به تازگی ارائه شد، کاهش قابل توجهی در مصرف برق شده است.

کیم جیمز وو ، مدیر مایکروسافت کشور کره گفت: ویندوز 7 به عنوان سیستم عامل کارآمد و با سازگاري بیشتر با محیط زیست و انرژی صدا طراحی شده و اين امر به خصوص در مدیریت حافظه و تغيير حالت به قدرت پایین تر مشهود است.
وی اضافه کرد که «زماني كه ویندوز 7 و DDR3 ادغام شوند کاربران از مزایای آنها لذت خواهند برد.»

دونگ سو جون ، معاون اجرایی ارشد بازاریابی سامسونگ الکترونیک گفت : شکی نیست که ترکیب ویندوز 7 و 40nm DDR3 در رایانه‌های شخصی باعث خوشحالي كاربران خواهد شد.
وی افزود: اگر شما حافظه 4GB در ویندوز 7 را به سيستم‌های معمولی مبني بر GB2 ترجيح دهيد متوجه افزايش عملكرد خواهيد شد در حالي كه برق كمتري مصرف مي‌شود و اين را مديون كارايي سامسونگ 40nm DD3 درام هستيم.

در ماه‌های بعد، سامسونگ ضمن ارزيابي اثرات اين همكاري و ديگر تلاش‌هاي مشترك Green IT (تكنولوزي اطلاعات سبز) به بررسي ديگر شرايط همكاري با Microsoft در زمينه فناوري IT خواهد پرداخت.

درباره حافظه رم DDR3 سبز
حافظه رم کلاس DDR3 40nm سامسونگ یکی از حافظه‌هايي است كه در سطح انبوه توليد مي‌شود و سازگار با محیط زیست برای رایانه‌های شخصی و سرور در سراسر جهان است. با صرفه‌جویی در برق تا 60 درصد در رایانه‌های شخصی نسبت به كلاس 60nm – DDR2 ، در حجم 1GB تا 4GB در دسترس است و و برای کار موثر با تمامی سیستم‌های عامل پیشرو به خصوص ویندوز 7طراحی شده است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد سامسونگ سبز DDR3 به www.samsung.com/ddr3 مراجعه فرمایید.

درباره سامسونگ
شرکت سامسونگ الکترونیک شركت پيشرو جهانی فناوري‌هاي نیمه هادی، مخابرات، رسانه‌های دیجیتال و فناوری همگرایی دیجیتال بافروش بالای 96 ميليارد دلار در سال 2008 مي‌باشد و با در خدمت داشتن حدود 164،600 کارمند در 179 شرکت در 61 کشور، متشکل از دو واحد تجاری رسانه‌های دیجیتال و ارتباطات و نیز عیب‌یابی دستگاه است.
شرکت سامسونگ به عنوان یکی از سریع‌ترین برندهای تجاری در حال رشد جهانی درزمينه تولید تلویزیون‌های دیجیتال، تراشه‌های حافظه، تلفن همراه و TFT – LCDs می‌باشد.
برای اطلاعات بیشتر مي‌توانيد به سايت اين شركت به نشاني www.samsung.com مراجعه کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *