PMP حرفه‌اي با نمايشگر HD

  • 1388/8/26
  • ITTeach
  • 0

Viewsonic عرضه كرده است

شركت آمريكايي Viewsonic كه يكي از بزرگ‌ترين توليدكنندگان بازار انواع تلويزيون‌ها و مانيتورهاي LCD در بازار جهاني به حساب مي‌آيد، به تازگي با طراحي و توليد محصولي جديد به بازار محصولات ديجيتال شخصي و قابل حمل هم وارد شده است.
ViewSonic PMP
اين محصول جديد يك دستگاه پخش چند رسانه‌اي قابل حمل است كه با مدل VPD400 MovieBook به بازار معرفي شده است.
اين محصول طراحي بسيار ساده‌اي داشته و داراي يك نمايشگر LCD نسبتا بزرگ با اندازه 3/4اينچ است. اين نمايشگر تصاوير را با وضوح 480×800 پيكسل، شدت روشنايي 300 انسي‌لومن و كنتراست 1 به 400 براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد.
با اين اوصاف مي‌توان به كيفيت اين نمايشگر به دليل تخصص اين شركت در طراحي و توليد تلويزيون و مانيتور به راحتي اعتماد كرد.
اين دستگاه امكان پخش و اجراي فايل‌هاي موسيقي با فرمت‌هاي mp3و، WMA،WAV،FLAC،APE و OGG را داشته و تصاوير ويدئويي با فرمت‌هاي AVI، RM، RMVBو، FLV، MP4،MOV،PMP، MPGو، VOD، DAT، H.264 و H.263 را هم براي كاربرانش نمايش مي‌دهد. علاوه بر اينها عكس‌هايي با فرمت‌هاي JPEG، BMP، PNG و GIF هم امكان نمايش در اين محصول را دارند.
VPD400 مبتني بر حافظه فلش بوده و ظرفيت حافظه داخلي آن به 8گيگابايت مي‌رسد. اين در حالي است كه كاربران اين محصول قابليت ارتقاي حافظه آن را از طريق كارت‌هاي حافظه Micro SD در اختيار دارند.
اين محصول همچنين در هر بار شارژ كامل امكان پخش مداوم 12 ساعت موسيقي و 6 ساعت فيلم ويدئويي را به كاربرانش مي‌دهد.
VPD400 داراي يك پورت USB نسخه 2 پر سرعت بوده و از يك خروجي AV هم بهره مي‌برد. اين دستگاه از طرفي مجهز به دو اسپيكر داخلي با قدرت پخش0/2 وات هم هست. ابعاد اين دستگاه برابر 8/13×5/74×113 ميليمتر بوده و وزن آن به 140 گرم مي‌رسد.
طبق اعلام شركت Viewsonic اين محصول جديد به تازگي و با قيمت 99/129 دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومي مي‌رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *