دانلود نرم‌افزار HTML Password Wizard v2.8

  • 1388/8/27
  • ITTeach
  • 0

شاید گاهی اوقات این فكر به ذهنتان خطور كرده باشد كه چطور می توانید جلوی ورود بدون اجازه گردشگران اینترنتی را به یكی از صفحات وب سایت تان بگیرید . شاید تصمیم گرفته باشید كه قسمتی از سایت تان را فقط جهت بازدید افراد خاصی كه نزد شما اعتبار دارند روی وب قرار دهید .

htmlpasswordbox

برای این كاردو روش فوری وجود دارد . اولین روش كه نوع دینامیك محسوب می شود این است كه یك پلیگاه داده مثلا از نوع اكسس (MDB) برروی سایت قرار داده و لیستی از نام كاربر و رمز عبورهای مجاز را در آن تعریف كنید و برنامه ای با زبانی مثل ASP بنویسید از كاربر رمز عبور را گرفته و آن را با محتویات پایگاه داده مقایسه كرده و تصمیم بگیرید كه آیا كاربر، شخص مجازی برای ورود به آن صفحه محسوب می شود یا نه. این كار نیاز به داشتن دانش كافی در زمینه اسكریپ نویسی و پایگاه داده ها دارد . اما در روش استاتیك شما می توانید تعدادی نام كاربری و رمز عبور مربوطه در جایی مثلا یك فایل باینری ذخیره كنید وبا استفاده از یك برنامه كمكی ، پنجره ای برای دریافت و مقایسه رمز عبور كاربر با رمز عبورهای موجود در فایل به وجود آورید .این همان نرم افزار است که از ورود کاربران غیر مجاز جلوگیری می کند در ضمن حجم بسیار کمی دارد.

Wbsite HTML Password Wizard

Download HTML Password Wizard v2.8 402KB

Buy now ($49.95 $39.95)

Download Now (393.94K of site  CNET)

البته اين رو هم بايد اذعان كرد كه اين نرم‌افزار توي ايران زياد شناخته شده نيست و سايت‌هاي دانلودي فارسي زبان به هيچ عنوان درون آرشيو خودشون اين نرم‌افزار رو معرفي نكردن…. .

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *