کمک گوگل به محافظت از كودكان در اينترنت

  • 1388/8/28
  • ITTeach
  • 3

Google

گوگل امكان جديدي را در تنظيمات SafeSearch افزوده كه به والدين اجازه مي‌دهد با فعال كردن فيلتر محدودكننده، مانع دسترسي كودكان به محتواي نامناسب شوند. به گزارش ايسنا، اين امكانات به والدين و معلمان اجازه مي‌دهد تنظيمات SafeSearch را در سطح محدود قرار دهند تا دسترسي به سايت‌هاي نامناسب مسدود شود.

هنگامي كه SafeSearch قفل شد، براي غيرفعال شدن آن كاربران بايد كلمه عبوري را وارد كنند؛ همچنين يك تصوير گرافيكي كه به شكل چهار گلوله رنگي است و در بالاي صفحه نتايج گوگل نمايش داده مي‌شود، افراد دور و نزديك به رايانه را نسبت به قفل بودن SafeSearch مطمئن مي‌كند.
كاربران براي انجام اين تنظيمات مي‌توانند به صفحه «تنظيمات گوگل» مراجعه كنند. SafeSearch فن‌آوري گوگل براي مسدود كردن محتوا و تصاوير بزرگسالان در نتايج جست‌وجو است، البته اين شركت اذعان كرده كه اين فن‌آوري بدون عيب نيست، اما همچنان در فيلتر محتواي بزرگسالان به ويژه تصاوير در گوگل عملكرد خوبي دارد.
از زماني كه اينترنت به بخشي از زندگي روزانه اكثر آمريكايي‌ها تبديل شده محافظت از كودكان در برابر مطالب خطرناك و نامناسب آنلاين به چالش بزرگ براي خانواده‌ها و آموزش‌دهندگان آمريكايي تبديل شده است؛ از اين رو امكانات جديد گوگل بهترين هديه سال نويي محسوب مي‌شود كه اين موتور جست‌وجو به خانواده‌ها عرضه كرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. ۩۞۩ وبلاگ ◄◄◄ آموزش رایانه ►►► با مدیریت Saeid09 ۩۞۩
    وبلاگی با موضوعاتی همچون:
     آموزشی
     مقالات
    ترفندستان
     سیستم های عامل
    آشنایی با سخت افزار
    آموزش نرم افزار
    دانلود نرم افزار اخبار IT
     راهنمای خرید قطعات
     خانواده و رایانه
    ویروس ها
     وبلاگ و وبلاگ نویسی
     دعوت نامه های رایگان
     معرفی سایت
     وبلاگی با متفاوت با وبلاگ های دیگر در امر آموزش رایانه.
     این را از اولین لحظه حضور خود در این وبلاگ متوجه می شوید .
    پس شما هم به جمع گروه ما به پیوندید. این را به دوستانتان نیز بگویید.
     منتظر شما در وبلاگ ◄◄◄ آموزش رایانه ►►► هستیم.راستی نظر یادتون نره . با كلیه وبلاگ ها و وبسایت ها تبادل لینك انجام می دهیم.برای تبادل لینک ما ابتدا ما را با نام ◄◄◄ آموزش رایانه ►►► لینک کنید بعد به ما خبر دهید تا شما را لینک کنیم.یه سری بزن پشیمون نمیشی Www.09Saeid09.Blogfa.Com & Www.09Saeid09.Tk

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *