معرفی مدل جدید لپ تاپ HP در الکامپ

  • 1388/9/8
  • ميلاد اسم‌زاده
  • 1

مدل جدید لپ تاپ HP معرفی شد.
hp2
گلپور مقدم کارشناس فنی شرکت تهران فال نیک، ایران HP طی یک کنفرانس مطبوعاتی با حضور مدیران این شرکت که توسط موسسه تدبیرگرن در غرفه تی مدیا برگزار شده بود، مدل جدید لپ تاپ اچ پی با نام DV8-1090EV را معرفی کرد.

وی با اشاره به سهم 22 درصدی اچ پی از بازار جهانی لپ تاپ این مدل جدید را یکی از منحصر به فرد ترین کارهای اچ پی دانست. وی در توضیح مشخصات ظاهری این لپ تاپ گفت بدنه این لپ تاپ ا ز جنس منیزیم و فلزات سنگین تشکیل شده است که این قابلیت باعث مقاوم شدن بدنه در برابر خش می شود.

طراحی لپ تاپ به گونه ای براق و شفاف است که باعث تمایز این مدل از سایر مدل های دیگر می شود.
گلپور مقدم در ادامه معرفی این مدل از لپ تاپ اچ پی گفت از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این مدل درج لوگوی اچ پی بر روی در لپ تاپ است که هنگام روشن کردن آن این لوگو نیز روشن شده که به خصوص در شب جذابیت خاصی به آن می بخشد.

این کارشناس فنی در ادامه افزود این لپ تاپ دارای کیبورد براق و ال سی دی یک تکه است. وی در توضیح یک تکه بودن ال سی دی گفت دلیل یک تکه بودن تعبیه وبکم و میکروفون داخل ال سی دی است. گلپور مقدم در توضیح مشخصات فنی این مدل افزود برجسته ترین امتیاز این لپ تاپ سی پی یو قدرتمند core 2 با تکنولوژی 45 نانو است.

رم این لپ تاپ DDR3 6 گیگابایت است که قابلیت ارتقا تا 8 گیگابایت را دارد. کارت گرافیک این لپ تاپ مدل G320M شرکت nvidia است. هارد این لپ تاپ 1 ترابایت است که از 2 هارد 500 گیگابایت استفاده می کند. گلپور مقدم در ادامه معرفی این مدل افزود وبکم این لپ تاپ از تکنولوژی به نام لولایت استفاده می کند. بدین معنا که وقتی نور محیط کم باشد وبکم خود به طور هوشمندانه نور را تنظیم می کند.

وزن این لپ تاپ 4 کیلوگرم و دارای ساب ووفر صدای مستقل می باشد. رزولوشن ال سی دی این مدل 1080*1920 می باشد. وی در پایان گفت عمر مفید باتری آن 3 تا 5 سال بیشتر از باتری های دیگر است و تا هزارمرتبه قابل ریشارژ شدن می باشد. قیمت آن در بازار 5/2 میلیون تومان با 2 سال گارانتی است.

منبع : ایتنا

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *