دوربين نيمه‌حرفه‌اي در رنگ‌هاي متنوع(Olympus Mju 7020)

  • 1388/9/9
  • ITTeach
  • 0

Olympus معرفي كرده است
شركت بزرگ و فعال Olympus جديدترين دوربين عكاسي ديجيتال خود را به بازار معرفي كرده است. اين دوربين جديد با مدل Mju 7020 به بازار معرفي شده است.

Olympus Mju 7020

اين دوربين نيمه‌حرفه‌اي كه انتظار مي‌رود براي بسياري از كاربران مبتدي و حرفه‌اي هم قابل توجه باشد، تصاوير را با وضوح 12 مگاپيكسل براي كاربرانش ثبت و ذخيره مي‌كند.
Mju 7020 قابليت زوم اپتيكال تا 7 برابر را داشته و امكان زوم ديجيتال تا 30 برابر را در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد. اين دوربين از لرزشگير اپتيكال تصوير بهره مي‌برد تا تصويري شفاف و صاف را براي كاربرانش ارائه كند. اين محصول داراري حسگر 3CCD بوده و حداكثر ميزان حساسيت آن در هنگام عكاسي به 1600 مي‌رسد. اين دوربين عكاسي ديجيتال جديد مبتني بر حافظه فلش بوده و ظرفيت حافظه داخلي آن به 15 مگابايت مي‌رسد. با اين حال، اما كاربران اين دوربين قابليت ارتقاي حافظه آن از طريق كارت‌هاي حافظه SD، SDHC و xD Picture را در اختيار دارند. اين دوربين همچنين داراي يك نمايشگر LCD با اندازه بزرگ 3 اينچ است كه تصاوير را با وضوح 920000 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد. اين دوربين مجهز به باتري ليتيومي است كه در هر بار شارژ امكان گرفتن بيش از 200 عكس را به كاربرانش مي‌دهد. اين محصول از طرفي داراي يك خروجي AV، يك خروجي HDMI و يك پورت USB نسخه 2 پر سرعت است. اين دوربين جديد بدنه‌اي باريك و براق داشته و در سه رنگ متنوع مشكي، قرمز و نقره‌اي طراحي و توليد شده است.
شركت Olympus اما هنوز اطلاعات دقيقي درباره زمان و قيمت عرضه اين محصول جديدش را اعلام و منتشر نكرده است.

منبع: Olympus

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *