اسپيكري براي فضانوردان (JVC XS-SR3)

  • 1388/9/28
  • ITTeach
  • 0

JVC عرضه مي‌كند
شركت بزرگ و فعال JVC به تازگي محصول جديدي را به بازار انواع محصولات ديجيتال شخصي و قابل حمل معرفي كرده است. اين محصول جديد در واقع يك اسپيكر با طراحي ويژه و متفاوت است كه انتظار مي‌رود توجه اغلب كاربران را به خودش جلب كند.

jvchorizontaldock

اين اسپيكر جديد با مدل XS-SR3 به بازار معرفي شده است.
XS-SR3 قابليت پخش صداي محيطي و استريو را داشته و با انواع دستگاه‌هاي پرطرفدار iPod هم سازگاري دارد. به اين ترتيب همچنين كاربران اين محصول مي‌توانند iPodهاي خود را در حالت نمايش عريض هم روي اين دستگاه قرار داده و به خوبي از هماهنگي تصوير و صداي با كيفيت آن بهره ببرند.
اين دستگاه براي اين كار تنها 5 وات برق صرف مي‌كند. اين در حالي است كه شما مي‌توانيد همزمان با اين كار دستگاه iPod خودتان را هم شارژ كنيد. از طرفي، اما اين اسپيكر جديد مي‌تواند به عنوان اسپيكر كامپيوترهاي شخصي هم مورد استفاده قرار بگيرد.
XS-SR3 داراي يك دستگاه كنترل از راه دور هم هست كه كار با آن را براي كاربرانش ساده‌تر مي‌كند. اين اسپيكر طراحي متفاوت و شبيه به سفينه‌هاي فضايي دارد و مي‌تواند براي طرفداران فضانوردي جالب توجه باشد.
شركت JVC اعلام كرده است كه اين محصول جديدش را در ماه دسامبر و بازار كريسمس با قيمت 95/149 دلار به بازار عرضه كرده است و به فروش عمومي مي‌رساند.

منبع: gizmodo

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *