دوربين عكاسي مجهز به Wi-Fi

  • 1388/9/29
  • ITTeach
  • 0

Samsung معرفي كرد
شركت Samsung يك دوربين عكاسي ديجيتال جديد را به بازار معرفي كرده است. اين دوربين جديد با مدل ST5500 به بازار معرفي شده و قرار است به زودي هم روانه بازارهاي جهاني شود.

samsung-st5500

ST5500 امكان عكاسي با وضوح تصوير 2/14 مگاپيكسل را داشته و امكانات جالب ديگري را هم در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد. اين دوربين مبتني بر حافظه فلش بوده و ظرفيت حافظه داخلي آن به 100 مگابايت مي‌رسد. با اين حال، اما كاربران اين دوربين امكان ارتقاي حافظه آن را از طريق كارت‌هاي حافظه Micro SD در اختيار دارند.
اين دوربين امكان فيلمبرداري با سرعت 30 فريم در هر ثانيه و وضوح تصوير 720×1280 پيكسل را داشته و قابليت زوم اپتيكال تا 7 برابر را به كاربرانش مي‌دهد. نمايشگر اين دوربين از نوع LCD با اندازه 5/3 اينچ است كه تصاوير را با وضوح 230000 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد.
با تمام اينها، اما مهم‌ترين و متفاوت‌ترين قابليت اين دوربين جديد مجهز بودن آن به امكان Wi-Fi است تا به اين ترتيب امكان اتصال سريع به اينترنت و به اشتراك گذاري عكس‌هاي گرفته شده را به كاربرانش مي‌دهد.
شركت Samsung اعلام كرده است كه اين دوربين جديدش را در فصل اول سال ميلادي آينده يعني سال 2010 به بازار عرضه مي‌كند. اين شركت، اما هنوز اطلاعاتي درباره قيمت اين دوربين جديد اعلام و منتشر نكرده است.

منبع: engadget

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *