با PhotoFania تصویری حیرت انگیز و جذاب از خود بسازید

  • 1388/10/13
  • ميلاد اسم‌زاده
  • 2

آیا تا بحال به وجود تصویری زیبا و در عین حال حیرت انگیز و جذاب از خود در اتاقتان فکر کرده اید؟ تصویری که بتواند در نگاه اول تاثیر خود را بر مخاطب بگذارد و در یاد باقی بماند! اینکار ملزم وجود تصویری از چهره و اعمال عملیاتی گرافیکی بر روی تصویر است تا هر چه بهتر بتواند این تاثیر را بیشتر بگذارد.

2c5uj7cnf5wb32wloaeh

در این پست سعی داریم سرویسی را معرفی نماییم، که تنها با چند کلیک، تصویری را به شما میدهد که شاید به مانند آن را هم در تصور خود نداشتید. این سرویس که PhotoFunia نام دارد، حاوی یکسری فریم زیبا از مناطق طبیعی و انسانی است، که با قرار دادن تصویر شما در قسمت مشخص شده، عکسی زیبا و جذاب را به شما هدیه میدهد. بعد از اتمام کار چند انتخاب دارید که میتوانید این تصویر را ذخیره کنید و یا با انتخاب گزینه Embed آدرس آن را که در Tin*ypic ذخیره میشود استفاده نمایید. چندین انتخاب دیگر هم وجود دارد که می توانید با انتخاب، از قابلیت های آنها بهره برید.

این سیستم از برنامه ای به نام تشخیص خودکار چهره ( face detection ) بهره میبرد؛ که میتواند تاثیرات مختلفی که در فریم اصلی وجود دارد را به بهترین شکل بر روی تصویر پیاده سازی نموده و چهره ای در بهترین شکل را تحویل دهد.

لازم به ذکر است که این سایت از زبان فارسی نیز پشتیبانی مینماید، که می توانید با رفتن به ir.photofunia.com بهتر از آن بهره ببرید. به دلیل اینکه این وب سایت تصاویر ایجاد شده را به فاصله 2 ساعت از زمان ایجاد حذف می نماید، تصویری که بتواند قابلیت آن را به صورت تصویر در پست نشان داد وجود نداشت. تصویر قرار داده شده، فریمی ایجاد شده از اینجانب است که به عنوان نمونه قرار داده شده است : )

حال به سایت مربوطه رفته و تصاویر انتخابی خود را ساخته و لذت ببرید..

منبع : it.myjigi.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *