شركت چيني Ramos: PMP حرفه‌اي همراه با فيلم Avatarرا روانه بازار كرد!

  • 1388/10/14
  • ITTeach
  • 0

PMP حرفه‌اي همراه با فيلم Avatar
يك خبر خوب براي طرفداران فيلم Avatar جيمز كامرون! شركت چيني Ramos جديدترين محصول خود را با نسخه كپي از اين فيلم به بازار معرفي و عرضه كرده است.

ramos-t17fhd

اين محصول كه يك دستگاه پخش چند رسانه‌اي قابل حمل است با مدل T17FHD به بازار معرفي شده است. T17FHD قابليت پخش و اجراي فايل‌هاي ويدئويي با وضوح تصوير full HD را هم به كاربرانش مي‌دهد. اين محصول مبتني بر حافظه فلش بوده و ظرفيت حافظه داخلي آن به 16 گيگابايت مي‌رسد. با اين حال، اما كاربران اين دستگاه امكان ارتقاي حافظه آن را از طريق كارت‌هاي حافظه TF در اختيار دارند.
اين محصول مجهز به يك نمايشگر LCD لمسي با اندازه 3/4 اينچ است كه تصاوير را با وضوح 480×800 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد. اين دستگاه داراي پردازنده جديد دو هسته‌اي AMRISC هم بوده و قابليت ضبط صداي ديجيتالي با فرمت WAV را هم دارد.
T17FHD فايل‌هاي ويدئويي با فرمت‌هاي M،MKV، RMVB، AVI M،MOV، MPG، MPEG DAT MP4 و TS را نمايش مي‌دهد و فايل‌هاي موسيقي با فرمت‌هاي m،mp3 W،WMA، WAV، RM، OGG AAC، M4A، FLAC و APE را هم براي كاربرانش پخش و اجرا مي‌كند.
عكس‌هايي با فرمت‌هاي J،JPG BMP، PNG، GIF و TIF هم در اين دستگاه نمايش داده شده و فايل‌هاي متني e-book هم در آن اجرا مي‌شوند. اين محصول داراي تقويم روز، ساعت و ماشين حساب هم بوده و از يك دستگاه كنترل از راه دور هم بهره مي‌برد.
اين دستگاه مجهز به پورت خروجي HDMI براي اتصال به تلويزيون‌هاي LCD هم هست. اين دستگاه در حال حاضر با قيمت 137 دلار به بازار عرضه شده است و به فروش عمومي مي‌رسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *