گيگابايت با USB3.0 پیشروی می‌کند

  • 1388/10/19
  • ميلاد اسم‌زاده
  • 0

شركت گيگابايت تايوان از جمله اولين مادربرد سازان جهان بود كه نسل جديد درگاه‌هاي ارتباطي USB 3.0‌و SATA3 را در قالب مادربردهاي جديد خود به كاربران معرفي كرد.
mb-usb3
اين شركت كه قسمت عمده مادربردهاي سري P55 بازارهاي جهاني را تامين مي‌كند، قصد دارد كماكان به روند تهاجمي خود در بازار مادربرد ادامه دهد. براي اين منظور اين شركت ليست كاملي از مادربردهاي سري H55 و H57 خود منتشر کرده است و قصد دارد يك ماه قبل از انتشار رسمي تراشه‌هاي Core i3 توسط اينتل، اين محصولات را به بازارهاي جهاني عرضه كند.

موازي با حركت سريع گيگابايت در عرضه مادربردهاي نسل جديد، اين شركت برنامه ويژه‌اي براي تجهيز مدل‌هاي جديد و فعلي خود با فناوري USB 3.0 دارد. اين شركت هفته گذشته ليستي از مادربردهاي جديد خود مجهز به USB3.0‌منتشر كرد.

در اين فهرست بلند بالا بيش از 18 مدل مادربرد مبتني بر چيپست‌هاي اينتل و شش مدل مادربرد مبتني بر پيكره‌بندي‌هاي AMD معرفي شده است كه تماما مجهز به درگاه ارتباطي پر سرعت USB 3.0 هستند. بدين ترتيب گيگابايت بيشترين تنوع مدل در شاخه مادربردهاي USB 3.0‌را در اختيار كاربران قرار خواهد داد و كاربران، خواستار هر يك از پلتفرم‌هاي اينتل يا AMD كه باشند، چندين گزينه انتخابي براي استفاده از اين فناوري در اختيار خواهند داشت.

تا پايان امسال و با شروع بهار، گيگابايت تمامي مادربردهاي موجود و در دست توليد خود را با استفاده از فناوري USB 3.0 توليد و عرضه خواهد كرد. گيگابايت در حال حاضر بيشترين سهم فروش مادربردهاي USB 3.0‌ در جهان را در اختيار دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *