لاجيتك عرضه كرد: ماوسي که روي هوا كار مي‌كند

  • 1388/10/26
  • ITTeach
  • 0

لاجیتک كه در سال‌هاي اخير در زمينه توليد و عرضه محصولات و لوازم جانبي كامپيوتر فعاليت كرده است، توانسته به جايگاه خوبي در بازار اين محصولات دست پيدا كند.

logitech-air-mouse

اين شركت محصول جديدش را كه يك ماوس قابل شارژ بي‌سيم است، با قابليت‌هاي متفاوت از يك ماوس ليزري ساده توليد كرده است. MX Air كه توانايي كار روي ميز يا روي هوا را دارد به كاربرانش اجازه مي‌دهد تا مانند يك دستگاه كنترل تلويزيون از اين ماوس استفاده كرده و با استفاده از تکنولوژی Free Space به راحتي كامپيوترشان را از فاصله دور هدايت كنند.
اين ماوس جديد كه ظاهري شفاف و براق دارد با استفاده از تكنولوژي بي‌سيم 4/2 گيگاهرتزي مي‌تواند حدودا تا فاصله 10متري كار كند. به اين ترتيب كاربران اين ماوس محدوديت مكاني براي كار با آن نخواهند داشت. اين ماوس مجهز به تكنولوژي‌هاي MEMS، DPS و RFاست.
MX AIR همچنين از الگوريتم‌هاي جلوگيري از تداخل فركانس‌ها كه اغلب دستگاه‌هاي مجهز به تكنولوژي‌هاي بي‌سيم با برد زياد با اين مشكل مواجه هستند، بهره مي‌برد. اين محصول جديد قابليت تركيب و اجراي چند فرمان را به طور همزمان دارد. همچنين اين ماوس به جاي كليد چرخشي كه روي سطح خارجي اغلب ماوس‌ها قرار دارد، يك پنل لمسي دارد.
علاوه بر اين، MX AIR دو كليد كوچك براي انجام كارهاي سرگرمي مانند مكث/پخش و قطع صدا دارد. به اين ترتيب كاربران اين ماوس مي‌توانند به راحتي به موسيقي مورد علاقه‌شان از طريق كامپيوتر گوش كنند، آهنگ‌ها را عوض كرده و ميزان صدا را كم و زياد كنند بدون آن كه لازم باشد به ميز كامپيوترشان برگردند.
بنا به گزارش شركت لاجيتك، ماوس MX Air تحولي عميق در كنترل پيشرفته محيط كار كامپيوتر‌هاي شخصي به وجود مي‌آورد و در عين حال بهترين گزينه براي كساني است كه از كامپيوتر خود به عنوان آرشيو موسيقي، مرورگر صفحات اينترنت يا حتي به عنوان يك Digital Media در اتاق پذيرايي بهره مي‌برند. به اين دليل اين ماوس براي كاربراني كه اتاق بزرگ دارند و براي كار با كامپيوترشان مجبور به طي مسافت طولاني هستند، كاملا مناسب است.
ماوس MX Air لاجيتك از محصولات شركت رايان بدرالكتريك با گارانتی شركت مهندسي بدرسرويس به بازار عرضه شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *