شرکت توشیبا امن‌ترین و سبک‌ترین نوت بوک دنیا را معرفی نمود!

  • 1388/10/28
  • ITTeach
  • 0

توشیبا عرضه كرد
گروه Portégé از نوت‌بوک‌های توشیبا، گران‌ترین و ویژه‌ترین کلاس محصولات اولین تولیدکننده نوت بوک دنیا – توشیبا است. نوت بوک 12 اینچی «پرتژ» با وزنی حدود 750 گرم و امنیت فوق‌العاده، مناسب‌ترین انتخاب برای مدیران و حرفه‌ای‌های دائما در حال سفر است.

استفاده از پیشرفته‌ترین و جدیدترین تکنولوژی‌ها در کمترین فضای ممکن بدون فدا کردن سرعت، به‌واسطه طراحی ویژه سیستم خنک‌کننده در کنار پردازنده سری کم مصرف اینتل (SU) و استفاده از آلیاژ منیزیم در ساخت شاسی بدنه این نوت‌بوک باعث شده است با وجود بهترین عملکرد، نه تنها مقاومت فیزیکی نوت‌بوک به حداکثر برسد، بلکه عنوان سبک‌ترین نوت‌بوک
DVD Writer دار را از آن خود کند!
به کمک سیستم ضد سرقت Easy Guard حتی اگر نوت بوک شما دزدیده شود، نه تنها پیدا کردن موقعیت آن به سادگی امکان‌پذیر است، بلکه از راه دور می‌توانید اطلاعات مهم و محرمانه خود را پاک نمایید تا از دست سارق در امان بمانند. دارا بودن این بسته منحصربه‌فرد امنیتی، نوت بوک شما را به امن‌ترین نوت بوک جهان تبدیل کرده است!
مانیتور LED همراه با تکنولوژیSwitchable LED Backlit Display در حین شفاف بودن تصویر مانیتور حتی در نور شدید آفتاب، به شما این امکان را می‌دهد تا به مدت 5/12 ساعت از نوت بوک خود استفاده كنيد!
در این نوت‌بوک همچنین می‌توانید از امکان سفارشی فلش دیسک (SSD) به جای هارددیسک بهره‌مند شوید تا سرعت عملکرد سیستم خود را تا 3 برابر افزایش دهید، اما حتی اگر نمی‌خواهید هزینه هنگفت خرید SSD را پرداخت کنید نیز جای نگرانی نیست، چرا که در هارددیسک این نوت بوک تکنولوژی منحصربه‌فردی نهفته است که از طریق یک سنسور شتاب سنج سه بعدی
(D Accelerometer Sensor3) حرکت نوت بوک را زیر نظر می‌گیرد و به محض احساس لرزش شدید یا افتادن نوت بوک، هد هارددیسک را پارک می‌کند تا قبل از زمین خوردن و ایجاد خراش روی دیسک هارددیسک، آنرا در وضعیت امن قرار دهد.

امنیت فوق‌العاده و مقاومت در برابر لرزش‌ها از ویژگی‌هایی است که نوت‌بوک مورد بحث را بهترین انتخاب برای استفاده در اتومبیل پلیس در کشورهای توسعه‌یافته كرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *