شرکت موتورلا دستگاه مولتی تاچ آندروئید دیگری را این بار فقط در کره عرضه می کند.

  • 1388/11/7
  • سپهر خيري
  • 1

MotoROI
مدیر عامل شرکت موتورلا، سانجای ژا اعلام نمود: عظیم ترین شرکت تولید کننده تلفن دستگاه ارتباطی مولتی-تاچ پیشرو یی را به ثبت رسانده است که بزودی در سرتاسر جهان بجز آمریکا عرضه خواهد شد، این بیانات بدون شک به واقعیت خواهد پیوست. امروز، موتورلا دومین گوشی آندروئید-پاور خود را عرضه نمودکه برنامه ای بنام MotoROI را نیز ساپورت می کند.
از آنجایی که این وسیله فقط مخصوص کره جنوبی طراحی شده است، یعنی کشوری که نوع تقاضای بازار در آن متفاوت است—وموافقت این روشنفکران مزاحم در آن اعمال نمی شود—MotoROI این موارد را هم در بر دارد: DMB زمینی، استاندارد DTV مشهورفیری ویو موبایل شبه جزیره کره، کپچر ویدئوی 720p HD با برونداد HDMI، و و یک دوربین 8 مگاپیکسل پانوراما، مولتی شات (6 شات در هر سطر) ، فیلتر چهره، کاهش دهنده سرخی چشم، و ثبت کننده اتوماتیک تصویر. این وسیله هم مثل همتای اروپایی خود Verizon Droid’s ، ساپورت مولتی تاچ خارج از جعبه MotoROI، شامل محفظه خودبین عمل زوم می باشد.
از طریق رسانه های ارتباطاتی راه دور از ماه فوریه قابل دستیابی است، و معنای اعلام عرضه آن در این روز یافت شدن در بازار های دیگر کشورها نمی باشد، در هر حال این وسیله در بازار های چین با نام ایکس تی 701 دیده شده است.

Motorola MotoROI

منبع: betanews

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *