افزونه اشتراک RSS (گوگل کروم)

  • 1388/11/10
  • سپهر خيري
  • 0

فرمت اشتراک RSS (گوگل کروم)

گوگل کروم ، بر خلاف موزیلا فایرفاکس و اوپرا یا حتی اینترنت اکسپلورر راه سریعی برای اشتراک RSS از طریق یک میانبر (شورت کات) را توصیه نمی کند. اوپرا و فایرفاکس ،هر دو، یک آیکون تغذیه RSS در ادرس بار خود به نمایش می گذارند در صورتیکه اینترنت اکسپلورر آن آیکون را در تولبار خود نشان می دهد. با یک کلیک شما به آپشن پرداخت وجه اشتراک برای وب سایت RSS هدایت می شوید.

rss_subscription_extension

از طرف دیگر کاربران گوگل کروم باید RSS فید لینک  مورد نظر را بر روی وب سایت مشخص کنند که کار چندان ساده ای هم نیست بخصوص برای کاربرانی که می خواهند مستقیماً مشترک فید هایRSS  شوند .

با افزودن آیکون RSS  در قسمت آدرس بار گوگل کروم ، دستیلبی به فرمت اشتراک RSS   اسانتر شده است جون با کلیک بر روی آیکون آن یک صفحه  حق اشترا ک برای شما به نمایش در می آید که می توان با استفاده از آن مشترک فید های مختلف خوانندگان مثل گوگل ریدر یا مای یاهو شد.

این صفحه فید اشتراک طبق برنامه پیش فرض برای کاربران گوگل کروم به نمایش در نمی آید تا آنها یک برنامه فید کامل را مشاهده کنند به جای آن چه که باید انجام دهند یعنی کپی کردن فید url و دوباره پیوست نمودن آن در فیدر RSS مورد نظرشان.

برنامه RSS Subscription extension بطور کامل با گوگل کروم 4. همراه است. می توان آنرا از سایت رسمی Chrome extension gallery دانلود نمود.

منبع: ghacks.net

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *