چگونه پروفایل فیس بوک خود را پاکسازی کنیم؟

  • 1389/1/24
  • محمدرضا ارجمندی
  • 990


همانطور که تعداد دوستان شما و برنامه های کاربردی مورد استفاده تان در فیس بوک افزایش مییابد ، فید خبری و دیوار(wall)فیس بوک شما به دلیل شلوغی بیش از حد می تواند به افتضاحی بزرگ تبدیل شود. این خوب است که با دوستان خود در ارتباط هستید ، اما اگر شما نمی توانید پست های مفید را از میان تمام پست های احمقانه و بدرد نخور یا دوستان واقعی خود را از میان تمام افراد ناشناخته تشخیص دهید ، زمان آن فرا رسیده که به تمیز کردن پروفایل فیس بوک خود بپردازید.


فیس بوک گزینه های مختلفی برای تنظیم دقیق آنچه که برنامه های کاربردی و کاربران می بینید و یا اینکه در پروفایل فیس بوک خود استفاده می کنند ارائه میکند، اما اگر از تمام تغییرات مطلع نباشید (و فیس بوک اغلب تغییرات مداوم در وب سایتش را دوست دارد) ، شما ممکن است در میان تمام گزینه های موجود احساس سردرگمی کنید. ما دراین مقاله به شما کارآمد ترین راهها را برای استفاده بهتر و داشتن تجربه لذت بخش تر از حساب فیس بوک خود ارائه می کنیم.
اضافی ها را از دسترس فید خبری پنهان کنید.
ساده ترین راه برای کنترل مطالبی که خبرخوان به شما نشان می دهد زدن دکمه ی “مخفی کردن”(“Hide”) برای چیزهایی است که شما نمی خواهید ببینید. فیس بوک از شما خواهد پرسید که آیا می خواهید آن شخص و یا صفحه را مخفی کنید؟ یک بار که شما آن را تایید کنید، دیگر چیزی از آن را دوباره نخواهیددید و به صورت مخفی در خواهند امد.


اگر می خواهید برخی از اینگونه مطالب پنهان شده را دوباره به نمایش درآورید، نگران نباشید. هنگامی که چیزی را مخفی می کنید ، فیس بوک به شما با پیام “XXX(فلان مطلب) از خبر خوان شما پنهان شده است. برای مدیریت این مطالب به گزینه های ویرایش بروید ” هشدار میدهد.
حال، با کلیک بر روی گزینه ویرایش شما لیستی از تمام صفحات و افراد پنهان شده را ببینید. در آنجا ، شما می توانید عنوانهای پنهان را به حالا قبلی خود برگردانده،و به تنظیم برخی از گزینه های اضافی مانند مشخص نمودن حداکثر تعداد دوستان نمایش داده شده در فید زنده (Live Feed)خبری بپردازید.

دوستان و لیست ها
درست مانند شبکه اجتماعی MySpace ، فیس بوک جایی برای گردهم آیی دوستان می باشد. اما بگذارید این را هم بگوییم که : در اغلب موارد ، تنها تعداد کمی از دوستان خوب و واقعی خود را در فیس بوک می توانید بیابید،. در واقع شما در این شبکه با گروهی از آشنایان ، شرکای تجاری ، همکاران سر وکار دارید، و اگر واقعا باعث خوشحالی شما ست که انها را دوست بدانید، باید عده ای از کاربرانی که شما اصلا نمی شناسید و به واسطه دوستی با دوستان شما با انها دوست شده اید را هم باید دوست بدانید.
خوشبختانه ، شما می توانید آنها را در لیست دوستان خود، سازماندهی کرده که اجازه میدهد فید خبری و جعبه گپ خود رابرای هر لیست دوستان به شیوه دلخواه خود فیلتر کنید. این فرایند کمی خسته کننده است ، اما به ما اعتماد کنید، چون این روش می تواند تحول بزرگی را در پروفایل شما ایجاد کند
ما در یکی از مقاله ها مفصلا توضیح دادیم که چگونه به ایجاد و مدیریت فهرست دوستان در فیس بوک بپردازیم، و در اکثر موارد ، آن روش هنوز دقیق و کارآمد است. با این حال ،شبکه فیس بوک پس از آن مقاله دچارتغییراتی در طرح صفحات خود شده و بنابراین بعضی از جزئیات در مورد چگونگی نمایش لیست ها و مدیریت آنها نیز تغییر کردند.


در حال حاضر لیست ها ذیل عنوان “دوستان” در صفحه اصلی فیس بوک نمایش داده می شود ، برای دیدن تمام لیستهایی که شما ایجاد کرده اید روی آن کلیک کنید. علاوه بر این ، برای ویرایش لیست ها ، با کلیک بر روی حساب کاربری(Account) – وضعیت دوستان خود را ویرایش کنید. از آنجا می توانید دوستانتان را از لیست دوستان خود اضافه یا حذف کرده، لیست ها را حذف و یا لیست جدیدی ایجاد کنید.
برای استفاده از لیست ها ، به سادگی به صفحه اصلی خود رفته و بر روی یک لیست کلیک کنید، شما تنها مطالب ایجاد شده توسط افرادی را که شما به فهرست اضافه کرده اید خواهید دید. نکته مهم تر، تعمیم ویژگی لیست به چت باکس است. هنگامی که شما یک یا چند لیست ایجاد کردید، خواهید دید که جعبه چت هم اکنون آنها را به طور جداگانه نمایش می دهد. با کلیک بر روی لیست دوستان، شما می توانید انتخاب کنید که چه لیست هایی از دوستان را می خواهید در چت باکس را ببینید. این خیلی عالی است که شما دوستان زیادی داشته باشید اما اگر بخواهید بتوانیدفقط با تعداد انگشت شماری که شما تعیین می کنید چت کنید.

برنامه های کاربردی
تقسیم دوستانتان به لیست ها به شما کمک میکند تا پروفایل خود رابه سبک فوق العاده ای سازماندهی و مرتب کنید ، اما هنوز شما را از شر تمام برنامه های کاربردی که دوستانتان استفاده می کنند راحت نمی کند! به عنوان مثال ، اگر شما به برنامه Farmville علاقه ای ندارید ، شما احتمالا نمی خواهید مطالبی ببینید مبنی بر اینکه که گیاهان دوستان شما در این برنامه چگونه رشد می کنند!
باز هم این امکان وجود دارد که برنامه ها را طوری تنظیم کنید که آنچه را می خواهید در پروفایل فیس بوک ببینید، و توصیه می کنیم این کار نه تنها به خاطر زیباتر شده پروفایل خود ، بلکه به خاطر حفظ حریم خصوصی و امنیت انجام دهید. با کلیک بر روی حساب کاربری، تنظیمات برنامه (Application Settings) و در آخر نمایش(Show) و Authorized را از منوی کشویی انتخاب کنید. شما احتمالا از میزان برنامه های مجاز به استفاده خود شگفت زده می شوید ؛ لیستی که در طول زمان می تواند تبدیل به لیستی عظیم از برنامه ها شود.


راه های مختلفی برای مدیریت این برنامه ها وجود دارد. اگر شما برنامه ای واقعا نیاز ندارید ، می توانید به سادگی آن را با کلیک کردن بر روی ضربدر کنارش حذف کنید. این مرحله اندکی طولانی است، با این حال ، شما حتی می توانید برای هر برنامه ای به صورت مجزا تنظیماتی داشته باشید. با کلیک بر روی ویرایش تنظیمات (Edit Settings)، می توانید برنامه را از “انتشار فعالیت های اخیر (به صورت پیام های خبری)” به دیوار پروفایلتان منع کنید. همچنین می توانید انتخاب کنید که آیا می خواهید برنامه در نشانکهای(Bookmarks) شما قرار بگیرد یا نه ، و می توانید فضای اشغال شده توسط تب برنامه را در پروفایل خود محدود کنید.
و دیگر چی؟
پس از مرتب کردن برنامه های کاربردی از پروفایلتان، شما هم ریختگی خیلی کمتری در پروفایل فیس بوک خود مشاهده خواهید کرد ، اما به یاد داشته باشید که این روند ادامه دارد. بعد از مدتی ،احتمالا اجازه دسترسی برنامه های مختلفی را خواهید داد و دوباره پروفایل شما توسط چیزهایی که نمی خواهید پر می شود.بهترین راه برای مقابله با این مشکل را برای انجام شده است نگهداری و مرتب کردن پروفایل فیس بوک خود به طور منظم هر چند ماه یکبار است.

با این حال ، اگر شما دستورالعمل های این مقاله را دنبال کرده اید ، فیس بوک شما در حال حاضر مکان متفاوتی است: سازمان یافته تر، کمتر به هم ریخته و به طور کلی لذت بخش تر. ما امیدواریم که این روش ها به شما کمک کرده باشد! اگر شما هر نکته جالب دیگری در مورد مرتب کردن پروفایل فیس بوک به ذهنتان خطور کرد خوشحال می شویم که با ما در قسیمت نظرات در میان بگذارید.
منبع: mashable

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 990 دیدگاه
  1. خیلی عالی بود.اما من یه مشکل دیگه دارم و اون اینه که facebook  من رو بلوکه کرده و اجازه نمیده کسی رو add کنم ..چون حواسم نبود و متنی رو که نوشته بود اشتباه tipe کردم…ایا این مشکل حل میشه و کی

    1. سلام من مي خاستم بدونم ميشه اطلاعات تحصيلي رو در فيس بوك پاك كرد؟ چطور؟ ممنون

    2. are boro safaye face book khodet bala ke esm va neveshte madrse ya shoghl ya tahsil klik kon gozineye 3ta dare ke vasati ro az felesh baz kon bezan ke faghat khodet khodet mikhay bebini badesh tamam

    3. بلوک شدم نمی تونم وارد فیس بوک بشم چیکار کنم

    4. chon shoma kasani ro ke nemishnasi be tehdade ziyadi khasti add koni vase doosti, dar vaght har dafayi ke bishtar block beshi bishtar bayad entezar bemoni shayad ham kaleye obor ra eshtebayi zadi ya inke yeki dige block karde bayad yek dooste dige block ro azad kone

    5. سلام.نزدیک 1 هفتس که نمیتونم برم پروفایلم .همش مینویسه پسوردت اشتباه باید چی کار کنم .اما ماله خواهرم میره.

    6. سلام.من هم لاک شدم و وقتی که پسوورد و ایمیلم را میزنم می نویسه که شما نمی توانید وارد شوید.و یه چیز ابی رنگ داره بعد که میزنم 1 کد امنیتی میده و وقتی که می زنم کد را”یه سوال می پرسه و هرچی میگم جواب نمیده و میگه اشتباه هست*ازتون التماس می کنم که راهنماییم کنید*خواهش میکنم دارم دیووووونه میشم.

    7. رمز فیسبوکمو یه نفر میدونه حاتام هرکاری میکنم رمزشوعوض کنم نمیتونم.میترسم سواستفاده کنه.چیکار کنم؟

    8. من یه مشکل دارم و اون اینه که facebook من رو بلوکه کرده و اجازه نمیده کسی رو add کنم .ایا این مشکل حل میشه ؟چطوری؟

    9. من هم همچین مشکلی دارم.
      کسی به این سوال پاسخ نمی ده؟

    10. دوستان هیچ راهی نداره باید صبر کنید خودش درست میشه از 4 روز تا 1ماه زمانشه.

    11. 1سلام دوستان پسورد فسیبوکما چجوری عوض کنم؟
      2. فیسبوکم الان 2-3 ماه ادد نمیکنه جیکار کنم؟

    12. با سلام چه جوری می تونم رمز فیس بوکم عوض کنم .لطفا راهنماییم کنید.
      باتشکر

  2. سلام!
    چجوری میشه فیس بوک رو تنظیم کرد که لیست دوستان رو فقط خودم بتونم ببینم؟
    میشه همینجا بهم جواب بدین و بیام و بخونم و دعاتون کنم؟!
    ممنون: پارسا

    1. سلام لطفا به قسمت privacy رفته و براي تمامي optionsها گزينه‌هايي با نامهاي only,friend , friends friend و everyone موجود مي‌باشد كه با انتخاب اين گزينه‌ها به موارد موردنظر خودتون مي‌رسيد.

    2. ولی همه چیز تو این قسمت برای شخصی سازی هست ، الّا پنهون کردن دوستان از بقیه .
      اگه میشه توضیح بدین .من هم به همین مشکل برخوردم …
      ممنون میشم

    3. سلام
      عذر خواهی میکنم که مزاهم شدم
      امکانش هست لیست دوستانم را فقط خودم ببینم و بقیه دوستانم نببنند
      یا فقط یک شخص را پنهان کرد تا بقیه نبینند؟
      با تشکر

    4. لطفاً پاسخ اين سوال را براي من هم ايميل كنيد. متشكرم

    5. با سلام من هم جواب این سوال لازم دارم .ممنون

    6. سلام . وقت بخیر
      من سوالی داستم که ممنون میشم کمکم کنید ، من حدود ۱ سال پیش یکی از دوستام در مالزی واسم page ساخت در facebook ولی متاسفانه عکس نامناسبی از من گذاشت که خیلی ناراحتم در ضمن پسورد ایمیلی که واسم وارد کرده رو فراموش کرده متاسفانه از اون موقع تا حالا من خیلی دوست دارم که یه کاری کنم ولی نمیشه حتی روم هم نمیشه یه page دیگه واسه خودم بسازم میشه راهنماییم کنید

    7. یه پیج جدید بسازید بعد پیج قلابی یا همون fake page رو منتشر کنید که دوستانتون ریپورت کنن
      اگر تعداد گزارشات به فیس بوک بالا باشه اون پروفایل حذف خواهد شد
      راه دوم : اگر سوالهایی که زمان ساختن ایمیلتون هنوز خاطرتون هست در قسمت فراموشی پسورد کلیلک کرده و با انتخاب سوالات که به صورت پیش فرض وجود دارد و شما از بین چندین سوال اون سوال رو انتخاب کردید پاسخ دهید پسورد ایمیل براتون ارسال میشه
      راه سوم : از یه هکز کمک بگیرید میتونه کمکت کنه 🙂

    8. چطوری پیامهای بایگانی رو پاک کنم

    9. سلام طریقه پنهان کردن لیست دوستان در فیس بوک چگونه است؟
      ممنون

    10. منم همین مشکل رو دارم نمی تونم لیست دوستام رو پنهون کنم تو privacy setting هم گزینه ای براش نیس . لطفا راهنمایی کنید .

    11. من همین مشگل را دارم نمی توانم دوستانم را پنهان کنم لطفا راهنمایی کنید

    12. سلام
      به قسمت Privacy Settings بريد بعد همون اول هاي صفحه توي قسمت Connecting on Facebook روي گزينه View Settings کليک کنيد بعد در قسمت See your friend list ميتونيد only me را انتخاب کنيد تا فقط خودتون بتونيد دوستانتون را ببينيد

    13. سلام.من جطوری میتونم عکس profile خودمو پاک کنم؟ همون عکسی که upload کردم.ممنون میشم اگه جواب بدید

    14. من با 2 تا شخصیت وارد فیس بوک شدم و حالا یکی از اونها درست است و دیگری ای دی که با اون وارد می شدم رو پاک کردم و پسورد ش هم یادم نیست. چه جوری میتونم کلا حذفش کنم از فیس بوک؟

  3. سلام
    چطوری میتونم صفحات مورد علاقه ام و نظراتی که در آن صفحات میدهم رو از روی دیوار دوستانم حذف کنم.

  4. سلام خسته نباشید.

    1. چطور میشه اکانت فیس بوک رو verify کرد تا دیگه نیاز به وارد کردن کدهای امنیتی نباشه(sms ارسالی سایت بصورت pending میمونه)

    2. چطور میشه پروفایل فیس بوک را فعال کرد ؟

    پیشاپیش ممنونم

  5. سلام
    وققتتون بخیر
    من هم مشکل دلتا رو دارم
    چطور میتونم اکانتم رو verify کنم . آخه هم شماره ایرانسل هم همراه اول میدم ولی کد تاییدیه برام نمیاد .

    1. منم همین مشکل شماره موبایل رو با فیس بوک دارم!

  6. چطور ميشه كلا پروفايلمونو از فيس بوك حذف كنيم و ديگه نباشيم تو فيس؟ مرسي

    1. توی قسمت accunt و بعد accunt setting و بعد گزینه آخری

    2. با تغییرات فیس بوک این قسمت هم تغییر کرده و همچین گزینه ای نیست.
      میشه بگید اگه می دونید با ای تغییرات چه طوری میشه deactive شد؟
      هرکی می دونه بگه لطفا، مهمه

  7. ميشه بگيد آيا فيس بوك اين امكان رو هم داره كه كسايي كه از پروفايلمون ديدن مي كنن رو هم نشون بده؟
    ممنون

    1. اگه میتونید جواب این سوال رو هم برای من بفرستید

    2. خیر، فیس بوک امکان شناسایی بازدیدکنندگان پروفایل و یا بخشی از آن مثل تصاویرتان را به شما نمی دهد. اپلیکیشن های ارائه شده توسط توسعه دهندگان خارجی نیز نمی تواند این امکان را فراهم کند. اپلیکیشن هایی که ادعا می کنند این قابلیت را به شما می دهند به دلیل نقض قوانین از فیس بوک حذف خواهند شد. شما می توانید این اپلیکیشن ها را با استفاده از لینک گزارش تخلف در زیر صفحه مربوطه به فیس بوک گزارش دهید

  8. سلام.
    من مشکلی دارم که حدود 40% برو بچه های فیس بوک اونو دارن.
    اونم تایید هویت در فیس بوک که یک شماره موبایل از شما می خواد که به شمارتون یک کد اس ام اس کنه تا اونو برای فیس بوک بفرستید و تایید شوید.
    مشکل اینجاست که کد ارسال نمی شه. حالا به نظر من دلیلش تحریم باشه.
    اگر کسی مشکلو میتونه حل کنه دله 40% بچه های فیس بوک شاد میشه.

    1. سلام محسن جان من هم جزو اون 40% هستم خیلی خوشحال میشم اگه بتونی حلش کنی.

    2. سلام
      من هم همین مشکل را دارم و اسمس از طرف فیس بوک نمی رسد تا کد امنیتی را وارد کنم خواهشمندم به من هم بگویید چه کاری باید انحام بدم تا مشکلم حل شود ممنون از لطفتان

    3. شما باید شماره تلفن خود را این جوری تایپ کنید.
      ………..9891+

    4. toie oon ghesmat be jaie phone number emailetoon ro vared konid dorost mishe

    5. من هم این مشکل رو دارم با این کار هم درست نمیشه

    6. پ
      خوش آمدید
      فعال کردن گوشی همراه خود(فقط ایرانسل)
      دریافت فوری دگرگونی‌ها و به‌روزرسانی‌های وضعیت کنونی دوستان‌اتان از راه پیامک
      برای استفاده از پیام متنی فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.
      لطفاً کشور و اپراتور همراه خود را وارد کنید
      …كشور:آفریقای جنوبی
      سرویس دهنده تلفن همراه:MTN
      بر روی( تلفن همراه خود را اینجا بیفزایید.)کلیک کنید
      کد کشور ایران +98 را انتخاب کنید.
      کد تایید برای شما ارسال میشود.

    7. salam shomarto intori bede +98912111111 vase mesal +98 bezar be jaye 09……>

    8. آقا دیونه شدم این مشکل واسه منم هست نمیتونم وارد صفم شم کارم واجبه یکی کمکم کنه لطفاااااااااااااااااااااااا

    9. سلام من هم با این مشکل روبرو شدم لطف کنید اگر راه حلی پیدا شد به من میل بزنید با تشکر mahe_latif1@yahoo.com

    10. لطفا کمک کنید هر کس اطلاعاتی داره راهنمایی کنه این مشکا فکر کنم بخاطر اد کردن بیش از اندازه باشد با تشکر

    11. 2 rah vojod dare yeki inke 1 adame amin kharej az keshvar peyda koni va az shomare telphone on estefade koni ya emaile khodeto vase daryaft code facebook entekhab koni

  9. سلام؛
    آقا یه سوال مهم و فنی برا منی که خیلی به فیس بوک و کامپیوتر حتی وارد نیستم:
    من نمیخوام فعالیتهام تو فید خبری دوستان بیاد یعنی چه لزومی داره من هرکاری میکنم دوستانم هم بفهمند

    1. براي هر كاربري كه نميخواهيد گزينه Hide را بزنيد… .

    2. سوالم اینست که در فیس بوک چطور میشود فعالیتهای خود را از دیدگاه دوستان در فید یا پوشش خبریشان پنهان کرد؟یعنی هر کاری که میکنیم فیس بوک نگذارد کف دستشان؟

      توی قسمت قبل گفتین باید هر کسی که نمی خواهیم مطالبی که ما لایک زدیم رو ببینه باید Hide رو بزنیم میشه بیشتر توضیح بدین خیلی ممنون میشم…

    3. با عرض سلام و خسته نباشید/ چندتا سوال دارم.من میخواهم
      هنگامیکه یکی از دوستام وارد فیسبوکم میشه لیست دوستانم رو به هیچ وجه نتونه ببینه. یک سوال دیگه ام اینه که من نمیخوام کسی از دوستانم نامه هایی رو که برای دیگران ارسال کنم ببینند باید چیکارکنم ممنون

  10. سوالم اینست که در فیس بوک چطور میشود فعالیتهای خود را از دیدگاه دوستان در فید یا پوشش خبریشان پنهان کرد؟یعنی هر کاری که میکنیم فیس بوک نگذارد کف دستشان؟

    1. هر کار میکنم عکسم اپلود نمیشه باید چکار کنم

    2. مشکتون آپلود نشدن عکس است ؟
      ممکن است از فرمت عکس باشد
      یا سایز بزرگ تصویر
      و یا حجم زیاد عکس
      هر سه مورد رو چک کنید .

  11. من مشكل تاييد هويت در فيس بوك دارام
    تو ليستي كه بايد يك كشورو انتخاب كنيم اسمي از ايران نيست!
    من گشور و كد ديگه رو هم امتحان كردم اما فايده نداشته
    ميزنه كد تاييد اشتباه
    لطفا كمكم كنيد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    اگر كسي تونست راه حلي براش پيدا كنه به منم بگه @

    1. شايد يكي از مراحل رو اشتباه رفتيد چون همچين اتفاقي نبايد بيفته دوست من… .

    2. مه داداش اين يست كه ميگي !
      من طبق اوني كه گفته بود عمل كردم
      3 مرحل داره
      اول ميگه اوپراتور و كشور انتخاب كنيد
      تو اين مرحله ايران تو اون ليست نيست
      كشوراي ديگه هم زدم نشود
      من اشتبا كردم پس بقيه برو بچه فيس بوك چي ؟

  12. سلام از این که جواب سوالم را دادید بسیار تشکرم.
    البته سوال من دقیقا این بود : با قسمت دیوار مشکلی نداریم.در حالت عادی وقتی کاربر هر فعالیتی اعم از نظر دهی،دوستی،پسندیدن و … انجام دهد خبر این فعالیت به تمام دوستان او میرود و در قسمت”پوشش خبری” آنها بدون خواست من ظاهر می گردد. حال مشکل اینجاست که من نمیخواهم دوستان از فعالیتهای من با خبر شوند.

  13. سلام،خسته نباشید
    من الان مدت 2 ماه هست که هیچ کس رو نمیتونم اد کنم و هر موقع بخوام کسی رو ادد کنم این پیغام میاد:
    This Request Can’t Be Sent
    Do you know this user personally? To prevent misuse of Facebook, this request can’t be sent. To learn more, please visit the Help Center. If you believe you’re seeing this message in error, you can report the problem.

    باید چی کار کنم…لطفاً راهنماییم کنید…

  14. سلام دوست عزیز ممنون بابت اطلاعات خوبتان در مورد فیس بوک من یه راهنمایی می خوام من مراحل به عضویت در امدن فیس بوک را تا جایی رفتم که خوش امد گفته وبه ایمیلم سه تا پیام فرستاده شده از اینجا به بعد نمی دونم چکار کنم تا صفحه پروفایلمو بونم ببینم وبتونم فعالیت داشته باشم نمی دونم چه ادرسی برم ممنون میشم کمکم کنید موفق باشید

    1. سلام ايميل‌هايي كه واستون اومده حاوي اطلاعاتي هستند كه بايد بر روي يكي از لينكهاشون كليك كنيد تا اكانتتون تاييد و فعال بشه بعد از فعال كردن اكانتتون شما بايد وارد صفحه اصلي سايت فيس‌بوك بشيد و ايميلتون بهمراه رمز عبوري كه انتخاب كرديد رو وارد كنيد تا بتونيد وارد صفحه خودتون بشيد
      دقت كنيد: در صورت وارد كردن اشتباه اطلاعات با مسدود شدن اكانتتون مواجه ميشيد حتما سعي كنيد از دوستي كه به اين كار وارد هست و قبلا انجام داده بصورت حضوري يا تلفني كمك بگيريد
      موفق و پيروز باشيد.

  15. سلام من در فیس بوک پسوردم را عوض کردم و زمان وارد شدن شماره موبایل خواسته شد که من آن را نوشتم ولی پیامی نیامد و من نمی توانم به صفحه خود دسترسی داسته باشم چندین بار شماره را دوباره وارد کردم وحتی دوباره پسوردم را عوض کردم ولی دیگر پیامی برام نمی یاد لطفا من را راهنمایی کنید

    1. سلام دوست عزیز
      این ویژگی برای افزایش امنیت اکانت کاربران فیس بوک است که با وارد کردن شماره همراهتون پین کدی از سمت فیس بوک براتون ارسال میشه اما توجه کنید که حتما گزینهsend me a textتیک دار باشه و صفر اول شماره (کد بین المللی ایران) نباید تایپ شوند.
      البته فکر میکنم کاربران همراه اولی یکم به مشکل برمیخورن اما برای مشترکین ایرانسل پیام خیلی زود فرستاده میشه
      امیدوارم تونسته باشم جواب سوالتون بدم

  16. سلام من در فیس بوک پسوردم را عوض کردم و زمان وارد شدن شماره موبایل خواسته شد که من آن را نوشتم ولی پیامی نیامد و من نمی توانم به صفحه خود دسترسی داسته باشم چندین بار شماره را دوباره وارد کردم وحتی دوباره پسوردم را عوض کردم ولی دیگر پیامی برام نمی یاد لطفا من را راهنمایی کنید.aarsin10@gmail.com

  17. salam man dar facebook senam zire 18 ast
    va safhe am baraye kasanike mikhahand
    mara add konand be joz tasvire ve sex
    hich chizi ra namayesh nemidahad
    ba inke dar privecy everyone zadam-
    rahi hast?

    1. sسلام فکر کنم شما ناخواسته تنظیمات خصوصی را تغییر داده اید.
      برید تو ویرایش پروفایل و این تنظیمات را درست کنید . همه گزینه هارو”همه” کنید تا برای همه قابل نمایش شود.

  18. سلام خسته نباشید من 2 سوال ازتون دارم اگه به میلم پاسخ بدید بسیار ممنون.1-من در فیس بوگ چطور میتونم چت گنم2-اگه از یه مطلب در صفحه ی فیس بوگم خوشم امد چطور میتونماز گزینه پسندیدم استفاده گنم.راهنماییم گنید ممنون

  19. سلام به همه دوستان
    من هم یک مشکل دارم تو فیس بوک می خوام اد لیست دوستانم پنهان باشه و هر کس که به فروفایلم امد دوستانم رو نبینه
    ممنون میشم کمکم کنین

    1. دوست عزیز همونطور که تو مقاله های قبلی گویا آتی منتشر شده بود کافیست
      وارد تنظیمات کاربریتون بشیدو به این ترتیب جلو برید
      Account–>Privacy Settings–>Connecting on facebook–>View Settings
      صفحه جدیدی باز میشه به این قسمت برید See your friend list تنظیمات پیش فرض روی Everyone هست که میتونید به Friends of friends و Only Meو… تغییر دهید و گزینه Save Settings

      یا یرای مطالعه بیشتر به این مطلب “پنهان کردن لیست دوستان در فیس‌بوک”از علیرضا شیری عزیز مراجعه کنید

      https://www.gooyait.com/1389/12/28/hide-friends-list-on-facebook.html

  20. سلام.ميشه فقط با داشتن ايميل كسي ببيني اون طرف عضو فيس بوك هست يا نه؟ممنون

    1. سلامي دوباره.پاسخي نگرفتم.از يكي از دوستانم فقط ايميل دارم.با كمك ايميل ميتونم ببينم عضو فيس بوك هست؟ممنون

    2. بله کافیه ایمیلش رو در قسمت Search فیس بوک وارد کنی و سرچ کنی

Comments are closed.