نرم افزار رایگان دسته بندی عکس ها

  • 1389/2/2
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0


سیستم عامل:  ویندوز

مثل خیلی چیزها در زندگی هنر عکاسی می تواند بسیار لذت بخش و هیجان انگیز شود ، اما پس از عکاسی سازماندهی تصاویر است که همیشه خسته کننده و ملال آور است. به خصوص اگر شما هزاران عکس در مکان های مختلف هارد دیسک کامپیوتر خود به طور پراکنده  ذخیره کرده باشید و همیشه قصد طبقه بندی داشته و لی هیچ گاه به سراغ این کار نرفتید کار دسته بندی عکس ها برای شما دلهره آور هم می شود!

نرم افزار رایگان  Adebis Photo Sorter می خواهد به شما در سازماندهی عکسهایتان به شما کمک کند. این ابزار کاربردی و مفید اجازه می دهد تا عمل دسته بندی را با تعریف پوشه ای انجام دهید به این صورت که عکس ها را بر اساس فصل و یا تاریخ گرفته شدن آنها  در پوشه هایی طبقه بندی می کند. بنابراین با کمک این برنامه و شیوه طبقه بندی تمامی عکسهای ذخیره روی رایانه تان  شما به سرعت می توانید آنها را در آینده پیدا کنید. در اینجا مروری داریم بر برخی از ویژگی های برنامه:

-دسته بندی و ساختار دهی به  کل عکس های موجود بر روی سیستم کاربر

-تغییر نام عکس ها  به صورت گروهی با کمک نام و قالب تعریف شده توسط کاربر

-ایجاد طبقه بندی عکس به ترتیب زمانی گرفتن عکس ها با استفاده از چند پوشه مختلف به عنوان منبع.

– قابلیت تغییر گروهی نام فایلها از نوع EXIF.

به طور کلی به نظر من این برنامه برای تمام کسانی که روزانه با عکس های مختلف سر وکار دارند و همچنین کسانی که قصد دارند کار طاقت فرسای دسته بندی ده ها  یا هزاران عکس را از گردن خود ساقط کنند برنامه مناسبی است

Adebis Photo Sorter Homepage (Windows only; Freeware): دریافت برنامه

منبع: cybernetnews

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *