معرفی پاور قدرتمند 1035 وات

  • 1389/2/2
  • سپهر خيري
  • 4

پاور پایه ترین قسمت یک سیستم کامپیوتری را تشکیل میدهد و هر چقدر که سیستم قوی تر باشد پاور آن هم باید قدرتمند تر باشد.

پاور که برخی اوقات به آن منبع تغذیه هم میگن باید چندین خصوصیت را داشته باشد که هیچ صدمه ای به سیستم شما نزند ، مانند قدرت وات کافی ، استقامت در برابر نوسانات برق و درجه حرارت پایین که اگر این خصوصیات را داشته باشد احتمال صدمه خوردن به سیستم شما کاهش میابد.

ما در این مقاله میخواهیم پاور قدرتمند 1030 وات GREEN را معرفی کنیم ، که بعد از تحقیقات و آزمایشات مختلف متوجه شدیم این یک نوع پاور خوب برای انواع سیستم های کامپیوتری محسوب میشود ، به همین دلیل ما در این مقاله به برسی این پاور میپردازیم.

اسم مدل کامل این پاور GP1035B میباشد که خوشبختانه در بازار های ایران هم پیدا میشود. یکی از نکات جالب این پاور ، استفاده از خازن های  NCC105 ژاپنی هست که در کمتر پاور های تولید شده دیده میشود.

دیگر نکته جالب این پاور آبکاری طلا قسمت کانکتور ها بوده که باعث شده ضریب اتصال ها بهتر عمل کند و به همین دلیل قیمت این پاور کمی گران تر میباشد.

این پاور به خاطر طراحی خنک کننده و جاسازی 2 عدد فن بی صدا توانسته جزء یکی از بی صدا ترین و خنک ترین پاور ها محسوب شود ، همچنین اگر شما حداکثر استفاده را از این پاور بکنید باز همان صدای کم و درجه حرارت نسبتا کمی را خواهید داشت.

وزن این پاور حدود 4 کیلوگرم هست که یکی از سنگین ترین پاور های موجود در بازار هست ، البته باید توجه کرد که قدرت آن 1035 وات هست و تقریبا ابعاد کوچکی دارد.

در کل اگر بخواهیم یک پاور خوب برای سیستم گران قیمت شما معرفی کنیم GP1035B هست چون آن یک پاور کامل و در عین حال قدرتمند هست و هیچ وقت در برابر کامپیوتر شما کم نمیاورد.

دیگر قابلیت های این پاور:

– قابلیت پشتیبانی از 3 کار گرافیک

– قابلیت پشتیبانی از 20 هارد و درایو

– چهار خروجی 12 ولت

– مقاوم در برابر نوسانات برقی

– کنترل خروجی ها

-کابل های خروجی کاملا محافظت شده و ایمن

– 120 هزار ساعت عمر مفید دستگاه

– انواع مختلف کانکتور

– طراحی زیبا

این پاور در بازار ایران با گارانتی تقریبا حدود 160 تا 190 هزار تومان فروخته میشود ، و ما آن را به شما پیشنهاد میکنیم.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. با سلام من یک تکنیسین دستگاههای سخت افزاری شاغل در یک شرکت بزرگ در تهران هستم
    یکی دو سالیست که کیفیت پاور های گرین پایین آمده وپس از 8 ماه تا یکسال کار روی یک پی سی خانگی دچار مشکلاتی از قبیل نوسانات جریان خروجی و… می گردند که این ایراد بسیار اساسی بوده و در بسیاری از مواقع باعث سوختن اکثر قطعات (مادربرد-cpu-برد هارد-گرافیک و…) میگردد . امیدوارم شرکت گرین کیفیت کارهای خود (پاور و کیس) را بالاتر ببرد .

    1. سلام بر دوست عزيزم آقا مرتضي بابت اطلاع رساني در مورد اين مشكل در پاورها ازتون ممنونم و اميدواريم كه شركت گرين بفكر اين معضل باشه و همونجور كه خودتون فرمودين اين معضل رو برطرف كنه… .

  2. سلام . متاسفانه ضعیف تر شدن که بهتر نشدن این پاور های …
    مادر برد سیستم من رو داغون کرد . تازه 4 ماه ود که اینم سیستم رو جمع کرده بودم. 160000 پول برد بود.
    100 رحمت به چینی ها!!!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *