سرگرمی جمعه : بازی سه گانه دوم(Doom Triple Pack)

  • 1389/4/4
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

خوشبختانه تنها 6 روز هفته سر کاریم اما  همین هم کافی است که به خاطر استرس های کاری مریض شویم. امروز قصد داریم با معرفی یک  بازی اول شخص تیراندازی به نام Doom که حتما با آن آشنایی دارید یک  تجربه کلاسیک  داشته باشیم.

Doom Triple Pack

مجموعه بازی سه گانه Doom  برای بازی خور ها یک کلاسیک اول شخص تیراندازی دوست داشتنی در قالب فلش به ارمغان می آورد بازی ها عبارتند از Doom ، Heretic ، Hexen و… کافیست بازی مورد علاقه خود را انتخاب کرده و لذت ببرید.

برای اموزش نحوه کنترل های بازی بر روی Controls  کلیک کرده تا بیاموزید نحوه ی به حرکت در اوردن شخصیت های بازی توسط شما چگونه است.

هر یک  از بازی ها دارای گزینه های تنظیم مخصوص خود بوده که می توانید با استفاده از آنها سبک بازی را به دلخواه تنظیم کنید.

بازی فوق مشهور دوم!… هر بازی  این مجموعه برای داشتن سرعت و روانی کافی نیاز به اتصال نسبتا پر سرعت  اینترنت دارند (البته نه خیلی پر سرعت!)

اگر شما از  کار با برنامه های آماری صفحه گسترده و جلسات کاری خسته شده اید و می خواهید حداقل یک روز از هفته را هم در تفریح و سرگرمی سپری کنید چه راهی در دسترس تر از یک بازی کامپیوتری؟  آنهم Doom Triple Pack  که می توان از بسیاری از جهات برای شما سرگرم کننده باشد. اگر شما به دنبال بازی های سرگرم کننده دیگر برای گذران بعد از ظهر یک روز تعطیل می باشید معطل چی هستید مقالات ما را برچسب سرگرمی جمعه چک کرده و منتظر مقالات آتی هم باشید!

بازی Doom Triple Pack

منبع:howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *