7 بازی سریعی که می توانید در گوگل سرچ بازی کنید

  • 1389/5/5
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

جستجو در گوگل و بازی دو مقوله ی مجازا از یکدیگر هستند . باور کردن اینکه صفحه ی خانگی وانیلی  گوگل مانند یک پلاتفورم بازی آن لاین عمل می کند خیلی سخت است ولی شش بازی که که در Google Earth  وجود دارد به ما ثابت می کند که گوگل استفاده های خیلی بیشتراز معمولی دارد .

البته Google Search را به خوبی نمی توانید در Google Earth تشخیص دهید ولی اگر به قسمت زیرین آن توجه کنید خواهید دید که یک سری بازی سریع بر پایه ی گوگل سرچ وجود دارد. بیشتر این بازی ها در اطراف نتایج نمایش داده شده ی  جستجو  قرار دارد.

می توانید هر اسمی که دلتان بخواهد بر روی این بازی ها بگذارید اسمش را وقت تلف کردن یا هر چیز دیگری بگذارید به هر حال به مرور زمان شما به آنها معتاد خواهید شد. ولی بهترین چیزی که بر پایه ی گوگل بودن دارد این است که این بازی های آنلاین مجانی عملا ‘office proof’ هستند به این معنی که به راحتی قابل دسترسی هستند و از محدودیت هایی که برای این دسته وجود دارد آزاد است.

این هفت بازی عادی گوگل  که در ادامه می آید ، می تواند چیزی باشد که وقتی نسبت به استفاده های معمولی از موتور جستجو احساس بی حوصلگی کردید از آن ها استفاده کنید. در ادامه به معرفی چند تا از آنها می پردازیم

Pacman

در این بازی کارکتر زندگی اش را در نقش  یک احمق شروع می کند تا سی امین تولد PAC-MAN  را جشن بگیرد.این بازی ترکیب هدر رفتن 4,819,352 ساعت و    120میلیون دلار را به پایان می رساند. این بازی فقط یک بازی ساده نیست و طوری است که  شما می توانید آن را به طور جالبی با یک سکه بازی کنید.  بازی Pacman در سری بازی های گوگل به شدت در حال محبوب شدن است به طوری که اکنون برای خودش یک صفحه ی اختصاصی دارد . PAC-MAN بی انتها باقی می ماند

Gwigle

بازی Gwigle بر اساس حدس زدن نتایج جستجو ها بنا شده است. این بازی این طور است که یک سری سئوال پیرامون یک سری مطالب است شما با پاسخ دادن به آنها به مرحله و قسمت بعد می روید

بازی پازل نیز سئوالات خود را از  Google Maps ، عکس ها و دیگر برنامه های گوگل مانند ماشین حساب  می گیرد. که باعث می شود وقتی سطح بازی بالا می رود سخت تر شود. این بازی باعث می شود که به سادگی از راههای گوناگون از جستجو در گوگل استفاده کنید .

می توانید یک بازی مشابه  سئوالی بر مبنای پرسش و جستتجو در What Did I Search For بازی کنید.

GoogleWhack

لم کار بر این اساس است که یک پرسش که از دو کلمه ساخته شده است را بدون نقل قول طوریکه که فقط یک پاسخ داشته باشد را بسازید .کیفیت  کلمه ها باید از 4 تا 30 حرف برای بازی Whack باشد. تعدادی قوانین و قاعده برای این بازی وجود دارد که شما می توانید آنها را در سایت پیدا کنید. همچنین در سایت قسمتی وجود دارد که  می توانید مجموعه ای از کاربران را مشاهده کنید.

این بازی یک بازی فکری واقعی است برای اینکه  شما از کلمه ها خبر ندارید و بنابراین مجبور هستید که فکر کنید . این واقعیت که این بازی از نظر کلمات جستجو شده  منحصر به فرد است و تازه در میان کاربران جا افتاده است آن را بی نظیر و یکتا کرده است .چیزی که در مورد این بازی جالب است این است که زمانی که این بازی منتشر شد کلمات در نتایج جستجو بیشتر از یک بار نمایش داده می شدند.  در واقع بازی Googlewhack یک بازی کاملا محبوب در میان کاربران اینترنت است.

Googlefight

فرض کنید این یک تغییر چهره بین دو کلمه ی کلیدی است . کلمه ای که در نتایج جستجوی گوگل بیشتر نمایش داده شود برنده است. بعد از اینکه دو کلمه ی کلیدی وارد شدند دو آیکن گرافیکی در صفحه نمایش ظاهر می شوند و با هم مبارزه می کنند و در نهایت یک نمودار میله ای نتایج مقایسه را نشان می دهد. از نوار کناری مبارزه های کلاسیک را انتخاب کنید تا یک سری مقایسه های خنده دار ببینید. بازی Darth Vader به طرو آشکارا محبوبیت بیشتری دارد .

Guess-the-Google

Guess-the-Google شبیه به بازی Gwigle است ولی به جای کلمات بر پایه ی جستجوی کلمات در گوگل است. در شروع شانزده تصویر به صورت ستونی نمایش داده می شود. راه حل به این صورت است که حدس بزنید کلمه ی کلیدی که این 16 تصویر مشابه  را به هم مرتبط می کند چیست. و شما 20 ثانیه زمان دارید که این کار را انجام دهید. بازی 10 مرحله ی جالب دارد و شما می توانید به سرعت آن ها را در مدت زمان کمی طی کنید. شما همچنین امتیاز زمان نیز دریافت می کنید.

در صفحه ی مشابه شما لینکی را پیدا می کنید که می توانید با کمک آن Montage-a-Google را بازی کنید. این بازی یک بازی خنده دار و رنگارنگ بر روی گوگل سرچ است. با استفاده از جستجوی عکس ها ابزاری داریم که با آن می توانیم مونتاز جالب و رنگارنگی در عرض یک ثانیه انجام دهیم. می توانید مونتاژ را بر روی دسکتاپ خود دانلود کنید.

Google Image Labeler

بازی Google Image Labeler کمتر شباهتی به یک بازی دارد و بیشتر شبیه راهی برای بهبود سرچ و جستجو در میان عکسها در گوگل  و همچنین راهی برای کمک به کاربران. این بازی را می توانید با یک هم بازی ، بازی کنید و این طوری خیلی خنده دار تر و جالب تر است . اگر هم کسی پیدا نشد خود بازی یک نفر را برای شما پیدا می کند که با هم بازی کنید. یک سری عکس به شما داده می شود و شما باید یکی از آنها را به عنوان لیبل و برچسب این گروه عکس ها در نظر بگیرید.

هرچه قدر حدس ها درست تر باشند امتیاز شما نیز بیشتر است. اگر شما برچسب مشابهی را با هم بازی خود انتخاب کنید امتیاز بازی برای شما منظور خواهد شد. بازی زمانی است بنابراین شما باید عجله کنید. اگر خوب عمل کنید و کار خود را ب درستی انجام دهید اسم شما در لیبل برد(تخته ی برچسبها)  ذخیره می شود.

Google Image Quiz

شما سه حدس می توانید بزنید تا بفهمید که عکسها راجع به چه چیزی است. عکس ها به طور نامنظم ناپدید می شوند. از گوگل سرچ استفاده می کنید ولی آنها رابطه ی متداولی باهم دارند. این بازی یک تست سریع مغزی است.

بعضی اوقات گوگل بازی هایی را اجرا می کند که در واقع ابزاری تبلیغاتی هستند . ما قبلا یکی برای رمز داوینچی داشتیم که مجبور بودیم ردپای جانسون برون را بگیریم. ( آخرین پیشنهاد برون)

سپس یکی دیگر از این ها سال قبل بوسیله ی گوگل آورده شد. با این حال این مسابقه کاملا رسمی است. شما می توانید ده روز در یکی از تستهای گوگل بمانید ولی یک چیز مسلما خیلی آشکار است : گوگل همیشه یکی چیزی در چنته دارد .

منبع : MAKEUSEOF.COM

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *