بررسی مختصر Sharpie ؛ مداد با گرافیت مایع

  • 1389/5/21
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

مداد مایع Sharpie را می توان همچون مداد معمولی استفاده یا آثار آن را پاک کرد اما به سبک خود بر روی کاغذ خشک می شود! (بررسی به همراه ویدئو)

به نظر نمی رسد پیش از این در مقالات خود به مداد پرداخته بودیم! ، اما بررسی این مداد خاص خیلی جذاب به نظر می رسد: Sharpie ؛ مداد مایعی  که از گرافیت مایع برای نوشتن و ترسیم استفاده می کند  تا حالتی شبیه خودکار داشته باشد، مانند مداد بتوان آثار به جا مانده از آن را پاک کرد، و  نوشته های انجام شده با آن مانند یک مارکر به تدریج روی کاغذ خشک می شوند! وبلاگ Sharpie می گوید مداد مایع در ماه سپتامبر در بازارها برای فروش عرضه می شود، اما  موفق شدیم از تولید کننده به صورت آنلاین دو عدد از این مداد را به همراه 6 پاک کن ویژه آن به قیمت 5 دلار خریداری کرده  و آنقدر برای ما جذاب بود  که به بررسی اولیه نمونه ای از آن و در جریان گذاشتن شما اقدام کنیم!

در بررسی ما هم این قلم اساسا  همانطور که توصیف شد عمل می کند، اگر چه آثار آن  به طور کامل پاک نمی شود، چون شما  از وسله ای شبیه خودکار با قلم نوک فلزی استفاده می کنید، هیچ راهی برای اجتناب از   تورفتگی کاغذ کمی وجود ندارد ، و تورفتگی ها روی کاغذ کاملا قابل مشاهده است. با این حال ، هنوز هم بهتر از هر خودکار با اثر پاک شونده ای است که ما تا کنون استفاده  کرده ایم ، و قطعا ظاهری مانند یک خودکار شایسته و کلیکی دارد، بنابراین ما نمی توانیم  از آن زیاد ایراد بگیریم. عجیب است ، وبلاگ Sharpie می گوید که 3 روز طول می کشد تا جوهر  مداد برای همیشه خشک شود، اما در پشت بسته نوشته است : 24 ساعت ، بنابراین ما به فکر افتادیم این مسئله را تست  کرده و ببینیم چه قدر طول میکشد – و بعد به شما اطلاع خواهیم داد.

فیلم  را پس از خواندن این نوشته مختصر تماشا کنید!

تصاویر بیشتری از مداد مایع Sharpie

منبع: engadget

دیگر منابع: Sharpie blog, Office Depot

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *