تاندربرد (Thunderbird) بتای 6 منتشر شد، لوگوهای جدید در راه هستند

  • 1390/5/10
  • ITTeach
  • 0

موزیلا اولین نسخه تاندربرد 6 نرم افزار ایمیل دسکتاپ را منتشر کرد. همانطور که می‌دانید موزیلا چند وقت پیش به فرایند انتشار فایرفاکس سرعت بخشید. این یعنی یک فرایند توسعه شتابدار با نسخه های جدید. پس از آن توسعه دهندگان تصمیم گرفتند تاندربرد را نیز به همان روند انتشار انتقال دهند. به همین دلیل است که تاندربرد 5 کمتر از یک ماه پیش منتشر شده است.

اولین بتای تاندربرد 6 قابلیت های پشگامانه جدید سرویس گیرنده ایمیل را معرفی نکرده است. قابل توجه ترین تغییر موجود در این نسخه پشتیبانس از Jumplists ویندوز سون می‌باشد که از طریق راست کلیک کردن بر روی آیکون تاندربرد در نوار ابزار ویندوز سون قابل دسترسی می‌باشد.

 

گزینه‌هایی برای نوشتن یک پیام جدید یا باز کردن نواد آدرس وجود دارد. بعنوان مثال فهرستی از آخرین ایمیل ها در دسترس خواهد بود. تغییرات دیگری که در صفحه اطلاعیه ذکر شده اند، نرم افزار Microsoft Outlook importing fixes، بررسی ایمیل‌های پیش فرض در توزیع لینوکس جدید و موارد اشاره نشده دیگری می‌باشند. باز هم چیزی وجود ندارد که شما را شگفت زده کند. با این حال، کاربرانی که می‌خواهند آخرین نسخه بتا را دانلود کنند می توانند از صفحه نسخه رسمی بتا آن را دریافت نمایند. نسخه تاندربرد 6 به تمامی زبان‌ها و برای تمای سیستم‌های عامل موجود می‌باشد.

با وجود روند انتشار پر سرعتی که اشاره کردیم، بیش از یک ماه و نیم طول نخواهد کشید که نسخه نهایی تاندربرد 6 توسط موزیلا منتشر شود. سین مارتل طراح تاندربرد در اخبار به لوگوهای جدیدی برای نرم افزار ایمیل Nightly و Aurora اشاره کرده است.

اسامی بطور کامل تصحیح نشده‌اند. می‌دانید که موزیلا تصمیم گرفته از اسامی مختلفی برای نسخه‌ها Thunderbird Nightly, Aurora و Beta استفاده کند. دو لوگویی که در بالا می‌بینید ممکن است برای کانال‌های Daily و Earlybird انتخاب شوند. عالی به نظر می‌رسند، شما چه فکر می کنید؟

 

منابع:‌ ghacks و soeren-hentzschel

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *