معرفي سرویس SmartPointment یک برنامه ریز معرکه برای قرارهای ملاقات

  • 1389/7/13
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

اغلب مشتریان از این که از طریق سیستم های خودکار پاسخ دهی مدت زیادی منتظر بمانند و پس از گذشت مدت زمان زیادی متوجه شوند که باید دوباره تماس بگیرند متنفرند. به کمک SmartPointment  به مشتریان خود اجازه دهید تمامی کارها و قرار های خود را بدون هیچ زحمتی و بدون گذشت از این مراحل قبلی انجام دهند.

سرویس SmartPointment یک برنامه ریز معرکه برای قرارهای ملاقات است که به مشتریان شما اجازه می دهد توانایی های خود را ببینند و سپس برنامه ی خود را تنظیم کنند . این ابزار همچنین به شما اجازه می دهد قبل از اینکه مشتریان شما  یک برنامه را تنظیم کنند ابتدا توانایی هایشان را بررسی کنند و سپس آنها برنامه ی قرار خود را تنظیم کنند. این ابزار همچنین به شما اجازه می دهد که  سئوالات تصویری مهمی را قبل از تنظیم کردن یک قرار بپرسید تا مشتری خود را بهتر بشناسید و بدانید که چه نوع قراری برای آنها مناسب است . این سایت از حسابهای مجانی برای شما و همچنین حق بیمه پشتی بانی می کند.

یک حساب مجانی به شما اجازه می دهد که بیشتر از 10 قرار را در ماه با یک پیام الکترونیکی مجانی به مشتریان خود یاد آوری کنید و برای یک دوره ی کوچک ماهانه می توانید برای مشتریان خود SMS یادآوری بفرستید. و نکته ی جالب اینجاست که شما حتی اگر صاحب وب سایت هم نباشید می توانید یک سیستم  SmartPointment برای خود تنظیم کنید.

ویژگی ها

مدیریت قرارهای مشتریان به صورت آنلاین

اجازه دادن به مشتریان شما برای تنظیم برنامه ی قرارها

پرسیدن سئوالاتی قبل از اینکه به آنها برنامه ی قرارهای ملاقات داده شود. تماما به صورت آنلاین

فرستادن ایمیل و اس ام اس های یادآوری

سازگار با iCal ، Google Calendar یا Outlook

مشاهده ی جزییات قرار ها برای آنالیز کردن بهتر

ابزارهای مشابه : YourAM, ZamaBook and AcuityScheduling

SmartPointment  را از اینجا بیابید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *