هیتاچی باریکترین هارد دیسک خارجی جهان را رونمایی می کند

  • 1389/8/13
  • مهدی صمصامی
  • 3

طی چند روز پیش شرکت بزرگ هیتاچی باریکترین هارد دیسک خارجی (External Hard Drive) خود را معرفی کرد. این سری هاردها دیسک که G-Drive نام دارند با تکنولوژی مخصوص هیتاچی با نام G-Technology فعالیت می کنند. هارد 2.5 اینچی جدید هیتاچی بسیار عالی و فوق العاده بوده و در ابعاد 128.6mm x 82mm (عرض) x 9.9mm (ارتفاع) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. پس با این اوصاف این محصول می تواند عنوان باریکترین هارد دیسک خارجی جهان را به خود اختصاص دهد. شما می توانید آن را با فایل های محرمانه پر کنید و در جیب‏تان بگذارید و پس از آن خیالتان از بابت همه چیز راحت خواهد بود!!

مایک ویلیامز، معاون مدیر کل هیتاچی می گوید : « گروه جدید هاردهای G-Drive باریک ما، در حال ساخت هستند تا راهی دیگر با قیمت مناسب برای کاربران به منظور ذخیره سازی با کیفیت بالا و دسترسی بیشتر و بهتر ایجاد کنند. »

این محصول در سطحی براق از جنس آلومینیوم قابل بازیافت قرار دارد و با حافظه 320GB ارائه می شود. با توجه به گفته های هیتاچی، می توان گفت این هارد می تواند تا 80 ساعت فیلم با کیفیت HD، ‏114 فیلم معمولی، 80000 آهنگ یا 160 بازی را در خود جای دهد.

اکنون این هارد به عنوان یک همراه برای ذخیره سازی اطلاعات در کنار لپتاپ های اپل مثل مک بوک پرو یا مک بوک ایر در نظر گرفته می شود و با قیمت حدود 100 دلار در فروشگاه های خرده فروشی اپل (یا فروشگاه های آنلاین) در دسترس می باشد. تا کنون اطلاعات بیشتری درباره سرعت یا بخش های دیگر این هارد اعلام نشده است.

منبع : www.HotHardware.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. ایول مهدی جون .
    از این زاویه که در تصویر دیده میشه ، شبیه به یک آیفون هستش ( از لحاظ باریکی و پهنا ) .
    هنوز که داخل ایران نیومده ، درسته ؟
    اگه اومده بود ، شاید یکیش رو میخریدم . قیمتش هم خوبه .

    1. البته یه کم از آی‏فون بزرگتره؛ ولی شبیهش هست.
      نه، هنوز تو ایران نیست. البته قیمتش نسبت به ابعادش مناسبه؛ وگرنه نسبت به حافظه اش زیاده. من خودم یه سامسونگ کره ای اصل 500 گیگ گرفتم 90 تومن. اندازه اش خیلی کوچیکه؛ ولی به باریکی این نیست.
      http://www.samsung.com/global/system/business/hdd/prdmodel/2010/1/8/228648G2_BL_P_525_330.jpg

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *