Microsoft Kinect در راه فروش در آمریکای شمالی

  • 1389/8/19
  • ITTeach
  • 2

کینکت . تجهیزات حس کننده حرکت مایکروسافت برای ایکس باکس 360 این هفته در آمریکای شمالی به فروش رفت، و از این طریق به دارندگان 360 این امکان داده شد تا با حرکت بدنشان ، موارد را انتخاب کنند. مایکروسافت امیدوار است که این شیوه جذاب تر از روش های ارائه شده توسط نینتندو و سونی ، که هر دو همچنان کاربران را ملزم به نگهداشتن نوعی کنترلر می کنند، باشد. کینکت تنها از بدن شما استفاده می کند و سیستم دوربین حرکت سه بعدی را ضبط کرده و آنها را تبدیل به بازنواخت می کند.

مایکروسافت از یک NYC بزرگ برای عرضه محصول استفاده کرد ، گزارش ها حاکی از آن است که مایکروسافت امیدوار است 5 میلیون از این محصول را در ظرف یک سال به فروش برساند. کینکت 17 با فهرست های فعال شده در این فصل تعطیلات در دسترس خواهد بود. خود دستگاه کینکت را می توانید به قیمت 99/149 دلار بخرید. اگر شما یک ایکس باکس 360 هم لازم دارید، همه این ها در کنسول  ایکس باکس 360 چهار گیگا بایت همراه با کینکت که شامل کنسول جدید  ایکس باکس 360 چهار گیگا بایت ، سنسور کینکت و Kinect Adventures است به قیمت 99/299 دلار فروخته می شود.

منبع: hothardware

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام
    من دنبال وسیله ای مثل کینکت هستم تا بشه روی کامپیوتر یا تلوزیون باهاش بازی هایی که بصورت حرکتی انجام میشه و کاربر باید خودش فعالیت فیزیکی داشته باشه رو انجام بدم.
    خیلی هم اهل بازی های آنچنانی و گرافیک خفن و سطح بالا نیستم که بخوام بابتش بالای ۱۷۰۰ پول بدم و یه xbox بخرم (چون نمیخوام بشینم یه گوشه و جوی استیک بگیرم دستم بازی کنم)
    ممنون میشم راهنمایی کنید که باید چه وسیله ای رو خریداری کنم؟آیا اصلا وسیله دیگه ای مثل کینکت وجود داره که با سیستم عامل های ویندوز یا اندروید کار کنه یا حتما باید فقط برم سراغ xbox ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *