تعداد مطالب گویاآی‌تی از مرز ۲۰۰۰ پست گذشت!

  • 1389/10/30
  • سهيل آرمان خواه
  • 66

پس از گذشت حدودا دو سال از فعاليت مجله اينترنتي گويا آي تي اين مجله اينترنتي توانست با نويسندگان خوب و توانمندش و همچنين مديريت عالي آقاي حسين ميري بيش از 2000 مقاله و خبر در زمينه هاي آي تي و وب و حتي نجوم و … منتشر كرده و حدود 2000 مشترك ثابت بدست آورد.


اين موفقيت را به آقاي ميري و جامعه آي تي دوستان ايراني تبريك ميگوييم

جا دارد بحث مختصري داشته باشيم درباره كيفيت عملكرد سايت و پتانسيلهايي كه اين درگاه دارد و نقاط ضعف آن

شما نيز تنها تبريك گوينده نباشيد و در بحث شركت كنيد.

يكي از نقاط قوت و برجسته گويا آي تي استفاده از پوسته بسيار عالي ايست كه منحصرا براي گويا آي تي طراحي شده و بالحق براي يك مجله اينترنتي پوسته مناسبي است.البته در اين ميان مكاتباتي با آقاي ميري داشتم و گله كردم از اينكه چرا تنها 14 مطلب در صفحه اصلي سايت نمايش داده ميشود؟

ايشان اين قضيه را تاييد و قبول دارند كه اين تعداد خيلي كم است و قول اين را دادند كه اين مشكل را برطرف كنند چرا كه در حال حاظر روزانه 6-7 مقاله از طرف نويسندگان در مجله به چاپ ميرسد و بنابراين مقالات ارزشمند اين سايت تنها 2 روز اجازه دارند در صفحه اصلي سايت بدرخشند.كه اين از ديد نويسندگان پر تلاش اين سايت بسيار تلخ و ناراحت كننده است.

در بررسي ديگر و مكاتباتي كه با آقاي ميري داشتم در مورد اسلايد شوي بالاي صفحه نيز بحث كرديم و اين باكس چند سري اصلاح و اديت شد!البته هنوز هم مشكل دارد و آقاي ميري نيز در جريان اين مشكل هستند و قول اصلاح آن را  داده اند.همانطور كه ميبينيد اين باكس عملا كاربردي ندارد و تنها به نمايش لوگوي كوچك چند تا از مطالب ويژه سايت بسنده كرده است و حتي بازديد كنندگان نميتوانند تشخيص دهند كه اين لوگوي كوچك مربوط به چه موضوع يا مقاله اي است!

همچنين در مكاتباتي كه با آقاي اژدري يكي از نويسنگان فعال گويا آي تي داشتم در مورد صفحه شخصي (با پوسته اختصاصي گويا آي تي و اسلايد شو ي تصوير و ديوار مكاتبه براي ارتباط برقرار كردن بازديدكنندگان با نويسندگان) نيز مطرح شد كه آقاي ميري نيز در جريان اين مكاتبات هستند و حرفهايي زده شد كه ان شا الله عملي بشود!


بيش از اين به نقد و حرف و حديث ها نميپردازم

خوب است به مناسبت اين موفقيت با ارزش چند خطي درباره محسنات اين سايت بگويم.

بعد از حدود 5 سال فعاليت مستمر در وب فارسي و مخصوصا فروم بزرگ پي سي ورد و مطالعاتي كه درباره آي تي داشتم احساس كردم كه نبايد تنها مصرف كننده باشم و بايد خودم نيز به عنوان نويسنده شروع به فعاليت كنم.در آن زمان با آقاي نويد كاشاني نويسنده وبلاگ معروف عصرونه در ارتباط نزديك بودم و بعد هم كه عصرونه بسته شد و تبديل شد به مجله اينترنتي پريانا در همين حين بود كه با مجله اينترنتي گويا آي تي نيز آشنا شدم و شروع به مكاتبه با اين دو مجله كردم و موفق شدم نويسده اين دو مجله خوب شوم.از همان ابتدا شروع به خرده گيري از نقاط ضعف اين سايتها كردم(آدم خرده گيري هستم)و ديدم كه حرفهام در مجله گويا آي تي بيشتر خريدار داره و در كل بيشتر با گويا آي تي ارتباط برقرار كردم اين شد كه آقاي نويد كاشاني و مجله خوبشان رو كنار گذاشتم و با گويا آي تي به طور جدي فعاليت خودم رو ادامه دادم و الان هم از اين انتخاب بسيار راضي هستم


آقاي ميري و ديگر دوستان علاوه بر انتشار مطالب داغ آي تي به مديريت خوب اين سايت هم ميپردازند و خم به ابرو نياورده اند كه اين امر مسلما نتيجه اي بسيار خوب را حاصل ميدهد و فكر ميكنم كه در سال آينده عنوان برترين مجله اينترنتي ايران را از طرف فستيوال وب ايران كسب كنيم.

يكي ديگر از دوستاني كه در اين بين فعاليت خيره كننده اي دارند آقاي محمد رضا ارجمندي هستند كه مسلما با مطالب ايشون آشنايي داريد ايشون در كنار آقاي ميري بيشترين تعداد مقاله رو براي گويا آي تي نوشتند طوري كه حالا حالا ها پرچم دار هستند در اين زمينه و كسي به اين دوستان نميرسد!كه اين نيز جاي تقدير دارد.

جا دارد كه اينجا آز آقاي آرمان ارجمند مديريت محترم وبسايت سورن بلاگ نيز تشكر كنيم به خاطر طراحي بسيار زيبا و منحصر بفرد پوسته گويا آي تي.

با تيم گويا آي تي بيشتر آشنا شويد


چند پيشنهاد:

  • چندي پيش با مسئولان سايت بلاگها همكاري اي داشتم و در وبلاگ خودم يك نظر سنجي جامع درباره عملكرد و كيفيت بلاگها و نظرات كاربران در اين مورد ترتيب دادم كه با استقبال زيادي از طرف مسئولان سايت و كاربران مواجه شد و قرار شد در اول بهمن ماه نيز شماره دوم اين نظرسنجي رو به طور جامعتر و مفصلتر منتشر كنم!آيا بهتر نميبينيد كه آقاي ميري نيز چنين اقدامي انجام بدهند و در زمينه كيفيت گويا آي تي و جويا شدن نظر كاربران نظرسنجي جامعي ترتيب بدهند؟مسلما الان براي اين كار بهترين زمان است!
  • نظرتون راجع به برگزاري فستيوال هاي ويژه و مخصوص گويا آي تي چيست؟فستيوالهايي مثل مسابقه طراحي والپيپر-مسابقه طراحي افزونه و نرم افزار براي گويا آي تي – و …
  • آيا بهتر نيست كه يك سيستمي ايجاد بشه و مقالاتي كه توسط نويسندگان منتشر ميشه توسط ساير نويسندگان (يا كاربران) امتياز دهي بشه تا كم كم نويسندگان ضعيف از قوي متمايز بشن و يا حذف بشن؟از نظر بنده در حال حاظر تعداد نويسندگان گويا اي تي خيلي زياد هستند و همين امر باعث شده كه روزي 7 تا مقاله براي انتشار وجود داشته باشه و اين موضوع كيفيت كار رو پايين آورده و از طرفي مقالات با ارزش تنها 2 روز امكان درخشيدن در صفحه اصلي سايت رو دارند و بعد از دو روز درخشش اونها تقريبا از بين ميره و اين خيلي خيلي بد هست!
  • آيا بهتر نيست صفحه اصلي سايت گونه اي طراحي بشه كه مطالب بيشتري رو براي نمايش در خودش جاي بده (مثلا 25 مطلب در صفحه اصلي)اين يك راهكار براي كمرنگ شدن نقيصه بالاست!
  • درج تبليغات در بين عناوين مقالات در صفحه اول (تغييري كه جديدا ايجاد شده است)چندان جالب نيست بهتر نيست جاي قرار گرفتن اين مقالات اصلاح بشه؟

منتظر خواندن نظرات شما كاربران هستيم.تنها خواننده مطلب نباشيد و در بحث شركت كنين لطفا

خبر ويژه:

بزودي مجله الكترونيكي گويا آي تي بر روي لوح فشرده! كه در زير تصوير از اين لوح فشرده را مشاهده مي‌كنيد

و همچنين راديو گويا ! رسانه اي متفاوت از متفاوت ترين مجله اينترنتي ايران

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 66 دیدگاه
  1. سلام
    ممنون سهیل جان بخاطر نوشتن این مطلب و بیان پیشنهادات عالی شما.
    بدون شک مجله گویا آی‏تی تا به حال یکی از موفقترین سایت در زمینه IT بوده و خواهد بود. امیدوارم این موفقیت همینطور ادامه پیدا کنه. همینجا جا داره از آقا حسین بخاطر مدیریت قوی و عالیشون تشکر کنم…
    همچنین امیدوارم من هم بتونم مثل بقیه نویسندگان مطالب خوبی رو ارائه کنم (گرچه مدتی هست مطلب جدیدی ارسال نکردم).
    همچنین یه پیشنهاد هم دارم. به نظرم اگه هر نویسنده واسه خودش یه صفحه تقریبا شخصی داشته باشه که خواننده ها بتونن با نویسنده ها ارتباط برقرار کنن، بهتر هست. البته این فقط نظر من هست.

    موفق باشی

    1. اين يه نمونه صفحه هر نويسنده https://www.gooyait.com/author/soheil_armankhah/
      لطف كن پيشنهادت رو دقيق تر بگو
      مثال چي ميخوايي تو صفحه شخصي هر نويسنده باشه؟

    2. منظورم یه چیزی مثل پروفایل بلاگفا (البتی خیلی جزئی تر) بود که امکان ارتباط برقرار کردن راحت تر بشه. در مورد مطالب صفحه اول هم کاملا با سهیل جان موافقم…

    3. يعني يه چيزي باشه كه بشه با نويسنده در ارتباط بود مثل جي‌تالك درسته؟

    4. مثل yammer يا سايت آيدنتيكا يا فرندفا هم بايد خوب باشه و توقعات رو ارضا بكنه

    5. ضمن تاييد حرفهاي حسين جان و تشكر از بابت نظر خوبت
      بايد بگم كه اين بحث رو قبلا در مقاله آقاي اژدري هم داشتيم و آقا حسين هم در جريانش هستند
      در مقاله اي تحت عنوان “پوسته وردپرس اختصاصي گويا آي تي”
      كه بحثش رو خودم راه انداختم و آقاي اژدري هم پيشنهاد همكاري دادند

  2. 1.در مورد نظر سنجي اين رو بگم كه همينك بخش فني آقاي آرمان طاهريان در حال تهيه سيستمي هستند ويژه تا هم قره‌كشي بتونيم انجام بديم و جوايزي رو هم اهدا كنيم خلاصه يه سيستم قوي.
    2.فستيوال هم تو فكرش هستيم تا با سيستمي قوي فستيوالي خوب راه‌اندازي كنيم.
    3.در مورد سيستم امتيازدهي ما نميخواييم كه سايت سنگين بشه و تموم سعي و تلاشمون رو ميكنيم تا سايت سنگين نشه و باز هم بايد مشورت بشه و بيشتر تخصصي كار بشه
    4.در مورد صفحه اصلي هم بايد با چندتا طراح سايت صحبت كنيم و از هر كدوم بخواييم تا يه صفحه اصلي برامون طراحي كنن تتا يه صفحه اصلي مفيد و عالي داشته باشيم
    5.در مورد قرار گرفتن تبليغات هم بايد فكري كرد خودم هم قبول دارم

    اما منتظر بخش جديد ما يعني راديو گويا باشيد كه جمعه‌ها ساعت 10:30 دقيقه صبح منتشر ميشه
    اميدوارم متفاوت باشيم

    1. مثل هميشه عالي و فعال
      تشكر
      خسته نباشيد

  3. تبریک می گم به دوست عزیزم حسین میری و تمام نویسندگان و کاربران سایت و تشکر از سهیل عزیز بابت این پست.

    1. سلام آرش جان چند تا پيشنها ميدادي واسه پيشرفت سايت و بهتر شدنش
      دوستان هم ميتونن پيشنهاداتشون رو بدن

    2. مرسي آقاي اژدري
      مرسي آقا حسين
      پيشنهاد و نظر و بحث يادتون نره

  4. اول از همه تشکر می کنم از آقای حسین میری بابت مدیریت خوب سایت و اینکه در این 10،11 ماهی که با سایت همکاری می کنم و مطالبی منتشر می کنم با وجود برخی مشکلات هاستینگ و DOS باز هم سایت رو به خوبی جمع کرده اند و مطالب بسیار جالبی در این سایت دیده ام و خودم هم مانند بسیاری خوانندگان از این سایت چیزها آموخته ام که بسیار مفید و کاربردی بوده و بی شک گویا آی تی یکی از سایت های موفق در این زمینه بوده است
    از دوست عزیزم سهیل هم تشکر می کنم که در این مقاله بنده حقیر رو مورد توجه قرار داده . هر چه بوده ادای دین بوده به دوستان و خوانندگان عزیز و ایشالا که بتونم از این به بعد هم با وجود درسهای دانشگاه (تازگی دارم ارشد می خونم!) در خدمت این سایت دوست داشتنی و خوانندگان دوست داشتنی ترش باشم
    از دوستان نویسنده هم تشکر کرده و بهشون خسته نباشید می گم و ایشالا که بتونند مطالب مفیدی رو مانند قبل به محتوای فارسی وب در حوزه فناوری اطلاعات اضافه کنند

    1. انشالله محمدرضا جان
      عزيز سايت به مطالب شما نياز داره و اميدواريم كه همكاريتون ادامه داشته باشه
      راستي
      نظري، پيشنهادي نداري براي پيشبرد روند كاري سايت

    2. مرسي
      قابلي نداشت.بايد تقدير ميشد از شما.اگر نميشد كه خداييش نامردي بود.
      تبريك بابت كارشناسي ارشد!

  5. باسلام
    منم جزو نويسنده هاي سايتم هرچند كم نوشتم……..اما مباركه
    موفقيت هاي زيادي در راهه
    از محسنات اين سايت داشتن نويسندگان توانمند و منظمي هست كه بار علمي خودشون رو از اينجا منتشر ميكنند..
    و راز وفاداري تمام نويسنده ها به اين سايت مديريت خوب آقاي حسين ميري است…..صميمانه به ايشان تبريك مي گم…
    من خودم شخصا توي چندتا سايت مينوشتم ولي چون مديريت درست حسابي از مديرانشون نديدم ترجيح دادم كار توي چند سايت رو رها كنم و بيام فقط اينجا بنويسم…….اين نشان از مديريت خوب آقاي ميري هست…..
    بهترين ها هميشه لايق بهترين هاست…….
    مباركه مبارك مبارك

    1. سلام و خسته نباشيد
      اين لطف شماست و بزرگواري شماست

      راستي پيشنهادي داريد در زمينه پيش‌برد سايت حتما ارائه كنيد.

    2. واقعا تاييد ميكنم
      حرف دل من هم بود

  6. خوب من یک پیشنهاد میدم که خیلی وقت پیش که هنوز سایت تازه کار بود به حسین میری گفتم ولی عملی نشد.
    اینکه گویا آی تی با این همه نوبسنده فعال و کوشا و کاربران دائم وجود یک تالار گفتمان خالیست.
    بازم از این لحاظ من می تونم در بهترین نحو احسن یک تالار گفتمان مانند http://ittop.ir/ ایجاد و مدیریت کنم.
    در کل من جای خالییک محیط صمیمی که بین نویسندگان و کاربران دوستی فراهم کنه و باهم بیشتر آشنا کنه خالی میبینم.
    یعنی اینکه یک جایی باشه بیام بحث کنیم
    از اطلاعات هم استفاده کنیم و با هم به صحبت مجازی بشینیم.

    1. من با فروم موافق نيستم.فروم هم قديمي شده و هم براي دوستي وارتباط كمي خسته هست.بهتره از سيستمي مثل فرندفا منتها كوچيكتر و مختصر تر استفاده كنيم
      ميتونيم از سايت yammer يا آيدنتيكا استفاده كنيم كه براي شبكه خصوصي هم يشه استفاده كرد
      http://www.sharetronix.ir/

    2. آرش جان یه بخش برای نویسندگان طراحی کن تا بتونن با هم در ارتباط باشند و با همدیگه تبادل نظر داشته باشند
      و بی زحمت توضیحات و نمونه قالب رو برام ارسال کن
      روی ساب دامین گویا میاریمش بالا

    3. خوب وردپرس که نمیشه و دردسر زیاد داره و نمی تونه چیزی که ما می خواهیم فراهم کنه.
      سهیل عزیز سیستم http://sharetronix.ir/persian/ را معرفی کرد که به نظرم سیستم عالی و رایگان است.
      ساب دومین رو انتخاب کنید تا من سیستم رو نصب و طراحی شخصیش کنم .

    4. about me
      me
      log
      face
      profile
      contact with me

    5. آره سرويس http://sharetronix.ir/persian/ چيز بدرد بخوريه
      اگر هم نشد ميشه از يامر يا آيدنتيكا كه خودم در موردشون مقاله اي نوشته بودم استفاده كرد

  7. پيشنهاد من اينه كه به خيل عزيزاني كه دائما پي ام مي دن و تمايل دارند نويسنده سايت باشن اين فرصت رو بديد …..و به چند نفر اكتفا نكنيد ……بذاريد همه افراد خودشون رو با گويا به ديگران بشناسونن و همچنين …مطالبشون رو از اينجا نشر بدن
    پيشنهاد بعدي من اينه اگه ميشه سايت رو چند زبانه كنيد………انگليسي اردو ..عربي و…

    1. من نظر شخصي خودم رو مي گم . مطمئنا خيلي از افراد دوست دارند در جاي مناسب مطلب انتشار بدند و تقريبا شناخته بشوند ولي آيا هميشه اين امر امكان پذيره ؟ الان شما “مجله ماشين” يا “ماه نامه اطلاعات علمي ” يا … رو خونديد ؟‌ مي دونيد چند نفر هستند كه هر ماه به دفتر مجلات براي چاپ مطلبشون نامه مي فرستند ؟‌ الان شايد با خودتون بگيد كه اون مجله رسمي و اسم و رسم داره ولي اينجا محيط مجازيه ولي در اصل تفاوت ها خيلي زياد نيست . خيلي از افراد دوست دارند در سايت Engadget مطلب ارسال كنند در سرتاسر جهان ولي براي مديريت و مدير نويسنده ها اين امكان وجود نداره كه همه مطالب رو چاپ كنه چن اگر چنين سايتي بخواد هر مطلبي براش مياد رو انتشار بده هر روز بايد چند صد صحفه مقاله رو چاپ كنه و اين يعني هيچ كس طرف اين سايت نمياد . گاهي اوقات ديگه چاپ مقالات پي در پي جواب نميده و با مديريت و كيفيت خوب مطالبه كه خواننده جذب ميشه ،‌اميدوارم متوجه منظورم شده باشيد.

      در مورد دو زبانه كردن زبان سايت هم فكر كنم خيلي زوده ،‌همين حالا ميشه با چند تا تغيير و اضافه مترجم گوگل به هر زباني سايت رو ترجمه كرد ولي زبان با معناي واقعي و صحفه جداگانه و فعل و فاعل درست و … نيازمند يك گروه جديد است كه گفتم خيلي زوده .
      اينها نظرات شخصي بنده بود.شايد نظر مديريت فرق كند.

    2. متوجه ام
      اين همون حرفي هست كه من در مطلب بالا بهش اشاره كردم و آقاي ميري هم قبولش دارند
      نبايد كيفيت فداي كميت بشه و ضمنا بايد صفحه اصلي سايت هم گمجايش بيشتري داشته باشه
      هر دوي اين كارها قرار هست به زودي انجام بشه
      در ضمن فكر ميكنم راديو گويا هم بخش عظيمي از اين درخواست ها و نيازها رو جواب بده
      مثلا هر كسي كه حرففي براي گفتن داره يك پادكست براي خودش بسازه و براي گويا ارسال كنه

    3. كي گفته تعداد نويسنده ها كمه؟
      مثل اينكه مطلب بالا رو نخونديد!
      يكي از مشكلات گويا آي تي اينه كه روزي 7 تا مقاله به چاپ ميرسونه كه خيلي زيده و اين هم به دليل وجود نويسنده هاي متعددش هست
      به نظر من بهتره كيفيت رو فداي كميت نكرد

  8. سلام،جا داره من هم از زحمات مدير سايت “حسين ميري” عزيز تشكر كنم.قبلا هم به حسين جان در مورد نويسنده هاو دسته بندي مطالب گفته بودم ، من هم با سهيل آرمان خواه عزيز در مورد تعداد نويسنده ها موافقم كه زياد است و هر روز كه گوگل ريدر را نگاه مي كنم بيشترين پست هاي ممكن در ميان سايت هاي مشابه متعلق به گويا آي تي است ،‌به نظر من اگر كميت كمتر بشه و كيفيت افزايش پيدا كنه خيلي بهتر ميشه (من نمي گم كيفيت پايين است ولي از خوب بايد به عالي برسد)، نمي خوام حرف ها تكراي بشه در كل با بيشتر حرف هاي جناب “سهيل آرمان خواه” در مورد امتياز دهي و تفكيك نويسنده ها موافق هستم.الان گويا آي تي ديگه يك سايت برتر شناخته ميشه پس بايد مطالب هم برتر باشه.شايد يك مطلب جامع در مورد يك چيز كاربردي برابر با 10 پست مشابه ولي كم ارزش باشد،‌البته اين را بايد گفت كه نويسنده هاي گويا آي تي همگي با علاقه خودشون مطلب ميزارند و همه مشتاق هستند و اقعا سخته كه گزينشي بشند ولي براي كيفيت گويا آي تي لازمه.
    پيشنهادات :
    1-يك عضو تحريريه ثابت ايجاد بشه با تعدادي نويسنده فعال و … و ديگر نويسنده ها بايد مطالبشون از زير فيلتر عضوهاي ثابت رد بشه و بعد از مدتي كه پست هاي يك نويسنده امتياز لازم رو كسب كرد ميشه تصميماتي گرفت.
    2-صحفه شخصي كه در بالا گفته شد بسيار مفيد مي تونه كه نويسنده در اون اوضاع و احوال خودش رو بنويسه .
    3-انجمن به شرطي مي تونه مفيد باشه كه واقعا بهش رسيدگي بشه و نويسنده ها گويا در آن فعاليت مفيد داشته باشند و در كل پيشنهاد خوبي است.

    1. مرسي كه با نظراتم موافقيد
      درباره انجمن هم نظرم استفاده از http://www.sharetronix.ir/ هست نه فروم!

  9. درود
    ابتدا باید تبریک بگم…
    اولین باری که به مجله اومدم،چند ماه پیش،مطالب خیلی خفنی همیشه توی سایت دنباله توسط یکی از بچه ها لینک میشد که من رو به اینجا میکشوند…کم کم دیگه فیدش رو میخوندم…حتی درخواست دادم برای نوشتن در این سایت که خوشبختانه پذیرفته شد…ولی هیچوقت مقاله ای ننوشتم…(فرصتی نشد که بنویسم یا ترجمه کنم،یکی دو کاری که نوشتم هم تایید نشد!)
    اما انتقادی که میخوام بکنم اینه که الان خیلی راحت،تیتر مطالب رو میخونم و سریع مارک میکنم به عنوان خوانده شده و از کنارشون رد میشم!!
    میخوام بگم که برای من،اکثر مطالب،کاربردی نیست!!قبلا اینجوری نبود ولی…
    شاید جا داره که مطالب بهتری نوشته بشه…
    در هر حال،از زحمات همه ی دوستان در گویا تشکر میکنم و بهتون رسیدن به 2000پست رو تبریک میگم

    1. مرسي
      لطف دارين
      ان شا الله مطالب با كيفيت تري منتشر ميكنيم(به همت نويسندگان خوب مجله)

  10. منم از طرف خودم به حسین آقا ، نویسندگان و خوانندگان گویا آی تی تبریک عرض میکنم و امیدوارم گویا آی تی هر روز بهتر از روز قبل بشه .
    پیشنهادی فعلا به ذهنم نمیرسه ولی حتما اگه چیزی به نظرم رسید عرض میکنم .

  11. تبریکککککککککککککککککککککککککککککک!
    به همه ی دستندرکاران گویا IT !
    امیدوارم سایت روز به روز قوی تر بشه!

  12. منم تبریک میگم به گویا ای تی
    سهیل جان ممنون میشم یه هاستینگ خوب با قیمت مناسب بهم معرفی کنید ؟؟

  13. سلام
    تبریک به شما و کاربران گرامی
    موفقیت روز افزون شما رو از خدا خواستارم و خوشحالم به خاطر اینکه با شما اشنا شدم

  14. تبریک میگم به گروه گویا آی تی
    و انشاالله تبریک 200000000 پستتون بگم 😀
    نقد و بررسی سهیل عزیز هم جالب بود برام

  15. این خوبه ؟
    http://club.gooyait.com/
    سیستم رو به صورت تست نصب کردم
    ساب دومین رو هم club انتخاب کردم که اگر خوشتون نیومد عوضش کنم.
    بعد به مرور زمان امکانات بیشتر اضافه می کنم
    ببینید چجوریه ؟

    1. اول تشكر و اينكه خسته نباشيد بابت پياده سازي
      و دوم:ميشه كاري كرد كه تنها نويسندگان تووش اكانت داشته باشن و كاربران فقط بتونن باهاشون مكاتبه كنن؟
      هدف اصلي ارتباط نويسندگان با كاربران هست و اينكه هر نويسنده يك پيج كامل براي خودش داشته باشه

    2. نه فکر نکنم !
      چون اگر کاربر هم بخواد با نویسنده مکاتبه داشته باشه باید عضو سایت باشه !

    3. به هر حال وجود كلاب براي گويا آي تي لازم بود
      مگه نه؟

  16. وقت کردین یه کم دیگه از خودتون تعریف کنید / من خواننده صفحه اینترنتی شما هستم و مطالبتون به نظر من خوب است ولی عالی نیست / شما برای رسیدن به پست 2000 داشتین پک والپیپر در این صفحه قرار میدادین / در کل مشک آن است که خود ببوید – نه آنکه عطار بگوید — دیگر کپی مطالب و ترجمه تنها چند وبلاگ خارجی که این همه ……

    1. شما جايي رو پيدا كنيد كه خودشون مطلب توليد كنن
      اين هم يه نمونه توليد مطلب هستش
      موفق باشيد

    2. ببينم خودت هم بلدي اين كپي برداري رو بكني يا نه؟
      يه چيزي بگو كه منطقي باشه
      اين مجله و مطالبش تا الان كه كمتر از 2 سال از عمرش ميگذره نزديك 2000 نفر مشترك داره
      شما و مطالب غير كپي برداري شدتون چقدر طرفدار دارين؟
      در كل بايد بگم:
      برو بابا………..

    3. چشم میرم بابا
      قصد بی احترامی به گویا آیتی رو نداشتم
      همان طور که گفتم من این سایت را دنبال میکنم و گویا آی تی را دوست دارم –
      شما چرا همانند خوارج با بنده رفتار میکنید ؟ چیزی با عنوان انتقاد وجود خارجی دارد .

    4. انتقاد درست!
      گويا آي تي اصلا مطالب كپي رو قبول نميكنه چه برسه به اينكه بخواد چاپ كنه
      يعني شما اين رو نميدونستي؟

    5. سهيل جان شما نبايد با كاربرا اينطوري برخورد كني يكم دقت كن

    6. باشه
      شوخي بود بيشتر
      طرفم هم با جنبه بود

  17. تمام موفقیت های گویا آی تی را به نویسندگانش و مدیرانش تبریک میگم. واقعا عالیه
    چند پیشنهاد :
    ۱- فروم اصلا قدیمی نشده و شیرترانکس فقط خرج روی دست حسین جان میزاره!
    ۲- نام پیشنهادی فروم : “فروم گویا”

    1. اون پلتفرمي كه معرفي كردم رايگانه
      مثل سايت دنبالر و فرندفا ميشه نتيجش

    2. متسفانه من با هیچ کودومش موافق نیستم به دلایل زیادی که البته اینجا جای صحبت کردنش نیست!

    3. منم فكر نكنم با اين دوتا به نتيجه مطلوبي برسيم
      سيستمي كه ما ميخوايم پلي هست ميان نويسنده ها و كاربرا با امكان داشتن پروفايل شخصي و اختصاصي براي نويسنده ها نه همه !
      بايد رووش كار كرد

  18. من یه رفیق داشتم هر کاری که میخاست بکنه ، یه پروژه واسه خودش تعریف میکرد و معتقد بود که اینطوری خیلی کاراش رو با نظم بیشتری انجام میده و واقعا 90 درصد مواقع هم داخل کاراش موفق بود . به نظر منم باید یه پروژه جدید راه اندازی کنیم و یه سر و سامون اساسی به گویا بدیم .
    کارایی که میتونیم داخل این پروژه انجام بدیم میتونه موارد زیر باشه :
    1- مثلا تعداد مطالب داخل صفحه اصلی گویا بیشتر از تعداد فعلی بشه . حالا تعدادش بستگی به نظر مدیریت داره .
    2- بخش های ارتباطی سایت رو افزایش بدیم . مثل همین قسمت ارتباطات کاربران و نویسندگان و چیزای دیگه .
    3- چندتا اپلیکیشن ساده و کاربردی برای مطالب سایت ( که یکیش رو من نوشتم و با جناب میری دربارش صحبت کردم ) .
    4- اگه بتونیم ویدئوی آموزشی هم تولید کنیم واقعا عالیه . یعنی یه گروه ( یا همون نویسنده ها ) فیلم های آموزشی رو تهیه کنن و یه گروه دیگه وظیفه ادیت کردن اونا رو به عهده بگیرن .
    5- آموزش های صوتی هم شاید خوب باشه .

    البته اگه کار دیگه ای هم موند ، میتونیم در پروژه بعدی انجامش بدیم .
    واقعا باید گویا آی تی رو متفاوت ترین وبسایت در بین وبسایت های دیگه کنیم .
    اسم پروژه رو هم بزاریم ++Gooya ( گویا پلاس پلاس ) …….. 😀
    البته در همه این مواردی که عرض کردم ، نظر جناب میری حرف آخر رو میزنه .

    به امید پیشرفت روزافزون گویا آی تی …………

    1. اينجور كه من متوجه شدم و با حسين جان مكاتبه اشتم پروژه شروع شده و بايد منتظر بود تا نتايج رو ديد
      تقريبا همه مواردي كه من بهش اشاره داشتم رو آقا حسين تاييد كردن و گفتند كه دارن بررسي و اقدام ميكنن
      حالا يا الكي گفتن به ما و خواستن دلمون خوش باشه يا اينكه راست گفتن كه در اين صورت دمشون گرم

      تنها كاري هم كه از دست ما بر ميآد اينه كه صبر كنيم چون تيم تهيه و تداركات آقاي اژدري و شما و حسين خان هستين و ما هيچ كاره ايم
      ما كه فعلا صبر كرديم و ميكيم
      تعجبم از اينه كه چرا الان اين حرف رو ميزنين ؟مگه از اين اتفاقات و نظرات آقا حسين خبر نداريد؟اينجور كه به ما گفتن تيم داره كار ميكنه تا سايت رو اصلاح كنن

    2. سلام سهیل جون .
      بله درست میفرمایید . جناب میری فرموده بودن که بعضی از تغییرات رو اعمال میکنن . ولی من گفتم به روش اون رفیقم که عرض کردم عمل کنیم ، یعنی یه پروژه تعریف بشه و با قدرت هر چه تمام تر اهداف عملی بشن .
      سهیل جون اختیار داری ……….. شما اگه دوست داشته باشی و طرح و ایده ای در ذهنتون باشه که گویا آیتی رو بیشتر به رو جلو حرکت بده ، در این پیشرفت سهیم هستی . منم از طرف خودم کاری کردم تا بتونم سهمی در پیشرفت گویا آی تی داشته باشم .
      البته تا این لحظه جناب میری هنوز پاسخی به بنده ندادن و هنوز معلوم نیست که طرح من پذیرفته شده باشه یا نه 😀 .
      جسارت نباشه و شما بزرگ ما هستی ولی یه پیشنهاد دارم واست سهیل جون . شما خیلی نکته بین هستی و این خصوصیت تون همیشه منو وادار به تحسین شما کرده . به نظرم اگه بتونید یه تحقیق بکنید و ببینید که چه عاملی میتونه گویا آی تی رو متفاوت تر از سایر سایت های همین حوزه بکنه ، خیلی عالی میشه . یعنی شما تحقیق کنی ببینی دلایل موفقیت سایت های دیگه چیه و ما همین موارد رو البته با کیفیت بهتر ارائه بدیم .
      یا اینکه تحقیق کنید و ببینید جای چه چیزایی داخل سایت های دیگه خالیه و ما اون جاهای خالی رو به بهترین نحو پر کنیم .
      البته بازم مثل همیشه منتظر ایده های خلاقانتون هستیم ………..

      به امید پیشرفت روزافزون گویا آی تی …………

    3. شما لطف دارين
      من به حسين خان هم چند تا ايده دادم كه حالا اينجا هم مطرح ميكنم تا عمومي بشه و شما هم آشنا بشيد با ذهنيت من
      مكاتباتي كه با حسين جان داشتم خلاصش اين مطالب رو براي گفتن داشت:
      1-اسلايد شوي بالاي سايت مشكل داره و در اف اف خوب نشون داده نميشه و بايد اصلاح بشه كه ايشون هم گفتن به زودي كلا تغييرش ميدن
      2-تعداد مطالب صفحه اول بنا به چنديد دليل بايد زيادتر بشه.تقريبا دو برابر!!!! كه ايشون هم تاييد كردند و گفتند دارن رووش كار ميكنن.بزودي اعمال ميشه
      3-فيد مطالب به صورت خلاصه مطلب باشه تا مخاطبين مجبور باشن به سايت رجوع كنن تا هم بازديد سايت بره بالا و در نتيجه الكساي ما بره بالا و همچنين در آمد كليكي سايت بره بالاتر
      4-تبليغات ها از لابه لاي مطالب صفحه اول برداشته بشن
      5-برگزاري فستيوال هاي متعدد با ارائه جايزه
      كه در اين رابطه خيلي طرح دادم و خودشون در جريان هستند.مثلا فستيوال طراحي والپيپر و …
      6-هر نويسنده براي خودش يك صفحه شخصي كامل داشته باشه (با آدرس رند و اسلايد شوي تصاويرش و اكان مكاتبه مستقيم با كاربران)اينجوري خيلي از كامنتهاي غير ضروري و زائد در پستها حذف ميشه و كاربرا با نويسنده ها بيشتر رابطه برقرار ميكنن
      در كل براي اجتماعي تر شدن گويا آي تي و ارتباط موثرتر نويسندگان و خوانندگان زياد صحبت كرديم
      7-وجود دكمه ارزيابي (البته با دكمه خوشم نيامد).مسلما مطالب سايت خيلي طرفدار داره پس بهتره اونهايي كه طرفدار پيدا نميكنن رو تشخصي داد و كم كم نويسنده هاي ضعيف رو حذف كرد
      راهكاري در جهت ارتقائ كيفيت گويا.ون در حال حاظر روزس 7 تا پست ارسال ميشه و اين يعني هر پست تنها 2 روز شانس درخشيدن در صفحه اول رو داره
      8-ارائه كد جاوا اسكريپت اختصاصي براي نويسنده ها تا بتونن اون رو تووي وبلاگشون بگذارن تا همه بدونن كه طرف نويسنده گويا آي تي هست!
      راهكاري براي تشويق نويسندگان و معرفي گويا آي تي به ديگران
      9-راهكارهاي درآمد زايي بيشتر براي نويسندگان .مثلا بانك مقالات گويا آي تي كه در ابلا بهش اشاره شد رو با تخفيف قابل توجه بتونن دريافت كننو در سايت خودشون بتونن با قيمت مثلا 5 درصد تخفيف بفروشن تا هم گويا سود ببره و هم نويسنده ها
      يا بعد از اينكه درآمد سايت از روش3 بالاتر رفت درامد نويسنده ها هم بالاتر بره
      يا نويسنده ها رو بسيج كنيم تا درصورت بازاريابي براي درخواست تبليغات در سايت چند درصد سود بگيرن
      10-يك سري طولاني پيشنهاد هم براي راديو گويا داشتم كه در قسمت كامنتها گذاشتم ميتونين برين بخونين

      ديگه خيلي زيد شد و من خيلي زياده روي كردم همين قدر بسه!
      🙂

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *