برنامه تبدیل فرمت‌های ویدئویی رایگان با استفاده از تکنولوژی انویدیا

  • 1389/10/30
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0


واحد پردازنده گرافیکی یا GPU کارت گرافیک است به توانایی برای انجام کارهای سنگین گرافیکی مشور است، و اگر شما روی رایانه خود یکی از این GPU ها را داشته باشید،هیچ دلیلی وجود ندارد که آن را درون محفظه کارت گرافیک بیکار و به حال خود رها کنید، مگر اینکه تمام وقت با رایانه بازی کنید که در این حال خود به خود پردازنده گرافیکی مجبور به فعالیت می شود. قدرت پردازش خام پردازنده گرافیکی نباید تلف شود. این واحد می تواند به کمک پردازنده اصلی رایانه (CPU) زمانی که پردازنده تحت بار شدید قرار دارد بشتابد، و کارهای تبدیل فرمت های ویدئویی از آن مقوله هاییست که در آن پردازنده هرگز دست کمکی را رد نمی کند!

برنامه ای که امروز خدمت شما معرفی می کنیم  Freemake Video Converter نام دارد که نرم افزاری رایگان است که قدرت تکنولوژی جدیدکارت های گرافیک انویدیا موسوم به CUDA برای تبدیل ویدیو را مهار و به خوبی مورد استفاده قرار می دهد. با استفاده از این برنامه تبدیل ویدیو توسط کسانی که نیاز به تبدیل فرمت های ویدیو دارند صاحبان کارت های انویدیا CUDA  می توانند از توان استفاده نشده کارت گرافیکی خود برای دریافت سریعتر تبدیل فرمت استفاده کنند.

USP  (منوی گزینه های کاربر) نرم افزار بر مبنای سادگی است، و هنانطور که گفتیم هیچ قیمتی برای فروش در اینجا وجود ندارد به دلیل آن با یک نرم افزار رایگان روبه رو هستیم. همه چیز در حالت اولیه حفظ شده. کاربر مبتدی با نیازهای اولیه برای تبدیل فرمت هیچ مشکلی برای انجام کار نداشته و نیازی نیز به کمک گرفتن از راهنمای برنامه حس نمی کند. تعدادی فرمت خروجی از پیش تنظیم شده به ویژه برای تبدیل ویدیو  به فرمت ویژه یوتیوب، دی وی دی،  و سازگار با دستگاه های آندروید دار و غیره در دسترس هستند برای یک بار کلیک کنید تبدیل طراحی شده است. کسانی که مایل به کند و کاو بیشتر در امکانات برنامه هستند می توانند تنظیمات تبدیل فرمت را به میل و اختیار خود تغییر داده و مطابق نیاز خود درآورند.

فایل های ورودی می توانند به فرمت های مختلف ویدئویی، صوتی، و عکس باشد. همچنین می توان فیلم ها را از دی وی دی وارد (import) کرد، که لزوما نرم افزار را به یک کپی کننده ساده فیلم ها از روی دی وی دی به روی هارد تبدیل می کند. علاوه بر این ها ، فیلم ها را می توان به فرمت قابل پخش روی دستگاه پخش دی وی دی تبدیل کرد، اما گزینه هایی برای دستکاری و اعمال تنظیمات بیشتر روی فیلم دی وی دی تقریبا غیر موجود است. نرم افزار به طور خودکار bitrate  (نرخ داده انتقالی بر حسب بیت در واحد زمان) را تنظیم می کند  برای تناسب فایل های ویدیویی با دی وی دی با بهترین کیفیت ممکن. تنها چیزی که شما اینجا می توانید انتخاب کنید نوع دی وی دی (تک لایه / دو لایه)، انتخاب استانداردPAL یا NTSC و نسبت نمایش تلویزیونی (aspect ratio) است.

شما همچنین می توانید اسلاید شویی از تصاویر خود روی دی وی دی ایجاد کنید. گزینه های پیکربندی در این بخش در حداقل ممکن نگه داشته شده. هیچ افکت گذار بین اسلایدها وجود ندارد. هر چند شما می توانید یک موسیقی پس زمینه به اسلایدها اضافه کنید. اگر شما به نرم افزار بهتری برای ایجاد اسلایدشو تصاویر روی دی وی دی علاقه مند هستید ، من  برنامه هایی چون DVD Slideshow Builder محصول Wondershare و PhotoFilmStripرا به شما پیشنهاد می دهم.

علاوه بر تبدیل ویدیو، با Freemake Video Converter  می توان کارهای دیگر مثل چسباندن فیلم ها به هم، تقسیم فایل های ویدئویی به بخش های کوچک تر و آراستن ویدئو ها، چرخاندن و نمایش به صورت افقی یا عمودی انجام داد. پیش نمایش زنده برای شما این امکان را فراهم می کند که قبل از اینکه شما شروع به فرآیند تبدیل کنید از تنظیمات اعمالی آگاه شوید.

برجسته سازی ویژگی ها

  • پشتیبانی از 200 فرمت ورودی. مبدل Freemake Video Converter تقریبا هر نوع فایل ویدئویی که می توانید تصور کنید به عنوان فایل ورودی می پذیرد: فرمتهایی همچون AVI, MP4, MKV, WMV, MPG, 3GP, 3G2, SWF, FLV, TOD, MOV, DV, RM, QT, TS, MTS و بسیاری دیگر. برای فایل های موسیقی نیز فرمت های (MP3, AAC, WMA, WAV)، و برای عکس (JPG, BMP, PNG,GIF) برای تبدیل آنها به ویدیو به عنوان ورودی پذیرفته می شوند.
  • فرمتهای خروجی نیز متنوع  است مانند AVI, WMV, MP4, MKV, SWF, MPG, 3GP, MP3  و غیره. فرمت بهینه برای دستگاه های اپل ، سونی ، و آندروید از دیگر امکانات این برنامه است. تبدیل ویدئو برای آی پاد کلاسیک، آی پاد تاچ ، آی پاد نانو ، آی پاد 5G ، آی فون ، آیپد ، سونی PSP ، PS2 ، PS3 ، بلک بری، ایکس باکس ، اپل تی وی ، تلفن های همراه آندروید، تلفنهای هوشمند ، و غیره از امکانات دیگر برنامه است.
  • کپی دی وی دی های محافظت نشده.
  • ویرایشگر پیشرفته از پیش تنظیم شده. ایجاد موارد از پیش تنظیم شده دلخواه توسط ایجاد ویدیو و کدک های صوتی ، اندازه فریم، نرخ فریم ، اندازه نمونه و نرخ فریم بر ثانیه نمونه. انتخاب آیکون مناسب، و ذخیره کردن تنظیم از پیش تعیین شده سفارشی برای استفاده های بعدی.
  • تبدیل سریع ویدیو با تکنولوژی CUDA.
  • آپلود کلیپ ویدئویی، عکس ، MP3  به سایت یوتیوب. با این برنامه قادر خواهید بود فیلم، اسلاید شو، و فایل هایMP3 را در سایت یوتیوب ارسال کنید. آپلود فایل هایی با فرمت  AVI, WMV, MP4, 3GP, JPG, BMP, GIF, MP3 در یوتیوب. برنامه(در صورت لزوم)  فیلم ها را به قطعات 15 – دقیقه ای تقسیم نموده و آنها را در یکی از لیست  پخش یوتیوب قرار می دهد.
  • رایت دی وی دی — تا 40 ساعت: رایت حداکثر 20 ساعت ویدیوی استاندارد به فرمت دی وی دی یا 40 ساعت در حالت DL (دو لایه). نوع منوی دی وی دی را نیز می توان انتخاب کرد: تصویر بندانگشتی، منوی پویا، یا متنی.
  • امکان ایجاد اسلایدشو و تصویری کردن نمایش عکس ها. عکس هاو فایل های موسیقی با فرمتMP3 را به حالت اسلاید همراه با موسیقی پس زمینه درآورید. حتی می توان فایل های موسیقی های را از تبدیل فرمت صوتی به ویدئویی به شکل تصویری درآورد. امکان آپلود عکس و موسیقی  خود در یوتیوب.
  • امکاناتی مانند برش، چرخاندن، محدود کردن حجم فایل خروجی، و بسیاری امکانات دیگر.

منبع: instantfunds

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *