کنفرانس خبری سونی اریکسون در نمایشگاه MWC 2011

  • 1389/11/24
  • محمدرضا رشيدي
  • 0

کنفرانس خبری سونی اریکسون در حال اماده سازی فنی برای به اجرا در امدن است.با گویا آی تی،از اخبار داغ و جدید این کنفرانس با خبر شوید!

ساعت 1 و 1 دقیقه بعد از ظهر:

رئیس و مدیر عامل Nordberg به روی صحنه آمدند!بله!واقعا او دعوت شده بود.اتفاقات بسیار زیادی از سال پیش که با هم بودنداتفاق افتاده.سال 2010 برگشتی عظیم بود.

ساعت 1 بعد از ظهر:

آقایان و خانم ها عصر بخیر!به بارسلونا و کنفرانس خبری سونی اریکسون خوش آمدید!این جمله ای بود که آقای استیو واکر اجرای زنده اش را با آن شروع کرد.

ساعت 1 بعد از ظهر:

اجرا کلید خورد!

ساعت 12 و 58 دقیقه بعد از ظهر:

خانم ها و آقایان،نمایش تا 3 دقیقه دیگر اجرا می شود.3 دقیقه!”

ساعت 6 و 54 دقیقه بعد از ظهر:

کمتر از 10 دقیقه تا اجرای نمایش باقی مانده.گویا آقایان Kaz و Nordberg برای همه چیز اماده اند.هر کسی می خواهد حدس بزند چه موبایلهایی هایی رو دارند دست و پا می کنند!

ساعت 12 و 36 دقیقه بعد از ظهر:

تعدادی تریبون مربعی شکل در کنار صحنه قرار داده شده است.مسلما در این بین تعدادی از افراد سودجو(!) می خواهند به جایگاه مخصوص دسترسی پیدا کنند و از رازهای درون آن ها اطلاع پیدا کنند!رازهایی که مسئولان می خواهند مخفی بمانند.

ساعت 12 و 26 دقیقه بعد از ظهر:

لامپ ها و رقص نور ها در حال اماده سازی هستند.لامپ هایی با ته رنگ نارنجی جلوه ای زیبا به صحنه می بخشند.البته نوشیدن یک شربت هم میتواند مکمل این طرح باشد!

ساعت 12 و 22 دقیقه بعد از ظهر:

“فعلا توانسته ایم صندلی هایمان را رزرو کنیم.صحنه بسیار کوچک است و مجریان مکان نه چندان بازی در اختیار دارند!حتی شاهد بودیم آقای Kaz Hirai کمی سرگردان است و مدام نقل مکان می کند!”این نقل قولی از چند تن از بازدیدکنندگان این نشست است.

به هر حال،این که سونی اریکسون چه چیزی را میخواهد در این نشست خبری مطرح کند را اکثراً می دانند!بله!Xperia Xplay.وسیله ای که از آن در نشست تبلیغاتی  Super Bowl پرده برداشته شد،باید هنوز هم چیزهایی در چنته داشته باشد که رو نکرده باشد!به هر حال،این شانس را پیدا خواهیم کرد تا ببینیم سونی اریکسون چه چیز جدیدی را در مورد این وسیله به نمایش خواهد گذاشت.زمان این رخداد،ساعت 6 بعد از ظهر به وقت محلی بارسلونا است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *