زاکربرگ: امسال منتظر تعداد زیادی از گوشی‌های مخصوص فیس‌بوک باشید

  • 1389/11/26
  • ITTeach
  • 6

او قبل از این گفته بود که حتی یک موبایل با مارک فیس‌بوک تولید نخواهد شد. ولی حالا معلوم شده است که او درست می‌گفت – استراتژی زاک این است که فناوری فیس‌بوک را در تمام گوشی‌ها ادغام کند. او این مساله را امروز در جلسه عرضه اچ‌تی‌سی در بارسلونا گفته است و بیان کرده است که ما اکنون تنها موج نخستین از گوشی‌های با قابلیت کار با فیس‌بوک هستیم که به بازار سرازیر شده‌اند و در آینده چندین گوشی موبایل که پیوستگی تنگاتنگی با این شبکه عظیم و تاثیرگذار اجتماعی دارند را به بازار عرضه خواهیم کرد. مارک را در تصوید ببینید( البته مطمئن نیستیم خودش باشد) که پس از وقفه استراحت در گوشه‌ای نشسته است.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. داداش این مارک زاکربرگ نیست! این جسی ایزنبرگ هست که در فیلم شبکه ی اجتماعی به کارگردانی دیوید فینچر در نقش مارک زاکربرگ بازی کرده!

  2. دوستان درست می فرمایند. ایشان مایک زاکربرگ نیستند. در ضمن فکر می کنم آن گوشی htc هم به تصویر اضافه شده باشد ، در اصل نبوده.

  3. دوستان سلام . میخواستم بگم خیلی سایت خوبی دارید و من بازدید کننده نسبتا ثابت سایتتون هستم . این عکسی هم که زدید متعلق به یک فیلم سینمایی است و هیچ وجود خارجی نداره و من وقتی که این عکس رو در جستجوی تصاویر گوگل سرچ کردم بااین متن به که خود گوگل به انگلیسی حدس زده بود مواجه شدم :jesse eisenberg social network (که در مترجم گوگل به فارسی میشه:جسی آیزنبرگ برای شبکه های اجتماعی) به هر حال خواستم بگم که این عکس بال خود مارک زاکربرگ نیست و تازه همین عکس فتوشاپی هم است و اون موبایل اچ تی سی هم که خیلی ضایع معلومه توی با فتوشاپ گذاشته شده . لطفا با پست ها و مقالاتتون بیشتر دقت کنید.با تشکر.

  4. دوستان سلام . میخواستم بگم خیلی سایت خوبی دارید و من بازدید کننده نسبتا ثابت سایتتون هستم . دوستان راست میگند این عکس مال خودش نیست.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *