کیت 5 تایی اتصال برای آیپد

  • 1390/1/13
  • محمد رشيدي
  • 1

لوازم جانبی آیپد بار دیگر یکی از سوژه های داغ پس از عرضه ی آیپد2 شده است.نرم افزار ها و کاور ها و پوشش ها معمولا اولویت اول این لوازم را دارند.اما کمبود آیپد شما را مجبور می سازد برای اتصال به دستگاه های مختلف از یک وسیله ی جانبی استفاده کنید. 5 در 1 نام این این وسیله است که برای آیپد طراحی شده است.به وسیله ی این دستگاه شما قادر خواهید بود 5 پورت را به آیپد خود متصل نمایید.

آیا تا به حال فکر می کردید کمبودی را در آیپد خود مشاهده نمی کنید؟ درمورد اتصال آیپد به تلویزیون چه نظری دارید؟ برای بر طرف ساختن این کمبود شرکت اپل Digital AV Adapterرا  معرفی می کند که خود به تنهایی 39 دلار قیمت دارد.

در مورد دریافت عکس ها و فیلم ها از کارت های حافظه ی SD و دوربین های دیجیتال چه طور؟ اپل این بار Camera Connection Kit را به شما پیشنهاد می دهد که با ید 29 دلار ناقابل بپردازید.

حالا فکر کنید می خواهید چند دستگاه را به آیپد خود متصل نمایید؟ آیا این بار اپل محصولی دارد که به شما پیشنهاد دهد؟

خیر، ولی ما کیت 5 تایی را به شما پیشنهاد می کنیم تا همه ی نیازهایتان را برطرف سازد.

این کیت یک خروجی 3.5 میلیمتری برای اتصال به تلویزیون یا رایانه را دارد که صدا را برای شما انتقال می دهد.پورت HDMI مطمئنا شما را قانع خواهد کرد که نیاز دارید آیپد خود را به تلویزیون متصل نمایید، آن هم با رزولوشن 720پیکسل!

دو جایگاه رم ریدر برای کارت های Micro SD و SD باعث می شود تمامی عکس های خود را از روی دوربین یا موبایل خود به آیپد خود منتقل نمایید.

این محصول با آیپد ورژنiOS 4.1.0 تا 4.3 کار می کند.

این محصول هم اکنون با قیمت 44 دلار عرضه شده است.

منبع:www.gizmag.com

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *