Google ارزشمندترین برند جهان است

  • 1390/2/1
  • hamedkrm2
  • 6

Google ارزشمندترین برند جهان است

موسسه BrandFinance با انتشار گزارش سالانه خود نام 500 برند جهان را در تمامی حوزه های تجاری برای سال 2011 اعلام و برند Google را به عنوان با ارزشترین برند جهان انتخاب نموده است.
گوگل نه تنها به عنوان برترین سایت جستجو در اینترنت به شمار می رود، بلکه با معرفی سیستم عامل اندروید برای تلفن های همراه و تبلت ها، نقطه عطف دیگری در بازار فناوری اطلاعات برای خود رقم زده و اکنون قدرت خود را در این حوزه نیز به رخ رقیبان می کشد.

موسسه BrandFinance ارزش برند گوگل را 44.3 میلیارد دلار برآورد نموده است. این امر در رقابتی تنگاتنگ با مایکروسافت اعلام شده و ارزش مایکروسافت نیز 42.8 میلیارد دلار عنوان شده است. این شرکت که او را بیشتر با سیستم عامل ویندوز و نرم افزار آفیس می شناسیم در حال حاضر در بازار پر رقابت سیستم عامل های همراه و جستجوی اینترنتی چند گام از رقیب خود عقب است.

برندهای Walmart، IBM، Vodafone، نیز در رتبه های بعدی قرار دارند. در این فهرست، Apple با دوازده رتبه ارتقا نسبت به آمار قبلی، خود را در میان ده برند برتر جهان جای داده است. Facebook نیز با پیشرفت های برق آسای خود در سال گذشته برای اولین بار خود را به رتبه 285 رسانده است.

در این فهرست برای اولین بار، نام Coca Cola که چند بار پیاپی به عنوان اولین برند جهان شناخته می شد دیگر حتی در بین 10 برند برتر نیز جای ندارد. این آمار به خوبی قدرت رو به رشد بازار فناوری را نسبت به حوزه های دیگر تجاری نمایان می کند.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. آمار جالبی بود؛توی سایت موبایلستان مصاحبه ای مفصلی رو به صورت متنی با (استفان الوپ مدیر نوکیا) به نقل از سایت عصر ارتباطات گذاشته بود که منی که کلا قید نوکیا رو زده بودم و قصد داشتم یه گوشی آندرویدی بخرم با خوندنش واقعا به آینده ی نوکیا خوشبین شدم،اگه واقعا همینطوری باشه که آقای الوپ می گه به نظرم نوکیا می خواد دوباره به روزای اوجش برگرده،راستی یه اشاره هایی هم به ویندوز فون با پشتیبانی از زبان عربی و فارسی و کلا زبان های خاور میانه ای کرده بود؛لینکش رو میزارم هر کی خواست گفتگوی مفصل با آقای الوپ رو بخونه
    http://www.mobilestan.net/showthread.php?p=1961981

  2. چون فاصله ایران خودرو در صدر خیلی بالاتر از گوگل بوده دیگه گفتن نزاریمش جوان گرائی!!! کنیم. خوب بنده خداها تو ذوقشون میخوره نا امید میشن ادامه نمیدن!!!

    کی دیگه هست که ندونه ایران خودرو یه شرکت ورشکسته است که تا چند وقت دیگه جل و پلاسش رو جمع میکنه گندش پاک میشه ما هم احتمالا ماشین های بهتری رو تجربه خواهیم کرد هرچند بعید میدونم از رو برن
    اینه نتیجه بی کفایتی و بی صداقتی به مردم ایران

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *